*bah*...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-01 17:02

Gisterennacht toen ik eindelijk een beetje rustig was ging ik naar bed. Lig ik in bed krijg ik een smsje. Je kan 't al raden: Mo.
Of ik hem vandaag wilde bellen, hij wil praten.

Ik heb me toch een partij zenuwen. Ik weet niet wat ik moet verwachten. Wil hij me terug? Wil hij 't op een rustige manier afsluiten? Wil hij...? Wil hij...? Wil hij...? Ik heb geen idee wat hij wil.

Vandaag ging 't op zich wel. Ik ben vandaag gewoon naar m'n werk gegaan. Ik werd heel lief opgevangen door m'n collega's. Af en toe belde ze me om te vragen of 't ging en of ik wilde praten. Ik heb met een aantal even erover gepraat. Gelukkig was er een lekkere drukte vandaag, waardoor ik redelijk wat afleiding had en de dag redelijk snel ging.

Vandaag ook wel goed nieuws gehad. Volgende week donderdag loopt m'n proeftijd af. Ik heb vandaag al gehoord dat ze me niet kwijt willen. Dus ik zit goed. Blij toe want ik heb 't daar prima naar m'n zin. Leuk bedrijf, leuke sector, leuke collega's en een leuk loon. Zucht, weer een zorg minder.

Knuf Mayo


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-01 17:14

eum mayo effe nieuwsgierig *LOL* wat doe je van werk?

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-01 17:18

Kijk je wel uit meis? Trap niet in mooie praatjes, want waarschijnlijk gaat het weer op dezelfde voet verder. Zo is iemands karakter dan eenmaal en heel erg moeilijk om dat te veranderen bij/voor hem. Succes in ieder geval.Knipoog

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-01 17:24

Wil hij.. wil hij... nee dat is niet de vraag, dat is: wat wil JIJ?
Ik heb ook in zo'n situatie gezeten,mijn ex en ik waren toen nog niet zo lang bij elkaar, maar ik voelde me best rot erover, dat hij me aan de kant gezet had. Toen belde ie weer en ik hem maar overtuigen dat het de foute keuze was... Dus waren we weer bij elkaar. Maar lang heeft dat niet geduurd, want het ging om de verkeerde redenen. Ik wilde hem terug, niet omdat ik van hem hield, maar omdat ik het vertrouwde gevoel miste, omdat ik er niet tegen kon dat hij me opzij schoof, omdat ik onze relatie idealiseerde tot iets wat het nooit was geweest. Kortom, wij zijn toen weer bij elkaar gekomen door de verkeerde redenen. En dan heb je er niks aan, behalve ellende. Dus heeeel goed nadenken hoor, voordat je iets besluit. Het lijkt nu misschien alsof je niet zonder hem kan, maar dat is schijn hoor.. Niet iets besluiten omdat het zo vertrouwd was, zoals ik dat gedaan had. Succes met alles... en laat je niet kisten; jij hebt alles in de hand en kan beslissen over je eigen leven!
Groetjes!


Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-01 17:31

Ik heb eigenlijk niet zozeer 't gevoel dat hij 't goed wil maken. Maar 't meer op een rustige manier wil uitpraten om de optie tot een uiteindelijk vriendschap open te houden. We zijn namelijk altijd voor de rest hele goede maatjes geweest. En ook veel goede dingen met elkaar meegemaakt. Ach ik merk 't wel.

Ik heb hem net over de telefoon gesproken om wat af te spreken voor vanavond. Hij klonk heel rustig. Ik hoorde zijn gemis in z'n stem. Toch hou ik veel van hem, maar al wil hij me terug, dan doe ik dat niet. Ik wil hem best als vriend op den duur, maar niet meer als m'n vriend. Daarvoor heb ik teveel pijn gehad.

Knuf Mayo

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-01 17:32

Citaat:
Op 2001-04-12 18:14, schreef pieterjan:
eum mayo effe nieuwsgierig *LOL* wat doe je van werk?



Ik ben sinds 19 maart afdelings-secretaresse bij een auto-leasebedrijf.

Knuf Mayo

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-01 17:45

Wat goed dat je dat zegt, Mayo: "maar al wil hij me terug, dan doe ik dat niet. Ik wil hem best als vriend op den duur, maar niet meer als m'n vriend. Daarvoor heb ik teveel pijn gehad."

Met hem praten kan geen kwaad, jullie zijn tenslotte 2 jaar lang heel close geweest en dat gooi je niet ineens weg. Maar het opnieuw proberen is in dit geval niet aan te raden, hij heeft je inderdaad te veel pijn gedaan. Probeer je niet te laten meeslepen, jullie gesprek zal vast heel emotioneel zijn, maar hou in je achterhoofd waarom het uit is gegaan!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-01 18:07

Veel succes en sterkte vanavond Mayo, en onthoudt wat de meiden hierboven ook al zeiden: het gaat om JOU en niet om Mo, probeer dat alsjeblieft voor ogen te houden. Probeer er vanavond voor jezelf emotioneel een dikke punt achter te zetten, zodat je het kunt gaan verwerken en uiteindelijk verder kunt.

Een klein tipje: trap aub niet in het alom bekende smoesje "nog 1 afscheidskusje" want je gaat voor gaas door de golf van emoties die dan door je heengaat.....

Veel sterkte, en kies alsjeblieft VOOR JEZELF! Hou vol hoor meid, want die gozer is jou echt niet waard!

Knuf, Sonja.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-01 18:55

Echt Mayo, probeer sterk te zijn voor jezelf anders is de pijn voor niks geweest.

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-01 19:06

wat laura zei was ook het eerste wat ik dacht wat wil hij? ja daag wat wil ik!!!zo moet je denken je hebt al te lang naar zijn nukken mnoeten leven laat hij zich maar aan jou aanpassen waarom een banketstaaf smsje dat jij hem moet bellen waarom belt hij jou niet?
majo erg veel succes vanavond en hou je strek maar vergeet niet wat je ook doet wij wel achter je staan hugz
Kim

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-01 19:22

kan het niet laten: (sowwie) We kunnen hem ook in elkaar batsen en skuppen!
Idd: wat wil JIJ, jij bent belangrijk. Jij moet er mee leven, wat hij wil en voelt en doet is ff niet belangrijk...

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-01 20:49

Sluit me aan bij de rest en inderdaad probeer vooral fysiek even wat afstand te bewaren....en voor jezelf desnoods wat dingen op papier zet die je zou willen bespreken als jullie als vrienden verder gaan. Kusje

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-01 22:16

Ik weet niet hoe het gegaan is, maar pas op met we kunnen toch vrienden blijven. Dat kan, maar je hebt wel eerst tijd voor jezelf nodig, om afstand te nemen en tot rust te komen. Gun jezelf die tijd!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dayanara, hel1 en 9 bezoekers