Wat te doen?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Samantha_

Berichten: 10779
Geregistreerd: 20-12-02

Wat te doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-04 11:48

Ik heb m'n huis verkocht, erg leuk allemaal, maar we hebben nog niks anders. Nagelbijten / Gniffelen Per 1 juni is de overdracht. M'n schoonvader heeft aangeboden dat we bij hem mogen wonen, tot we wat hebben gevonden naar onze zin. Heel lief natuurlijk, en we maken er ook zeker gebruik van.
Maar t probleem is nu, dat we 2 katten en een konijn hebben. Het konijn is niet zo'n probleem, maar de katten. M'n schoonvader heeft zelf ook een kat, een heel erg bang beestje. Die 2 van mij zijn hondsbrutaal. Haha!
We hebben er al eens eerder gewoond, voor 2 weken, en zijn kat is toen t huis uit gevlucht. Toen wij weer goed en wel weg waren met die 2 etters, kwam hij weer terug.
Maar ik wil niet dat dit weer gaat gebeuren, we zijn te gast, en die kat van hem moet daar niet de dupe van worden. Plus dat t wel een poosje kan duren dat we daar wonen.
We hebben een slaapkamer daar van ongveer 20 m2. En een klein kamertje van iets van 6m2, maar die gaan we voor opslag gebruiken. Ik denk niet dat we die katten in de slaapkamer kunnen houden.
Nou is mijn vraag, hoe los ik dit op? Waar laat ik m'n katten? In de slaapkamer? Of alleen als wij er niet zijn, en als wij er zijn in t hele huis?


Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 11:49

Ik zou een tijdelijke opvang doen .. misschien bij een vriendin oid .. Lachen ?
Een kat in de slaapkamer is natuurlijk ook niet erg .. prettig .. niet voor jullie EN niet voor de dieren !

    Pressure is what differentiates a piece of coal from a diamond

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 11:51

Ik zou als jullie weg zijn de katten in de slaapkamer doen en als jullie thuis zijn ze door het hele huis laten lopen.
Kun je jullie katten en die van je schoonvader niet een tijdje samen in de woon kamer laten lopen (terwijl jullie erbij zijn)??? Zodat de katten een beetje aan elkaar kunnen wennen.

Succes iig

Samantha_

Berichten: 10779
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-04 11:54

Dat bij elkaar laten lopen hebben we al eens geprobeerd, toen we daar eerder hadden gewoond. Dat werkt dus echt niet. Die kat van hem gaat zitten grommen, en die van ons meppen. Haha!
Vervolgens gaat die kat van hem naar buiten, en je ziet m niet meer terug.

Loutjelou
Berichten: 650
Geregistreerd: 06-01-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 11:58

Tjonge samantha, dat is wel een probleem! Kun je ze inderdaad niet bij een vriendin "stallen"? Het is dat ik niet op mezelf woon en dat m'n moeder als de dood is voor katten anders had ik ze graag opgevangen! En misschien kun je ze eventueel in een pension doen ofzo....

Samantha_

Berichten: 10779
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-04 12:00

Loutjelou schreef:
Tjonge samantha, dat is wel een probleem! Kun je ze inderdaad niet bij een vriendin "stallen"? Het is dat ik niet op mezelf woon en dat m'n moeder als de dood is voor katten anders had ik ze graag opgevangen! En misschien kun je ze eventueel in een pension doen ofzo....

Ja maar wie wil die 2 etters nou.. Haha!
En in een pension is wel zielig.

Loutjelou
Berichten: 650
Geregistreerd: 06-01-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 12:11

Ja, maar als die beesten elkaar afmaken is dat nog veel zieliger!

Samantha_

Berichten: 10779
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-04 20:45

Ja dat is ook weer zo, maar ik wil ze eigenlijk wel bij me houden.
Kan ze niet missen... Schijnheilig


Caira
Berichten: 26044
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 21:23

Waarom niet gewoon in een pension, je eigen hachie lijkt me op dit moment wel even belangrijker!

Elsjuhh

Berichten: 603
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 21:48

HAha als mn kamer ook niet mn slaapkamer was had ik ze zo in huis genomen hoor!! Maar het zijn er wel twee opzich erg gezellig, maar ik zie het al voor me dat ze dus lekker op mn bed gaan liggen en ik niet kan slapen. Als je ze een paar dagen kwijt moet is het nog wel te doen... Dus geef maar een gil

moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 21:51

Nathalie1981 schreef:
Ik zou als jullie weg zijn de katten in de slaapkamer doen en als jullie thuis zijn ze door het hele huis laten lopen.
Succes iig

dat zou ik ook doen ja vooral als je ze toch bij je wilt houden.. Lachen

how sweet can it be to be loved by you

Samantha_

Berichten: 10779
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-04 22:04

Elsjuhh schreef:
HAha als mn kamer ook niet mn slaapkamer was had ik ze zo in huis genomen hoor!! Maar het zijn er wel twee opzich erg gezellig, maar ik zie het al voor me dat ze dus lekker op mn bed gaan liggen en ik niet kan slapen. Als je ze een paar dagen kwijt moet is het nog wel te doen... Dus geef maar een gil

In he begin toen ik ze had, het eerste half jaar ofzo, woonde ik ook nog op kamers. Dus ik had alleen een kamertje. Ze waren echt zooo irritant, ik was elke dag om 6 uur wakker, omdat ze over mij heen gingen vechten. Ik had toen ook regelmatig een flinke kras op m'n voorhoofd staan. Clown
Maar bedankt voor je aanbod OK dan! , maar t gaat echt om langere tijd. Hoe lang weet ik dus niet, kan varieren van een week tot een half jaar.

Elsjuhh

Berichten: 603
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 22:22

haha geweldig, vechten om 6 uur s'ochtens, vind katten zo tof. Maar succes met zoeken naar nieuw huis, hier tegenover is nog wel een mooi appartement te koop Haha!

Samantha_

Berichten: 10779
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-04 22:24

Elsjuhh schreef:
haha geweldig, vechten om 6 uur s'ochtens, vind katten zo tof. Maar succes met zoeken naar nieuw huis, hier tegenover is nog wel een mooi appartement te koop Haha!

Nee ik heb net m'n prachtige appartement verkocht! Clown
We zoeken een eengezinswoning , met een tuin op t zuiden of westen, parkeergelegenheid voor de deur, 3 of meer slaapkamers, enz...
Kortom over een jaar hebben we nog niks gevonden. Haha!

Elsjuhh

Berichten: 603
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 22:26

nounou dat is wel wat ja, utrecht en omgeving is Zooooo duur idd

Samantha_

Berichten: 10779
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-04 22:27

Ja, kan je nagaan we hebben onze eisen al aangepast, de bedoeling was een woonboerderij. Clown
Maar dan moet ik ander werk gaan zoeken denk ik... Haha!

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 22:32

samantha23"]
[quote="Loutjelou schreef:
Tjonge samantha, dat is wel een probleem! Kun je ze inderdaad niet bij een vriendin "stallen"? Het is dat ik niet op mezelf woon en dat m'n moeder als de dood is voor katten anders had ik ze graag opgevangen! En misschien kun je ze eventueel in een pension doen ofzo....

Ja maar wie wil die 2 etters nou.. Haha!
En in een pension is wel zielig.
[/quote]
Sorry hoor, maar waarom is een pension nou weer zielig??
Je kat wordt er keurig verzorgd, krijgt goed te eten en zijn hok wordt iedere dag super schoongemaakt (als het goed is)!!
Mijn opa en oma hebben een pension en daar heb ik ook jaren gewerkt, maar die beesten hebben er echt geen moeite mee.
De hokken hier zijn redelijk groot (geen kooitjes dus) en als het hok wordt schoongemaakt mogen ze even vrij lopen binnen.
Ik snap echt niet war hier zielig aan is.
Er zijn ook pensions trouwens waar ze alle katten bij elkaar in een grote ruimte zetten, met bv een klimboom en bank erin, maar daar kun je ze dan beter weer NIET heendoen. Dat hok kunnen ze nooit goed schoonhouden, de katten pikken elkaars eten, vliegen elkaar in de haren en kunnen heel snel ziektes aan elkaar over geven.

Samantha_

Berichten: 10779
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-04 22:36

Ik vind t niet zielig omdat ze daar niet goed verzorgd zouden worden, ik denk zelfs dat ze t daar qua verzorging mischien wel beter zouden hebben! Haha!
Maar omdat ze een huis nodig hebben, geen pension. Als ze daar zitten, zitten ze apart van elkaar denk ik? En ik kan ze dan niet zien, of amper. En gewoon het hele huiselijke, wat ze nu ook hebben, missen ze dan.

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 22:47

Als je wilt dat ze in een huis zitten moet je idd een andere oplossing zoeken...
Bij ons kunnen ze trouwens gewoon bij elkaar in de kennel; ruimte zat Gebeurd ook heel vaak.

sharonaollie

Berichten: 6442
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 23:20

Elsjuhh schreef:
haha geweldig, vechten om 6 uur s'ochtens, vind katten zo tof. Maar succes met zoeken naar nieuw huis, hier tegenover is nog wel een mooi appartement te koop Haha!

en wij hebben nog een hele grote garage hier in de buurt lekker warm.alleen er staan wel auto's Schijnheilig

Waar de kennis van de ruiter ophoudt,begint zijn grofheid!

Samantha_

Berichten: 10779
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-04 23:21

sharonaollie"]
[quote="Elsjuhh schreef:
haha geweldig, vechten om 6 uur s'ochtens, vind katten zo tof. Maar succes met zoeken naar nieuw huis, hier tegenover is nog wel een mooi appartement te koop Haha!

en wij hebben nog een hele grote garage hier in de buurt lekker warm.alleen er staan wel auto's Schijnheilig
[/quote]
Hebben jullie zoveel auto's dan?
We zoeken nog een opslagruimte, voor meubels.
Schijnheilig


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _chou, Black_Moon, ComscoreBot, dierenfan, Gianti, Gwenvd, Kairos, Klis, Lestria, Marleen_L, Miesemuisje, Nathalie18x, Slmt9, supertammy, XxLMMxX en 60 bezoekers