[tek] Mijn eerste tekening: Shaseera

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

[tek] Mijn eerste tekening: Shaseera

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 01:42

Oke, ik ben ook even crea bezig geweest! Dit is mijn eerste tekening van Shaseera. Ik weet het, niet alles klopt, maar ik ben er best trots op Knipoog
De tekening is nog niet af, links op het papier komt nog een stuk van haar lijf. Ook heeft de foto mijn tekening een stuk lichter gemaakt Verdrietig

Afbeelding


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 08:55

Het lukt al best aardig, maar de verhoudingen zijn niet zo goed. Zo is het neusje bijvoorbeeld veel te groot in vergelijking met de rest van het hoofdje. Knipoog


SnowFlake

Berichten: 1794
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 09:54

het lukt goed, alleen het hoofdje is een beetje te Verward voorderest lukt het goed OK dan!

iiCk hOu vaJn mYn rOlatoOr maatJJ

azriM

Berichten: 656
Geregistreerd: 16-01-04
Woonplaats: Sambeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 09:58

Het is al bestr geod gelukt hoor. De schaduwen zijn wel goed alleen ik vind het neusje te klein

HorseF@N

Berichten: 1378
Geregistreerd: 12-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 10:00

Ik vind wel dat je een mooie techniek hebt.
Alleen vind ik dat je de neus iets te smal hebt gemaakt,
waardoor de verhoudingen niet meer zo goed kloppen.
Ik vind het oog wel mooi gedaan!!

DeeSjah

Berichten: 506
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 10:06

knap hoor, ik kan het niet , maar zoals er al een paar zeggen, de verhoudingen kloppen niet helemaal, dat neusje viel meteen op, hij is zeg maar iets te smal/puntig, kan het niet goed uitleggen maar verder heel geod gedaan OK dan!

Lovers ....... NiCkY ....... Lovers

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 15:46

Ja, hij is erg mooi! Je bent er terecht trots op....tsja, het neusje valt aan de werken de volgende keer, het is jammer dat de verhoudingen niet kloppen, want anders was hij super mooi, mooie schaduwen. Alleen kijkt het paardje naar de zijkant.....en niet waar zijn hoofd heen wijst, dat lijkt door dat witte stukje rechtsboven. Dit zijn maar kleine dingetjes hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 20:20

Sjonniej schreef:
Alleen kijkt het paardje naar de zijkant.....en niet waar zijn hoofd heen wijst, dat lijkt door dat witte stukje rechtsboven. Dit zijn maar kleine dingetjes hoor!


Dat is juist de bedoeling, ik vind juist dat mijn tekening daardoor de echte Shaseera-uitdrukking (arrogantie) heeft Haha! Het is dit idee (het is niet deze foto die ik nagetekend heb hoor, ik heb de tekening niet van een foto nagemaakt): Afbeelding

wabisabi

Berichten: 5008
Geregistreerd: 17-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 23:24

het neusje is ietste klein voor de rest van het hoofdje. Voor de rest is het heel mooi hoor

Bayan
Berichten: 1598
Geregistreerd: 18-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 15:13

mooi, alleen mag je hem wel wat donkerder kleuren dan komt hij beter uit; Maar ik vind hem wel heel mooi getekent!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 15:52

Het komt door de foto dat de kleuren zo ligt zijn, in het echt is ie een stukje donkerder Knipoog

pimkie
Berichten: 748
Geregistreerd: 15-01-04
Woonplaats: {hartje van turnhout}

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 21:47

Sammm schreef:
Het lukt al best aardig, maar de verhoudingen zijn niet zo goed. Zo is het neusje bijvoorbeeld veel te groot in vergelijking met de rest van het hoofdje. Knipoog

ik denk eerder dat de neus eerder in verhouding te klein is (niet veel maar toch wel een beetje te klein )


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 bezoekers