Tweede wedstrijd, al beter!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Tweede wedstrijd, al beter!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-04 08:53

Gister hadden we onze tweede officiele wedstrijd. De eerste keer was niet echt denderend, maar nu hadden we 146 punten! Een stuk meer als vorige keer. En dat onddanks dat ik twee weken niet getraint had ivm met vakantie en ziekte (van het paard, griep ofzo) en ik er de dag vand e wedstrijd weer voor het eerst op zat.
Ik ben heel tevreden. Hij deed het echt heel goed op wat bekende punten na zoals bokken in de linker galop en nog wat slingerend op de AC lijn. Hij liep zelfs veel minder diep als normaal. Ik ben dik tevreden. 27 maart hebben we onze derde wedstrijd, ben benieuwd.

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 11:48

Punten kunnen niet op tegen het gevoel dat je fijn gereden hebt. Gefeliciteerd! En succes met je volgende wedstrijd!

Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-04 11:57

Inderdaad. Ik was allang blij dat hij langs de mensen ging die aan de bakrand stonden, had ik niet verwacht! Hij is nogal schrikkerig.
Hij zat ook de hele proef door de hinniken naar de paarden in de inrijbak, echt schattig, maar daar merk je goed aan dat hij alles nog een beetje vreemd vindt. Hij is ook nog niet zoveel van huis geweest en ik heb ook nooit eerder officiele wedstrijden gereden dus alles is wenen, maar als we iedere wedstrijd weer wat leren komt het helemaal goed.

peggel

Berichten: 1134
Geregistreerd: 12-03-03
Woonplaats: Schijndel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 13:21

mooi dat het zo goed ging. maar ik vind het niet helemaal eerlijk dat je na een tijd niet werken op wedstrijd gaat. zeker als hij griep heeft gehad kan je hier andere paarden mee besmetten. en ik neem aan dat dat niet de bedoeling is