Snert - kat weggelopen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Snert - kat weggelopen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-04 14:02

WE hebben nu een paar weken de oude rooie kater van mijn moeder bij ons wonen, Mormel heet het beestie.
Een dikke drie weken heeft hij binnen gezeten, en afgelopen week mocht hij voor het eerst weer eens naar buiten.
Dat leek goed te gaan, hij kwam vaak en snel weer terug naar ons huis.

Gisteravond, het was al laat, wilde Mormel eigenlijk nog wel naar buiten, dus ik laat hem eruit. Ging min of meer per ongeluk; we hebben 2 rode katers nu, en ik stond er zo snel niet bij stil dat hij het was. Maar goed, hij kwam toch al snel weer terug in de regel, dus....waarom ook niet.

Wel: we zijn nu 12 uren later, en nee hoor, geen kat
Ik heb vanmorgen de hele straat doorzocht, onder bosjes gekeken, geroepen, langs de vaart gezocht (Mormel weet wel wat water is), naar de sluis gefietst om te zien of hij daar was aangespoeld, buurvrouwen gevraagd ook even uit te kijken....

Ik vrees dat Mormel dus onderweg is naar zijn oude huis. Helaas voor hem wonen mijn ouders echt 30km hier vandaan, en tussen ons veel water en snelwegen.... Verdrietig
Mijn moeder zegt dat Mormel wel vaker een nachtje wegblijft en dat hij zo vanavond weer terug kan zijn. Maar ik heb er toch wat een raar gevoel bij; zo heel vaak was hij nou ook nog niet buiten geweest bij ons... Scheve mond

Snert kat. Domme ik. Rotweer...
Het is mijn dag dus niet vandaag Verdrietig

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?


ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 14:14

Ik zou me er nog niet zo druk om maken,
wij hebben vorig jaar een kat bij ons gekregen die was achtergelaten bij de verhuizing, hemelsbreed misschien 5 km afstand.
Het was midden in de zomer en we hebben vanaf dag 1 zoiets gehad van: Als je wilt blijven dan blijf je maar, maar als je wil gaan is daar het gat van de deur Haha! Het was veel te warm om alles dicht te houden.
Na een week was hij weg maar na 3 dagen kwam hij weer aanlopen, een week later was hij 2 dagen pleite en de week erop 1 dag. Sindsdien is hij niet meer weg te slaan Haha!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 14:38

Denk ook dat die wel weer terugkomt, katten zijn wel vaker aan de wandel. Die van mijn vader komt ook regelmatig niet thuis, en als hij er dan weer is moet hij eerst bijslapen, meestal komt ie lekker warm binnen met een bol buikje, volgens ons heeft ie een extra adresje gezocht voor brokjes en vlees
Ik schrok trouwens wel, dacht even dat Dennis foetsie was!
En da's nogal een kapitale kat ondertussen! Bloos! *LOL*
Sterkte ermee!

juval

Berichten: 13187
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 14:44

he wat naar zeg, ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Ik hoop dat hij gauw weer binnen komt. sterkte

[IM] Zoëy, onze gouden stippelpony

don't bite the hand that feeds you

Miep

Berichten: 1707
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 18:15

Wat vervelend he, de kat loopt weg en laat een vreselijk bezorgde baas achter..
Is Mormel gechipt?

Groetjes Miep Knipoog

* Profiel aangepast, nu met foto's *

Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-04 11:17

Hij is weer terug!!!! Hyper!

Stond gisteravond laat weer plompverloren voor de deur. We hebben hem binnengehaald als Prins Carneval, en lekker verwend met blikvlees en veel aandacht - hij was zo blij
Als ie ooit weer eens een nachtje wegblijft, weten wij nu zeker dat hij weer naar ons huis zal komen, uiteindelijk. Hele geruststelling. ik ben blij dat hij er weer is...

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 11:21

Gelukkig maar!!!

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten, maar de echo ervan duurt eindeloos!!

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 11:29

Gelukkig is Mormel weer terug... Maar geef dat dier in godsnaam een andere naam, want deze vraagt om troubles... (Ik heb zelf een kat genaamd Doerak... toen hij drie dagen weg was vroeg menigeen mij waarom ik hem dan ook Doerak had genoemd....)

Exit13

Berichten: 7748
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 12:20

Mormel vind ik toch wel een coole kattennaam Cool

Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei!

Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-04 13:07

In de wandelgangen noemen we hem "Morry-Morry".. Haha!

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 13:51

Fijn dat ie weer terug is

Maar zoals al vaker gezegt: het is helemaal zo vreemd niet dat een kat een tijdje de hort op is. En al zou ie terug naar huis gelopen zijn, er zijn katten die vele kilometers meer afgelegd hebben dan Mormel zou moeten. En die snelwegen ed... Katten zijn slim, dat hoeft lang niet altijd verkeerd af te lopen...

Bij die van mezelf hoef ik me over mijn rooie zo wie zo geen zorgen te maken, ik heb hem geleerd dat lopende motoren erg eng zijn. Mijn zwarte heb ik dat ook geleerd, maar die heeft af en toe schijt aan me Knipoog Die steekt ook al 1,5 jaar lang een erg drukke weg over, met veel vrachtverkeer, en pas 1 keer aangereden.

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

petraaken

Berichten: 44204
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 14:18

Is Mormel (what is in a name) wel gecastreerd? Het is echt de kattentijd (krijgen hier bendes katers over het erf) dus hij kan wel eens op zoek zijn naar een vrouwtje.

Alja

Berichten: 25580
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 18:09

dacht eerst dat het over dennis ging maar gelukkig was het mormel Haha!

ONDERSCHRIFTLOOS

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 21:15

Ha, mooi zo!
Beestje is wel slim. Hoe langer je wegblijft, hoe blijer de baasjes, hoe groter het feestmaal Haha!
Fijn voor je!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 21:44

Ik dacht eerst ook dat je fortuin kat Dennis 'm gepeerd was.

Maar het was dus een logeetje.
Fijn dat íe weer terug is!

:evaw:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 23:27

Mieke schreef:
Gelukkig is Mormel weer terug... Maar geef dat dier in godsnaam een andere naam, want deze vraagt om troubles... (Ik heb zelf een kat genaamd Doerak... toen hij drie dagen weg was vroeg menigeen mij waarom ik hem dan ook Doerak had genoemd....)



Uhh wat staat mij te wachten met Kinky en Fidel dan Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _CS_, Aeva, Amazonbot, daanbrego, daphiena, Emita, flooooo, Googlebot, katinker, Keizerinnnn, Meliaforever, NadjaNadja, Perros, puma, redbutton, Relserk, rollyjogered, Roquen, Roulette_, Sanet, Schuur_, Vaiqua, xPabloBokt, xSannee, Yffiejj en 208 bezoekers