Zo lees je nog eens wat...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Zo lees je nog eens wat...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-04 01:34

Hey bokkers

Ik zat vanavond even lekker bokt door te spitten kom ik toch ineens een topic tegen van een meisje die mijn vorige pony verzorgt heeft...
Ik heb me helemaal dood gelachen.
Ik heb mijn pony met pijn in mijn hart weg moeten doen ( voor meer info lees mijn profiel )
Mijn verzorgstertje ( ja een pennymeisje maar ze deed het ontzettend leuk ) was op de hoogte dat ie te koop stond en dus gewoon van de een op de andere dag verkocht kon zijn.
Staat er hier op bokt toch dat ik zomaar opeens haar verzorgpony verkocht had!!! Zonder het haar te vetellen. Ik kan me nog wel heel goed herrineren wat ze zei toen ik der belde dat cremello verkocht was. Ze moest huilen en zei " had je het niet even kunnen overleggen want het is mijn verzorgpony " Haha! Toen had ik zoiets van ja jammer dan over 2 dagen gaat ie weg geniet nog even van hem ....

Naja ik kon er om lachen en mijn vriend ook Lachen

Hebben jullie ook zulke ervaringen ???

xxx

Toekie

Berichten: 8042
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 01:37

Hmmm... ik weet niet wat ik hiervan moet zeggen. Ik kan me haar reactie wel een beetje voorstellen...

Heb zelf trouwens nooit zoiets meegemaakt. Lachen

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-04 01:46

Ze wist van te voren al dat hij verkocht zou worden dus ik kan me haar reactie helemaal niet zo goed voorstellen....
Ik snap wel dat ze erg aan hem gehecht was maar ja dat was ik ook ..

Toekie

Berichten: 8042
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 01:51

Ow, ok. Ik begreep uit je verhaal dat ze het niet wist. Mijn excuses! Knipoog
Laatst bijgewerkt door Toekie op 13-03-04 01:52, in het totaal 2 keer bewerkt

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-04 01:52

Geeft niet hoor Lachen

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 08:04

Dat zinnetje: "Ja kon je niet even met me overleggen want het is MIJN verzorgpony" Haha! Moest er wel om lachen Haha! Ach ja het is gebeurd, en ik denk dat dat meisje nu ook wel ouder is toch? Het is in ieder geval typisch pennymeisjespraat

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 11:11

Tsja euhm als het een jonge meid is kan ik het me goed voorstellen dat ze zoiets zei, zo grappig vind ik het niet en al helemaal niet om het hier nog een keer op deze manier neer te zetten. Zal ze zich nogal banketstaaf voelen, denk je niet?

Ik ben geen moraalridder maar om zo met iemands gevoelens omgaan... nee...

Irene2

Berichten: 5235
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 11:18

ik begrpijn dat verzorgstertje heel erg goed. Ik zou precies hetzelfde gereageed hebben. Zij heeft ook gevoelens, en ze had het best even wat eerder mogen weten vind ik. Toch is het jou paard/pony, dus jij beslist erover.

gentlelover

Berichten: 142
Geregistreerd: 08-03-04
Woonplaats: Ergens in Noord Holland ..

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 11:19

Whahhahahaha vet lollig Party!! het zou je maar overkomen Tong uitsteken

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-04 12:34

kijk wat jullie niet schijnen te begrijpen is dat ze het van dag 1 al wist dat ie verkocht ging worden ik heb daar niet om heen gedraaid en ben al die tijd eerlijk tegen haar geweest. Wat zei verder voelde tsja daar kan ik ook niets aan doen maar ik dacht toen ik het las ook meisje meisje je bent 15 jaar en dan zet je dit op internet ...
Ik vond het alleen grappig dat ik dit na een tijdje opeens zie staan en vroeg me af of er nog meer mensen waren die dit meegemaakt hadden
En met iemands gevoelens spelen nee dat is dit niet

Toekie

Berichten: 8042
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 12:40

mickydo schreef:
kijk wat jullie niet schijnen te begrijpen is dat ze het van dag 1 al wist dat ie verkocht ging worden ik heb daar niet om heen gedraaid en ben al die tijd eerlijk tegen haar geweest.


Ja, maar dat is niet echt duidelijk in je verhaal, vandaar dat ik in eerste instantie zo reageerde. Het is idd een 'pennymeisjes-reactie' en ik vind het prima als jij en je vriend erom kunnen lachen. Maar om het nou hier te plaatsen...

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-04 12:47

Nou ik vind dit topic helemaal erg ofzo . Ik heb geen naam genoemd helemaal niets. Alleen maar dat dat topic van haar bestond . Daar is niets ergs aan toch ?
En dat ik me gewoon vermaakte met het lezen omdat het helemaal niet zo was gegaan zoals zei beschreef en het maakt me verder ook helemaal niet uit wat zij ooit op bokt heb gezet en ben ik ook helemaal niet boos over. Maar het ging me gewoon over het feit dat dat op internet stond en ik me gewoon verbaasde dat ik dat nooit eerder gelezen had , verder niet ik wil haar niet nog meer kwetsen of iets dergelijks , maar voor mij was het wel grappig

Toekie

Berichten: 8042
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 12:52

mickydo schreef:
Nou ik vind dit topic helemaal erg ofzo . Ik heb geen naam genoemd helemaal niets. Alleen maar dat dat topic van haar bestond . Daar is niets ergs aan toch ?
En dat ik me gewoon vermaakte met het lezen omdat het helemaal niet zo was gegaan zoals zei beschreef en het maakt me verder ook helemaal niet uit wat zij ooit op bokt heb gezet en ben ik ook helemaal niet boos over. Maar het ging me gewoon over het feit dat dat op internet stond en ik me gewoon verbaasde dat ik dat nooit eerder gelezen had , verder niet ik wil haar niet nog meer kwetsen of iets dergelijks , maar voor mij was het wel grappig


Ja, ik bergrijp jouw verhaal ook wel 'n beetje. Misschien komt het bij je eerste bericht gewoon verkeerd over... Lachen

YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 12:57

Ik lees in het verhaal idd heel erg duidelijk dat daar staat dat je het gewoon vanaf dag 1 hebt verteld, dus dat meisje had het gewoon in dr achterhoofd moeten houden. Ik vind het een beetje raar, als je weet dat ie verkocht gaat worden hou je er toch elke dag rekening mee?? Ik vind de reactie een beetje dom van haar....

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 16:58

Hahahaaa Tong uitsteken geweldig .. zo lees je inderdaad nog eens wat Knipoog