Opus One

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tancreda4

Berichten: 24033
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Opus One

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-04 21:06

Haai,

Ik ben benieuwd of hier ook mensen de theater groep Opus One kennen en ben benieuwd naar julile mening!

Ik kijk nu al weer bijna een jaar lang uit naar de volgende voorstelling waar we heen gaan, en 17 april is het weer zo ver! OK dan!
Dan komen ze hier in het Park Theater "Jungle Book" spelen! Deze heb ik een aantal jaar terug al eens gezien, maar ze herhalen hem en laat dat nou net mijn lievelings voorstelling van ze zijn! Kijk er echt heel erg naar uit! Kan niet wachten Haha!

Meer mensen die al eens bij Opus One zijn geweest? En bij meerdere theater voorstellingen, welke vond jij het leukst?

http://www.opusone.nl/

annefloor

Berichten: 1902
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Bloemendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 21:16

Ja bij Peter Pan , Jungle Book en midzomernacht ze zijn gewoon goed het is zo'n fantasie werled waar je stapt ze doen het echt goed maar jungle boek vind nog steeds leuk als de appen in het begin door het publiek gaan en iedereens spullen afpakken. En ja ik heb hem in bloemendaal in het open lucht gezien (Jungle Book en Midzomernacht) En dat is wel erg erg cool dan gaan ze ook door het water daar!! (Er had ook een keer een van de apen zijn been gebroken stond in ons locale krantje omdat hij in het water was uit gegelieden!!

Nou ja ben een grote fan!!!

Tancreda4

Berichten: 24033
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-04 21:21

Ja nog een grote fan!
Midzomernacht was ook zo mooi!

Ik vind die Frans (mogli en vele andere hoofdpersonen hebben gespeeld -> dat kleine ventje) écht goed spelen!

annefloor

Berichten: 1902
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Bloemendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 21:27

Ja maar ook wat moglie met mijn buik doet (ja paar jaar terug laatste voorstelling niet gezien maar die deet raaar echt cool zag het eruit)