In de boot genomen..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MirZam

Berichten: 5843
Geregistreerd: 22-09-03

In de boot genomen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-04 15:10

Of zeg maar gewoon keihard belazerd!!!


Ik had hier op bokt een deal gesloten met iemand een leuek ruil te doen.. een zadel en een deken tegen een tuigje.. nu had ze gezegd als het tuigej niet past stuur het maar terug en dan betalen we het zadle en de deken gewoon..

Nou het paste dus niet.. heb het dus niet langer als een paar minuten opgehad.. en ik weer contact opgenomen..
Ze wilden liever dat ik het eerst trug stuurde voordat ze geld over zou maken.. ok ik in goed vertrouwen trug gestuurd..

Krijg ik reactie dat het tuige niet alleen gepast zou zijn maar ook gebruikt.. er zat huidsmeer aan (wat er dus al aanzat) en een paar haren.. die haren zouden kunne kloppen want alle pony's zijn in de rui nu.. en er zou nat/opgedroogd zweet aan de singel zitten wat onmogelijk is want A ik heb het niet gebruikt en B als ik het gebruikt zou hebben kon dat niet omdat de zingel meer dan 10 cm onder der buik hing.. maakt dus geen contact!!

Ik voel me zo belazerd!!!
Er worden me gewoon verwijten gemaakt die absoluut niet waar zijn!!! en ik kan naar men geld fluiten!!
Ik heb het tuigje twee weken gehad omdat mijn pony niet thuis staat maar bij mijn vriend, die 135 km bij mij vandaan woont en ik daar dus niet elke week kom.. dus het niet gelijk kon passen.. nu beweert ze ook dat er door mij roest op de gespen zat (wat al niet kan i twee weken) en ook niet mogelijk is omdat ik het bewaard heb in de doos waarin ze het mij opgestuurd hebben en in huis! in de huiskamer notabene!! ( ouders zijn dus getuige)

Ik vin dit zo belachelijk!!
Wat akn ik hiertegen doen.. heb haar adres wel..
Als ze niet betaald?? of niet de deken en het zadel trug stuurt??

Hellup!!!
Laatst bijgewerkt door MirZam op 13-03-04 16:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 15:14

Hmmm dit is echt enorm balen zeg!
Heb je geen telefoonnummer dan kunnen jullie er misschien even over babbelen?
Ik zou het hier niet bij laten!!

marina

Berichten: 5151
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 15:48

er even langs gaan Schijnheilig

Yustin

Berichten: 2555
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 15:48

Nee ik zou het hier ook echt niet bij laten.

Probeer er over te praten met haar. Even bellen ofzo. ZOu dat niet lukken dan kan je altijd gewoon langs gaan als je haar adres hebt

succes OK dan!

MirZam

Berichten: 5843
Geregistreerd: 22-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-04 15:51

Ik heb haar net trug gemaild.. maar heb tot nu toe nog geen reactie gehad.. hopen dat ze wat bijdraait.. anders ga ik er wel langs denk ik.. of zoek ik het telnr op heb naam en adres dus...

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 16:11

Ik zou eerst proberen te bellen, en als het niet lukt, er langs gaan.
Achterbaks gedoe zeg Misselijk

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 16:14

bellen en anders samen met je vriend/ouders er langs gaan en je deken+zadel ophalen!

wel vervelend dat dit zo moet gaan zeg!

MirZam

Berichten: 5843
Geregistreerd: 22-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-04 16:17

Het nadeel, ik ben nu bij mijn vriend die woont dus in zwolle.. de dame in kwestie woont bijn mij in de buurt.. brabant dus.. (of in de buurt redelijk in de buurt) maar nu kan ik dus vrij weinig.. zij heeft alle spullen waar eht om gaat!! zij heetf dus makkelijk parten dat ik beleefd moet blijven enzo.. hoe zouden jullie reageren, na een amil vol verwijten.. ( ben trouwens naar mijn idee wel beleefd gebeleven)

Charaz

Berichten: 24291
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 16:20

anders naam bekend maken op bokt, vindt wel dat er iets van een lijst oid op bokt moet komen, bij een goed zaken doen een punt erbij bij dit soort dingen een punt eraf

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 16:21

Zeggen dat als ze niet betaald je haar naam op bokt bekend maakt.

Misshien werkt dat.

MirZam

Berichten: 5843
Geregistreerd: 22-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-04 16:22

nou het zit dus zo.. degene die op bokt zit heeft als het ware bemiddeld.. ik wist dat emn zadeltje niet naar haar zou gaan maar dat hetgeen waartegen ik het ruilde welvan haar kwam.. wat dus ook neit zo bleek te zijn..
Ik wil eerst op haar reactie wachten (heb haar gepb-t) kijken hoe zij ertegenaankijkt.. en waar ik vanuit ga ik dat zij het dus niet eens is met die vreindin van der en dat zij ook eens ff een hartig woordje gaat spreken..

Moet zeggen dat hete medeleven van jullie allemaal me toch wel goed doet!! Zit mezelf echt op te vreten hiero!! Knipoog

Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 16:23

Ik zou het er ook zeker niet bij laten zitten.
Helaas zijn er altijd wel van dat soort mensen.

MirZam

Berichten: 5843
Geregistreerd: 22-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-04 16:39

helaas wel Boos!

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 16:50

marina schreef:
er even langs gaan Schijnheilig


~~}>

MirZam

Berichten: 5843
Geregistreerd: 22-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-04 16:51

Yellowfish"]
[quote="marina schreef:
er even langs gaan Schijnheilig

~~}>
[/quote]
Haha!

VLEKJE
Berichten: 70
Geregistreerd: 06-02-04
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 17:30

Hoi, ik wil graag ook even wat zeggen, want zoals altijd zijn er twee kanten aan een verhaal en ik ken die mensen toevallig heel goed en die zijn echt wel eerlijk, hoor !

Ik heb het tuigje ook gezien vanmiddag en het ziet er wel even heeeel wat anders uit als toen ! En ik pas ook weleens een halster ofzo en dan zit het echt niet gelijk zo onder de viezigheid. En het tuigje was eerst wel helemaal schoon.

En misschien moet je dan ook niet gelijk die mensen zo zwartmaken hier want dat is ook niet erg netjes.

En misschien moet je dan ook eerlijk vertellen dat ze niet alleen een beetje boos is vanwege het tuigje, maar ook omdat dat zadeltje niet helemaal was zoals beloofd (van de foto).

MirZam

Berichten: 5843
Geregistreerd: 22-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-04 17:40

Ik heb het tuigje alleeen gepast en meer niet want het paste niet simnpel zat!! Ik maak neimadn zwart wan ik noem expres geen namen.. en dat van dat zadel gaat om de beugels die er volgens mij als extratje bij zaten..!!
Nogmaals het tuigje was al zo toen ik et kreeg en ik heb ook getuigen dan zal de postbode het wel eerst geprobeerd hebben ofzow!! en iedereen weet dat iets niet in twee weken kan roesten en al helemaal niet in een droge ruimte.. dit is dus precies wat ik bedoel!!!!

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 17:44

VLEKJE schreef:
Hoi, ik wil graag ook even wat zeggen, want zoals altijd zijn er twee kanten aan een verhaal en ik ken die mensen toevallig heel goed en die zijn echt wel eerlijk, hoor !

Ik heb het tuigje ook gezien vanmiddag en het ziet er wel even heeeel wat anders uit als toen ! En ik pas ook weleens een halster ofzo en dan zit het echt niet gelijk zo onder de viezigheid. En het tuigje was eerst wel helemaal schoon.

En misschien moet je dan ook niet gelijk die mensen zo zwartmaken hier want dat is ook niet erg netjes.

En misschien moet je dan ook eerlijk vertellen dat ze niet alleen een beetje boos is vanwege het tuigje, maar ook omdat dat zadeltje niet helemaal was zoals beloofd (van de foto).


Ze noemt toch geen namen ? Knipoog

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 18:32

De nachtmerrie van elke bokker....hoop dat je er uit kan komen.

En volgende keer als je zulke grote dingen ruilt of koopt toch maar foto's maken van de staat van binnenkomst?
Heb je in ieder geval nog een poot om op te staan als het mis gata zoals nu.....

Ach en verder mag iedereen hier op Bokt zijn verhaal kwijt..ook als dat toevallig over Bokkers gaat...zolang er maar geen namen genoemt worden toch?

Er was trouwens voor zover ik hoorde wel een zwarte lijst aanwezig bij 1 van de leden, toch?

YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 18:49

Jeetje wat een rotstreek!!! Ik ben ookw le is bang dat mij dat overkomt, koop zelf ook wel is iets via internet 2e hands. Ik vind het echt heel erg, door zo iemand vertrouw je op den duur toch niemand meer?!?!

Liesje89

Berichten: 9926
Geregistreerd: 01-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 18:50

Ik had dat ok wel eens...
Ben ff de naam vergeten van diegene, ik ga hem overigens ook niet noemen. Maar ik had een vliegendekentje bestelt voor mijn shet x welsh, noiit gekregen, ze nou in het ziekenhuis liggen. Ze was naderhand het ziekenhuis uit (als ze er dan al in heeft gelegen), maar toen had er een muis aan mijn deken geknaagd. Ze zou het geld terugsturen...

NIET DUS...

ik heb mijn 10 euro nooit meer teruggezien..

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 18:58

Als het zadel ook niet is zoals de nieuwe mensen willen of dachten zou ik gewoon zeggen alles terug naar de orginele eigenaar.
Die mensen dus hun tuigje (wat ze al hebben)
En jij dus je zadel en deken terug.

Ik zou hier niet teveel woorden aan maken.

En het lijkt me stug dat tuig binnen 2 weken gaat roesten, tenzij je het bewust onder extreme factoren blootstelt.

Hopen dat die mensen accoord dan kunnen gaan met het terugruilen of bereid zijn het gewenste bedrag op tafel te leggen.


Iig veel sukses.

Jellie

Berichten: 10283
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 19:02

Wat rot voor je! Zo krijg je niet bepaald vertrouwen in de medemens

maudy

Berichten: 1309
Geregistreerd: 04-11-02
Woonplaats: Akersloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 19:06

Was het niet Sanex die een zwarte lijst had bijgehouden...?

MirZam

Berichten: 5843
Geregistreerd: 22-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-04 20:32

ja idd zadel en deken trug en zij haar tuigje iedereen 'tevreden'.. en idd foto maken van hoe het arriveerd.. is ook wel een goed idee in het vervolg!