NUMERO UNO

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ruchet

Berichten: 836
Geregistreerd: 22-11-03

NUMERO UNO

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-03-04 10:57

Wat vinden julie van de hengst Numero Uno ? (Libero H -Lord Calando)
Wie laat zijn merrie dit jaar dekken door Numero Uno ?

Zelf was ik er in het begin niet zo weg van, omdat ik dacht dat hij niet zoveel vermogen had, en mischien wat propperige nakomelingen zou geven. Maar de nakomelingen zijn mooi gelijnd, schijnen super te kunnen springen, en ook nog eens goed te kunnen bewegen. Wij doen waarschijnlijk drie merries bij Numero Uno.


MissPPP

Berichten: 261
Geregistreerd: 19-05-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 12:28

Ik ben helemaal weg van de hengst! Ook zijn nakomeling Tygo (numero uno x purioso) heb ik vanaf het begin van de verrichting in de gaten gehouden. Helaas past mijn merrie niet bij hem omdat zij al 2x is ingeteeld op Ladykiller xx, en vind dan toch dat 3x te dichtbij word.

Anders zou ik er zeker over nadenken (maar dan sowieso wel voor over een paar jaar!)

Verder heb ik enkele nakomelingen van hem gezien, sommigen leken goed, maar ook wel een mindere.

_Rick
Berichten: 602
Geregistreerd: 02-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 18:29

Ik ben er zelf niet weg van, maar goed ieder ze smaak en iedereen zegt dat ze goed springen, moet de eerste nog zien, alhoewel ik die 2e was bij de VSN wel een fijn beestje vond, maar wat popperig.

Als je er mee dekt, dan hopelijk wel een merrie met een extreem sterke rug, want dat is bij Numero Uno een dieptepunt, zowel letterlijk als figuurlijk.
En wat massa mag ie ook wel hebben anders hou je een wat te popperig paard over vrees ik.

Suc6

.

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 18:51

Ik zit te twijfelen tussen Matterhorn en Numero Uno... Of doe een wilde gok met Tygo (v. Numero Uno) dat lijkt me wel mooi bloed. Hij heeft zich alleen nog niet bewezen dus dat is een lekkere gok Haha!

En Tygo staat vlakbij ons en het is in de omgang een hele brave hengst. Ook de cijfers van het verichtingonderzoek waren goed. Dus ik denk dat ik een wilde gok ga doen en niet voor safe ga Haha!

Maar dat kan nog 100x veranderen bij mij Haha!

Ruchet

Berichten: 836
Geregistreerd: 22-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-04 10:49

_Rick schreef:
Ik ben er zelf niet weg van, maar goed ieder ze smaak en iedereen zegt dat ze goed springen, moet de eerste nog zien, alhoewel ik die 2e was bij de VSN wel een fijn beestje vond, maar wat popperig.

Als je er mee dekt, dan hopelijk wel een merrie met een extreem sterke rug, want dat is bij Numero Uno een dieptepunt, zowel letterlijk als figuurlijk.
En wat massa mag ie ook wel hebben anders hou je een wat te popperig paard over vrees ik.

Suc6


De merries die wij er bij doen zijn zeker groot en langgelijnd, en moeten hengsten hebben met wat extra karakter, daarom denk ik dat N.U er wel bij past.
vind hem wel erg duur voor een hengst waarvan de nakomelingen nog niets hebben bewezen.


Lavanta

Berichten: 2485
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 13:16

Wij hebben op dit moment een merrie drachtig van Numero Uno. Vorig jaar hadden we bij dezelfde merrie ook al een Numero Uno veulen en dat leek erg goed. Foto's van dat Numero Uno veulen staan in me profiel.
De merrie waar wij Numero Uno bij gedaan hebben is helemaal niet groot en langgelijnd, veulen van haar is ook niet propperig ofzo. Alleen wel een beetje klein, maar zijn moeder is ook een laatbloeier en Numero Uno zelf ook.
Suc6 met je keuze

Winnowill VTH (v. Numero Uno) naar de Hengstenkeuring??!!!


Paardenkracht: Het buitengewone vermogen van een paard om de mens op te beuren.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 53 bezoekers