Jury's

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Jury's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-03-04 22:50

Vandaag dressuur wedstrijd gehad... ik rij D-B, dus er rijden ook mensen die naar mijn menig, niet goed rijden. Van die kinderen die net B rijden, en die er maar wat op zitten te hobbelen enzo, je kent het wel. En nummer 1 was zo iemand.
Ikzelf was nummer 5, en had nar mijn mening, goed gereden. Hij liep gewoon lekker. Verwachtte eigelijk wel een winstpunt.

Kom ik 's avonds terug om de uitslag op te halen, blijkt dat ik 154 punten had, net geen winstpunt. Tuurlijk vond ik dat niet zo leuk, maarja, wat doe je eraan he. Maar toen ik de uitslaglijst te zien kreeg: diegene die ik en meer mensen slecht vonden rijden had een winstpunt Verward . en er waren heel veel "gelijke punten" dus 4 met 153, 2 met 155 enz. Er was al veel commetaar over de jury binnen gekregen.

Maarja, je kunt er niks aan doen he. Ik baal gewoon een beetje omdat er naar mijn menig slecht gejureerd was.
Laatst bijgewerkt door Maartje__ op 13-03-04 23:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Enjoy the little things. One day you will look back and realize they were the big things!


Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-03-04 22:59

nog 1 van de commetaren:
Tussen E en H arbeids stap.. Staat er als commetaar: Hoek afgesneden. Zover ik weet is er tussen E en H geen hoek. Of ligt dit nu aan mij?

Enjoy the little things. One day you will look back and realize they were the big things!

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 23:03

dan bedoelen ze dat je na de h de hoek afgesneden hebt.

maar die mensen die maar wat 'hobbelde' heb je die ook in de ring zien rijden dan?

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-03-04 23:18

beautyfull_mickey schreef:
dan bedoelen ze dat je na de h de hoek afgesneden hebt.

maar die mensen die maar wat 'hobbelde' heb je die ook in de ring zien rijden dan?


Word dat dan ook geteld? dat wist ik helemaal niet.. En ja, die heb ik zien rijden.

Enjoy the little things. One day you will look back and realize they were the big things!

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 23:32

ook de 'grijze' stukken, dus waar geen oefening gevraagd wordt tellen mee. En het gaat erom wat de combinatie laat zien; als het dus een superbrave pony is die alle oefeningen keurig uitvoert ondanks een meehobbelende ruiter, hoort die gewoon meer punten te krijgen, dan een hard werkende ruiter waarbij de oefeningen minder goed lukken. Hard maar waar. Gewoon blijven trainen en zo goed rijden dat de jury niet om je heen kan.

sharonaollie

Berichten: 6442
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 01:12

ja ja dressuur is een jurysport he Knipoog

Waar de kennis van de ruiter ophoudt,begint zijn grofheid!

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 08:57

beautyfull_mickey schreef:
dan bedoelen ze dat je na de h de hoek afgesneden hebt.



Na de H zit geen hoek als je naar de E rijdt Haha! ....

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 09:52

of de hoek voor de E Knipoog

Bashuk

Berichten: 771
Geregistreerd: 13-03-04
Woonplaats: omg.breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 10:01

wat Lielle al zegt, als je een onderdeel gaat rijden moet je niet alleen dat stuk rijden maar alles wat ervoor en erna zit wat je met je pony paseert moet je geoed over nadenken en allemaal extra goed rijden. Dat scheelt je al ontzettend veel punten , zelfs loopt je pony b.v. niet mooi over zijn rug.
veel succes ermee!
groetjes,
naomi

Mensen met Arabische paarden hebben hemel op aarde.. meer weten? klik HIERof HIER
SGW, meest veelzijdige tak van de sport voor ruiter en paard, &nd I love It ! meer weten? klik HIER

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-04 12:11

ik dacht eiglijk altijd dat die "grijze stukken" alleen voor het "rijden in het algemeen" telde... Maar dan weet ik ook weer dat dat dus niet zo is

Enjoy the little things. One day you will look back and realize they were the big things!


peggel

Berichten: 1134
Geregistreerd: 12-03-03
Woonplaats: Schijndel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 13:16

volgens mij hoort dat ook zo. ze moeten de onderdelen die gevraagd worden beoordelen en niets anders. de jury had er wel iest van beter rechtstellen van kunnen maken als je de hoek ervoor had afgesneden. zo zeggen ze in principe hetzelfde maar beoordelen ze wel wat gevraagd wordt.

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 13:27

dat hoort zeker niet zo. Ik heb destijds in de jurycursus geleerd dat je alle grijze stukken vanaf het vorige punt meeneemt in de beoordeling van het nieuwe onderdeel. Anders zou je in een grijs stuk eens op je gemak wat kunnen gaan corrigeren, keertje stil zetten noem maar op, zonder dat dat bestraft wordt. Uiteraard telt de oefening als zwaarste maar iets wat echt opvalt in het grijze stuk kost wel degelijk punten.

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 23:44

Vippie"]
[quote="beautyfull_mickey schreef:
dan bedoelen ze dat je na de h de hoek afgesneden hebt.



Na de H zit geen hoek als je naar de E rijdt Haha! ....
[/quote]

voor de h dan.

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Melzazu en 41 bezoekers