de pijn is nog steeds onverdragelijk...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-01 21:23

pluto is nu al een tijd weg, maar nog steeds mis ik hem elk moment.
ik verwijt mezelf nu zelf van alles. ik mocht toen geen eigen pony/paard, maar ong. een maand erna wel, dus nu zit dik steeds te denken, had ik maar doorgezuurd en niet opgegeven dan hadden ze misschien wel een maand eerder ja gezegt en had ik nu de geweldigste pony van de hele wereld gehad.
ik zit nu weer te janken.
ik heb gister een foto collage gemaakt..
damn, ik kan niet eens meer m'n beeldscherm zien door de tranen....
maar iig, bij die collage zit dus een foto waar ik erop zit(je ziet alleen zijn hoofd, mij niet gelukkig, expres zo gedaan)aan het begin van de carroussel, toen ik naar die foto keek herinnerde ik me die dag gewoon nog(tenminste, niet de hele dag maar dat moment dan)en al die geweldige carroussel lessen op hem en als kroon erop de nederlandse kampioenschappen Verdrietig Verdrietig Verdrietig IK MIS HEM ZO!!!!!!!!!!ik voel me gewoon schuldig dat ik een ander paard neem terwijl hij waarschijnlijk dood is en ik als ik echt m'n best had gedaan hem misschien wel had kunnen redden..... Huilen Huilen Huilen Huilen

lein

Berichten: 1577
Geregistreerd: 02-07-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-01 21:40

hey meid ik weet niks anders te zeggen dan Heel veel sterkte.

zita

Berichten: 754
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-01 21:43

schat, je kan er nu niks meer aan doen..

sonja_girl
Berichten: 5
Geregistreerd: 05-12-01
Woonplaats: limburg (hoensbroek)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-01 21:52

heel veel sterkte he!
ik zie je wel op msn,oke?


groetjes galina

CC - LOVER

Berichten: 551
Geregistreerd: 07-10-01
Woonplaats: dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-01 23:01

maak jezelf nu geen verwijten, je zult toen wel gedaan hebben wat je op dat moment het beste leek
een nieuw paardje waar je veel van gaat houden kan een troost zijn, was het bij mij ook al wilde ik dat ook eerst niet geloven

sterkte

zita

Berichten: 754
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-01 23:07

als hij dood is wat wil je doen??? voor altijd blijven rouwen en nooit meer een paard kopen omdat dat niet juist is???? zo kom je nooit verder... ik ga het voor je vragen maar als hij dood blijkt moet je toch verder gaan en een paard zoeken, dat aou hij toch ook hebben gewild? ik leef met je mee...... Verdrietig Verdrietig ...... Verdrietig Verdrietig ..... Verdrietig Verdrietig .......

skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-01 23:07

hartstikke veel sterkte, Pluutje

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-01 12:44

Zo is dat bij mij dus ook. Een paar dagen geleden zei mijn moeder dat we voor mijn 16e verjaardag misschien wel Tinne hadden kunnen kopen. Heel leuk...maar ja...nu is ze al weg....naar Zweden, misschien leeft ze niet eens meer, ik weet echt niet waar in Zweden ze is.. Verdrietig Verdrietig . Ik mis haar ook nog steeds en Skippy ook Verdrietig , ik denk dat het normaal is dat je jezelf daar zo lang K*T door blijft voelen...ze zijn toch heel dierbaar voor je enzo. Alle herinneringen blijven toch wel en dat is misschien maar goed ook...dan zijn ze toch een beetje bij je Verward

Maar goed, ik wens je dus heel veel sterkte en als je wilt praten ofzo, kun je me altijd mailen of toevoegen aan je MSN-lijst.

xxxSanne