Boktmeeting baggelhuizerplas assen

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
sandorra

Berichten: 4023
Geregistreerd: 27-09-02
Woonplaats: Op de maan.....

Boktmeeting baggelhuizerplas assen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-03-04 11:06

Ik vroeg mij of er mensen zijn die hier voor voelen aangezien ik geen vervoer heb en geen eigen paardje maar wel een verzpaardje, waar ik niet mee weg mag gaan. Leek het wel leuk daar een meeting te organiseren mits er animo voor is. Het zal denk ik het beste gaan op een zondag. Dat in verband met het werk van vele. het wordt een rustig ritje lang de baggelhuizerplas de visvijver crossbaan (oude baan waar vroeger de motoren mochten crossen) en een stukje achter de camping van witterzomer denk ik. Ik denk ongeveer anderhalf uur rijden. Het ligt er aan of er een grote groep is anders kunnen we ons opsplitsen in twee groepen. We gaan alleen stappen en daven i.v.m de vele honden en recreanten om de visvijver en de baggelhuizerplas.

Graag vermelden bij opgave

Naam ruiter + paard
Eventuele datum

onderschriftloos



sandorra

Berichten: 4023
Geregistreerd: 27-09-02
Woonplaats: Op de maan.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-04 18:11

*Schop*
Is hier echt helemaal geen animo voor leek mij juist wel leuk om mensen te meeten en een ritje te gaan maken. Aangezien ik geen eigen paard bezit, maar wel een verzorghaflinger heb leek mij dit wel leuk. Ik mag namelijk niet met de trailer weg en zo van haar eigenaresse.

onderschriftloos

Sting

Berichten: 12851
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 11:11

Het lijkt me wel erg cool, maar dan moet het in de vakantie, dan kan ik nl. eerst te paard erheen, dan daar rijden, en dan weer terug (dan doe ik er 3 dagen over Knipoog )
Heb namelijk ook een vervoersprobleem.

MISTRAL94

Berichten: 14257
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 20:32

Ik woon vlak naast de Baggelhuizerplas het lijkt mij wel leuk. Vervoer kan evt. geregeld worden Lachen voor de liefhebbers

Orfee haar instagram pagina: Orfee vd Scheldemeersen

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 00:06

Leuk idee, hopelijk kun je er mensen voor krijgen. Ik ben er ook wel eens met mijn pony geweest, maar die staat nu op een andere stal, te ver weg om heen en weer te kunnen rijden.

Sting

Berichten: 12851
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 00:09

Ik moet dan vervoer hebben vanaf Eelde, en als je een 2paards trailer heb weet ik nog wel iemand die mee wil Knipoog

MISTRAL94

Berichten: 14257
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 19:38

Ik heb zelf een 1.5 paards trailer maar geen auto nog dus daar hangt het vanaf maar zijn er verder geen liefhebbers?

Orfee haar instagram pagina: Orfee vd Scheldemeersen

fenja

Berichten: 3435
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: in het noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 08:19

Ik ben het tweelingzusje van Sandorra en ben dus ook zeker aanwezig op welk paardje weet ik nog niet. Aan de reacties te horen willen mensen wel maar hebben ze geen vervoer dat word dus een probleempje. ehm tja hoe we dat gaan oplossen word dus een klein probleempje. Sandorra en ik kunnen niet zelf ergens heen tenzij het op rijafstand is en de baggelhuizerplas is voor ons op rijafstand. We kunnen en mogen dat niet van de eigenaren van onze paardjes.Dit is wel wat lastig maar ja de eigenaren zijn de eigenaren en zijn dus ook de baas van de paardjes. Ik ben erg benieuwd of er nog meer mensen mee willen doen. Ik hoop het wel want een rit organiseren is wel erg leuk!!!!!

Nou we horen nog wel als er nog vragen zijn pb sandorra of mij dan

o ja de datum moeten we ook maar effe afspreken is wel zo handig

Strooigoed [o]

MISTRAL94

Berichten: 14257
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 20:50

Ja dat is wel handig nou kom maar met een datum ik ben er altijd wel woon toch vlak naast de plas Haha!

Orfee haar instagram pagina: Orfee vd Scheldemeersen

magic_lover

Berichten: 15571
Geregistreerd: 27-01-04
Woonplaats: Roden (Dr)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 21:07

ik heb ook wle intresse rijd ene verzorg paard zou met die mensen moetten overleggen maar als ik da weet welke datum dan gaat het denk ik al een stuk makelijker groetjes

sandorra

Berichten: 4023
Geregistreerd: 27-09-02
Woonplaats: Op de maan.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-04 19:09

Jah zullen we in de meivakantie afspreken dan kunnen we allemaal een dagje vrijhouden

onderschriftloos


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 bezoekers