Westernstores in USA in de volgende steden/staten?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Valerie16
Berichten: 629
Geregistreerd: 31-07-03

Westernstores in USA in de volgende steden/staten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-03-04 20:51

Een van mijn ouders gaat van de zomer naar de USA ik baal ervan dat ik niet mee kan, maar dat komt nog wel een andere keer.
Nu gaat hij dingen meenemen voor mij zoals singels of iets dergelijks
Maar aangezein Amerika nogal groot is, vroeg ik me af of jullie me kunnen helpen met adressen, site's informatie en goede ervaringen met tack stores in the united states in de volgende staten/steden.

Denver (colorado)
Glenwoodsprings
Coloradosprings
Ogalla (Nebraska)
Hot springs (south dakota)
Douglas (Wyoming)
Jackson
Twin Falls (idaho)
Oregon
Klamath falls
Susanville (calafornia)
san francisco

alvast bedank

groetjes valerie


_Vanes_

Berichten: 3664
Geregistreerd: 12-02-01
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 20:57

Jouw ouders gaan een erg stoere reis maken!
Er is een winkelketen in de USA dat heet "Big-R".een soort boerenbond.Hier kan je ook wel wat rijspullen(amerikaans) krijgen.voor echt exclusieve dingen moeten ze toch naar een tackshop.Al google geprobeert op bv tackshop en dan de staat erbij?

Krista

Berichten: 1187
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 08:48

Hoi, ik ben vorig jaar geweest, op een aantal plekken waar je ouders ook heen gaan. Ik moet wel zeggen dat ik het 'goedkoop' kopen van tuig erg tegen vond vallen, de prijzen waren niet echt interessant. Wellicht gaan ze langs Cody, in Wyoming, daar heb je vlakbij de hoofdstraat een grote westernstore met mooi materiaal en een eigen zadelmakerij. Vraag me niet hoe hij heet, maar Cody is niet zo groot en er staan echt een ongelooflijk groot geweer op hun dak, dus dat zou te vinden moeten zijn. Verder kun je in veel plaatsjes in Wyoming plaatselijke krantjes vinden, waar genoeg advertenties in staan van tackstores.
Jackson lijkt heel 'western', maar valt qua tack nogal tegen.

Als je echt alleen singels wilt, kun je beter de site van professionals choice opzoeken, daar bestellen (en dat scheelt enorm!) en het per fedex hier heen laten sturen.

Arizona heeft wel goed en goedkoper tack (in februari nog geweest en een bizar hoofdstel voor nog geen $ 15,-) maar ja daar komen ze niet.

Succes en vragen? Je weet me te vinden Haha!

Krista

DPS :o? D: ik snap de vraag niet -:)
STAR*K Western Riding ..... STAR*K Graphic Design
You don't scare me... I ride an Arabian // If a cowgirl wakes up in the morning & nothing hurts, she's probably dead

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 09:31

Ships... ik ben in Colorado Springs in een grote mooie western store geweest en nou ben ik de naam even kwijt.... Ik zal mijn vriendin van het weekend even bellen om de naam te vragen. Als je jeans wil hebben moet je je vader even vragen om die donkerblauwe bij een Walmart store te halen, lekker goedkoop! Haha! In Colorado Springs (wat overigens adembenemend mooi is... en in Manitou springs -ligt er tegen aan- hebben ze een heleboel fantastische sieradenwinkeltjes waar ze hele mooie -Indiaanse- sieraden verkopen). Ik vond the garden of the gods in Colorado Springs trouwens zooooo mooi, laat je vader maar veel foto's maken! *Zucht* ik wil ook weer op vakantie... Mijn laarzen komen uit Colorado, die dingen zijn echt fantastisch, zitten zo lekker dat ik er wel mee zou willen slapen. Double H laarzen. Haha!

kjcm

Berichten: 888
Geregistreerd: 04-06-03
Woonplaats: ergens waar jij niet bent.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 09:36

ooit gehoord van mills fleet farm? daar kan je ook westernrijspullen kopen, het zal niet het beste zijn en het meeste maar ze hadden daar een paar jaar geleden ook leuke hoeden. ik wet alleen niet of ze ook door heel amerika voor komen. wij waren in wisconsin en iowa toendertijd. Lachen

WenS

Berichten: 747
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 09:37

In Denver (CO) heb je een hele grote Sheplers en Drydales ! Alletwee hele super winkels voor kleding enzo. In Colorado Springs ook best veel van dat soort winkels , volgens mij hebben ze daar ook een WesternWareHouse, maar dat weet ik niet zeker. In Klammath Falls (OR) heb je een grote Stateline Tack met niet te dure en veel keuze in equipment en paardenbenodigheden. Als ze naar San Francisco gaan zijn ze ook niet zo ver uit de buurt van Carmel (weet wel van CLint Eastwood) daar hebben ze heel veel leuke winkeltjes met westernspulletjes voor in huis ! Zo te horen gaan ze wel een hele leuke trip maken OK dan!

"The world is best viewed through the ears of a horse" [EA-CO] gezondheidsprodukt voor mens & dier

Valerie16
Berichten: 629
Geregistreerd: 31-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-04 14:38

jessiejanes schreef:
Jouw ouders gaan een erg stoere reis maken!
Er is een winkelketen in de USA dat heet "Big-R".een soort boerenbond.Hier kan je ook wel wat rijspullen(amerikaans) krijgen.voor echt exclusieve dingen moeten ze toch naar een tackshop.Al google geprobeert op bv tackshop en dan de staat erbij?


Ja ik weet het en ik kan niet mee Boos! Nou ja volgende keer beter. Ik heb nog niet op goolge gekeken maar dat kan ik idd wel een keer doen. Thanks OK dan!

Valerie16
Berichten: 629
Geregistreerd: 31-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-04 14:42

Krista schreef:
Als je echt alleen singels wilt, kun je beter de site van professionals choice opzoeken, daar bestellen (en dat scheelt enorm!) en het per fedex hier heen laten sturen.

Succes en vragen? Je weet me te vinden Haha!

Krista


Jah dat was ik ook van plan ik ga hem geen onbekende merken laten meenemen, van PC ben ik zeker van de qualiteit. En aangezien daar de prijzen aantrekkelijker zijn vergeleke hier. Wat is fedex? Op laten sturen maar dan komen er behoorlijk wat kosten(invoersrechten, verzendkosten etc) bij dan kan ik ze net zo goed hier kopen.

Als ik vragen heb zal ik het laten merken Tong uitsteken

Valerie16
Berichten: 629
Geregistreerd: 31-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-04 14:43

vikki schreef:
laat je vader maar veel foto's maken! *Zucht* ik wil ook weer op vakantie...


Nou dat zal wel lukken, hij is nml fotograaf dus Cheese!

Valerie16
Berichten: 629
Geregistreerd: 31-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-04 14:45

dank jullie voor de tips. Ik heb nog de tijd tot juli om te zoeken dus tegen die tijd lukt het vast wel.

DubbelFun

Berichten: 88473
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 15:16

Als hij daar een tijdelijk adres heeft dan kan hij ook dingen daar naar toe laten sturen en dan meenemen in het vliegtuig.

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 15:37

Valerie16"]
[quote="vikki schreef:
laat je vader maar veel foto's maken! *Zucht* ik wil ook weer op vakantie...

Nou dat zal wel lukken, hij is nml fotograaf dus Cheese!
[/quote]
Kan je dan niet even lief vragen of hij een mooi plaatje wil schieten van Garden of the Gods als hij daar toevallig komt... ik had lichtelijk (lees: erg veel) last van 'mountain sickness' en was te ziek om aan foto's te denken... heb ik nog steeds spijt van, ik vond het zo ontzettend mooi. Lachen Ach... ooit kom ik er wel weer... maar eerst Griekse eilandjes hoppen met mijn Aussie en dan Texas! Haha!


Valerie16
Berichten: 629
Geregistreerd: 31-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-04 17:05

Nee dat gaat niet Sugarmiss ze gaan namelijk trekken met de harley zoals je ziet zijn er veel plaatsen ze rijden dat af in 14 dagen dus ze blijven overal maar erg kort.

Ik zal het vragen vikki voor de foto. ik heb al gevraagt of hij mij niet mee kon nemen en kon dumpen bij een ranch ofzo Tong uitsteken

Ik ga wel als ik een paar jaartjes ouder ben, 16 is wat te jong voor in mijn eentje naar de USA

Nicole85

Berichten: 6697
Geregistreerd: 20-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 18:17

Hé Val, waarom ga je niet met je paps en mams mee?
Ik pas wel op Dust!
Stal vrij naast Odes Knipoog

WISH IT, DREAM IT, DO IT!

Valerie16
Berichten: 629
Geregistreerd: 31-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-03-04 08:07

Nee paps gaat alleen, en viertien dagen op een harley zie ik niet zitten(moter). Als ik ooit nog eens ga dan ben je de eerste die ik bel voor op dusty te passen goed?? Haha!

BlackWych

Berichten: 1971
Geregistreerd: 03-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 08:43

Zoektip: Yellow Pages (=Gouden Gids). Die ligt volgens mij in elke hotelkamer en pakte ik toen ik in Florida was. Volgens mij is er ook een on-line versie van.

=^.,.^=

De grootste overwinningen zijn behaald door nog even vol te houden...Remember before you point your finger at someone else to blame, you point at least three fingers at yourself...

Henriette
Berichten: 725
Geregistreerd: 30-01-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 12:43

Kijk eens op www.detelefoongids.nl, dan in de linker kolom "internationaal" aanklikken, dan USA opzoeken.
Vervolgens krijg je een aantal links te zien waarmee je in de Amerikaanse telefoonboeken kunt zoeken.

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 12:49

www.profchoice.com
Even via deze site op de dealers drukken dan zie je er een heeeeeeele boel

Valerie16
Berichten: 629
Geregistreerd: 31-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-04 14:52

bedankt voor de tips, ik had de site al van prof choice mobick


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 bezoekers