2e verslag

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-01 21:07

Hebben jullie ff.. wordt denk ik wel een lang verslagje Lachen

Om kwart voor 6 vanochtend opgestaan onder de douche gesprongen, aangekleed, ontbeten enz gedaan zodat ik om 7 uur klaar stond. Om naar de trein te worden gebracht. Keurig op tijd op het station aangekomen. De trein vertrok om 7.19 uur, vanaf perron 1 (dus dan zie je de trein langskomen) Wat bleek, dat stomme ding stond op perron 1b, dus dat zie je niet. Tegen 7.22 toch maar ff kijken waar die stomme trein nou uithing. Was ie dus al weg Frusty Frusty *BAAL* Ff heel lief mijn moeder aangekeken en die heeft me toen in recordtijd naar station eindhoven gebracht Lovers Dankjewel mam!! Lovers .

Daar ben ik overgestapt in de landrover van Gery
(ikke) En jeetje.. wat zit je hoog in zo'n ding Lachen ! Gezellig wat gepraat over bokt, paarden, paarden en paarden Haha! . Om 10 uur ongeveer waren bij het dolfinarium waar na 2 minuten de rest van de groep er ook aankwam.

Even handjes geschud met iedereen (lam handje Lachen )
En toen het park ingedoken, na nog ff gewacht te hebben op Jessica en Damian.

Het was hartstikke leuk, we hebben een tijdje in de Lagoon (schrijf je het zo?? of Lagune? Verward ) rondgehangen en met de mevrouw gepraat die de ramen aan het lappen was Haha! Ook wel leuk.

Toen bij de zeeleeuwenshow gaan kijken. En wie werd er natgespetterd?? Jaaa, ik dus Haha! .

Toen zijn Dorée en ik van de glijbaan afgegaan. Zo'n heel erg hoge. En als je bovenaan stond.. wiebelde je heel erg heen en weer.. best wel eng eigenlijk Scheve mond\ Maar toch ook wel leuk. En toen gingen we van nog een glijbaan af, zo eentje met heel veel banen. Maar ik bleef halverwege steken Bloos Dorée was al lang beneden.. toen was ik nog halverwege Bloos

Ehm, de walrussen kwamen daarna geloof ik. Dat zijn echt wel coole beesten! Ontzettend dik en log, maar toch ook weer sierlijk (met heel erg veel fantasie Haha! ) De zoontjes van Lonneke kregen een plens water in hun gezicht, dankzij Igor (de grootste walrus) en daar waren ze geloof ik niet zo blij mee *LOL*

De dolfijnenshow was ook wel tof! (ben nu ff aan het inkorten, want het is al te lang Knipoog ) Lijkt me echt ontzettend stoer om daar te werken.

Daarna nog watergevecht gehad met lonneke... Maar dat lukte lekker niet helemaal Tong uitsteken Zo'n rog voelt trouwens heel erg raar aan Cool

En ehm.. we zijn ook nog met z'n allen naar het speeltuintje gegaan en iedereen werd weer 3 jaar oud Haha! *LOL* Met z'n allen van de glijbaan en niet blijven steken

En toen was het ongeveer wel tijd om afscheid te nemen. Ben weer bij Gery in de landrover gesprongen, na iedereen handjes gegeven en gekust te hebben (dat laatste gaat errug lastig met een sjaal over je neus Knipoog )
En toen naar huis gereden. En ondertussen lekker veel over paarden en bokt gekletst

Zoo.. veels te lang verslag, als iemand het heeft gelezen helemaal, errug knap Lachen

En volgens mij ben ik maar 2 keer op de foto gekomen Lachen

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-01 21:17

hahhahaha en ik moest zo lachen omdat ik in de lagune dacht dat het basin lekte omdat er water lag. zie iemand me dus dat er iemand verderop de ramen aan het zemen was Haha! en assie heb ik lekker nat gespetterd bij de roggen Haha!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-01 22:01

ik wist niet dat er een boktmeeting was
zo te horen gezellig

paardenfan

Berichten: 1303
Geregistreerd: 17-10-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-01 22:03

hoi leuk bericht joh ik wou ook mee!maar volgensmij kent niemand mij hier op bokt Huilen Huilen
maaar ja dat komt ook door mijzelf!!nou ik maak t niet te lang dus ik stop weer
leuk verhaal hoor zussie *LOL* Haha!
maar ik stop nu echt doegies -xxjes Anne

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-01 22:06

Was dan meegegaan OEN!! *zucht* mijn zusje lijkt totaaaaaaal niet op mij Clown

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-01 23:06

Leuk hoor! En het weer was vandaag ook al lekker! Zonneyje scheen, maar was toch nog wel frisje! Jullie hebben het zo te horen super leuk gehad! Ben ik blij om te horen Party!!