shetlanddag april Maren-Kessel

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Rebec
Berichten: 4352
Geregistreerd: 04-06-03
Woonplaats: Amsterdam

shetlanddag april Maren-Kessel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-04 00:35

hallo

er is in maren-kessel zo als elk jaar weer shetlanddag. vorig jaar ben ik daar heen geweest op frits Haha! was er leuk alleen iedereen liep te zeuren dat ik er te groot voor was en zo Scheve mond toch ben ik 1e geworden met springen en toen waren ze stil Bloos Haha! .
dit jaar gaan we niet omdat die dag erna finale is in simonshaven.

ik dacht ik zet het hierneer misschien doe ik iemand ideen op Tong uitsteken

het is op zaterdag 3 april. stond een soort van artikel over in het blad "de shetlander" stond ik overgens vorig jaar ook in Tong uitsteken

Nique

Berichten: 601
Geregistreerd: 17-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 00:50

Hee wat een goede tip! Bedankt...
Wat houdt deze dag precies in? Is er ook een website? Worden er ook Shetlanders verkocht????

_Rebec
Berichten: 4352
Geregistreerd: 04-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-04 11:00

hoi

je kan je opgegeven voor met de kar: dresuur,vaardigheid
en onder hetzadel:dresuurab/l1/l2 pony's, springen 40,60,70cm, gymkhana's tot 6 jaar,vanaf 6 jaar, vanaf 12 jaar. als je een pony met papier heb kan je ze ook laten meedoen met shetlandpony van het jaar.

je mag per pony voor 3 onderdelen opgeven. Het is geen veiling ofzo maar als je daar loopt zijn er toch nog weleens mensen die een shetlander zoeken. toen wij daar liepen zeide we ook tegen elkaar hé die pony lijkt op rosalie ging die man gelijk vragen of rosalie te koop was

verder is het op manege roest hun website is: http://www.shetland.nl/agenda.html dat is de link en dan staat er bij 3 april indoor shetlandwedstrijd niet veel informatie dat staat wel in het blad de shetlander. je kan ook bellen natuurlijk het nr staat erbij.

je krijgt zowiezo een rozet met geel aan de kop en de lintjes roze. en bij 1e,2e,3e krijg je dan geel met oranje, geel met rood etc.

als je in de prijzen bent gevallen krijg je een hele leuke medaile met een shetlander erop *ik=trots op frits*

ook krijg je 2 gratis loten waaraan je leuke shetlanddingetjes kan winnen. het is echt er leuk en ik denk nog leuker voor kleine kinderen dan gaan ze teminstte niet zo zeuren over te groot enzo.