Vakantie

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
KingMarco

Berichten: 1133
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: Hoofddorp

Vakantie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-04 08:01

Ik zou graag aan het einde van de zomer een weekje met me paard op vakantie gaan. Weet iemand misschien stallen in de nabijheid van de Veluwe waar ze ook hengsten accepteren voor niet al te veel geld, met een kleine camping erbij zodat ik zelf ook ergens kan slapen. Ik heb wel het boek van de veluwetrail, maar daar staan ook veel stallen in die geen hengsten accepteren, vandaar dat ik hier maar eens een lichtje wil opsteken.
Alvast bedankt voor de tips.

Gr Irma

Ik ben gewoon ik en heb soms een eigen mening, met eigen ervaringen en belevenissen, wil niet zeggen dat het daarom de waarheid is.


Morrie

Berichten: 22308
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 08:03


Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 11:38

Ik ben vorig jaar op caitwickerzand geweest www.caitwickerzand.nl
Daar stond een hengst naast mijn paard in de wei en hebben ze ook hengstenboxen (zijn t zelfde als de andere stallen maar da iets groter en de zijkant zit dicht).
Je zit daar midden op de veluwe en de prijzen vallen ook wel mee..

KingMarco

Berichten: 1133
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-04 15:34

Bedankt voor de reacties. Maar smurf ik ben op zoek naar stallen waar ze dus hengsten accepteren, weet namelijk uit ervaring dat je dan al een hoop stallen kunt afschrijven. Ik hoop dat er nog meer mensen met reacties komen. Ben altijd beniewd naar nieuwe plaatsen. Heb nu al helemaal zin in de vakantie:p.

Ik ben gewoon ik en heb soms een eigen mening, met eigen ervaringen en belevenissen, wil niet zeggen dat het daarom de waarheid is.

Morrie

Berichten: 22308
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 15:38

willen ze geen hengsten bij Pelgrims Park??? Dat is nieuw voor mij, ze hebben hengstenboxen namelijk...... maar ja, ik ben er ook al bijna een jaar weg er kan vanalles veranderen natuurlijk

KingMarco

Berichten: 1133
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-04 15:53

Dat weet ik nog niet smuf heb nog niet gebeld:D, maar dr stonden daar meer tips als de veluwetrail enz. Nu weet ik uit ervaring dat ik daarvan bij de helft niet terecht kan, heb namelijk een aantal jaar al heel wat daarvan afgebeld:(. Vandaar dat ik het op deze manier eens wou proberen. Ik zal morgen eens naar de Pelgrims bellen, zag er wel leuk uit.

Gr Irma

Ik ben gewoon ik en heb soms een eigen mening, met eigen ervaringen en belevenissen, wil niet zeggen dat het daarom de waarheid is.

Morrie

Berichten: 22308
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 15:54

tip: bel het gsm nummer, want de vaste telefoon horen ze bijna nooit Haha!

KingMarco

Berichten: 1133
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-04 16:04

Hahaha, okee ik zal het onthouden. Is idd wel handig om te weten jah, LOL.

Ik ben gewoon ik en heb soms een eigen mening, met eigen ervaringen en belevenissen, wil niet zeggen dat het daarom de waarheid is.

KingMarco

Berichten: 1133
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-04 18:54

Weet iemand misschien de site van Loon op Zand?

Ik ben gewoon ik en heb soms een eigen mening, met eigen ervaringen en belevenissen, wil niet zeggen dat het daarom de waarheid is.

Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 19:05

moet je even zoeken op Hotel manege van Loon, is niet echt een site van geloof ik!


Marcha

Berichten: 1090
Geregistreerd: 19-06-03
Woonplaats: Oudenbosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 19:09


Enjoy (Maestro x Farrington x Ferro) B+10 / L1+11 / L2+7 :-)

KingMarco

Berichten: 1133
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-04 20:23

Dank je wel taxmenia. Morgen zal ik weer eens effe een bel rondje houden.

Ik ben gewoon ik en heb soms een eigen mening, met eigen ervaringen en belevenissen, wil niet zeggen dat het daarom de waarheid is.

KingMarco

Berichten: 1133
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-04 10:23

Het hoeft niet persee op de veluwe te zijn, mag ook ergens anders, als ik mezelf er maar een week zoet kan houden Haha!. Nog meer mensen met tips? Ik kan er namelijk nooit genoeg hebben, kan ze altijd voor komende jaren gebruiken .

Gr Irma & King Marco

Ik ben gewoon ik en heb soms een eigen mening, met eigen ervaringen en belevenissen, wil niet zeggen dat het daarom de waarheid is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 10:36

Bij ons op stal zijn hengsten toegestaan. Campings genoeg in de buurt. Kan je lekker de Sallandse Heuvelrug over karren!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 130 bezoekers