'reddingsactie'

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
boeflover

Berichten: 6041
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: zeeland

'reddingsactie'

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-04 10:58

vandaag ben ik ziek thuis gebleven, en dus om 9 uur werden we door de staleigenaar gebeld, mn ma nam op en ik hoorde een aantal woorden, zoals; onder de draad door, vijver etc. ik stond direct al op(ik denk al o jee, paard in de vijver, vip ofzo, want daar zie ik hem wel voor aan..) boefie was dus onder de draad door gegaan en stond op het 'rietveld', de staleigenaar kreeg hem niet te pakken(hij rende weg) en ze was bang dat hij aan de andere kant in de vijver zou glijden.. dus wij gingen er naar toe om boef te 'redden' Haha! hij keek al heel lief toen we de auto stopte, echt zo'n grappig gezicht(helaas mn camera vergeten Tong uitsteken) en dus probeerde we hem er af te krijgen, maar dat durfde hij niet, want hij moest dan eerst van een rand af stappen(ongeveer 15 cm. hoog) en dan van een steil heuveltje onder de draad door.. dus na heel lang proberen is het ons gelukt om hem van de andere kant(kant van de vijver) eraf te krijgen, want daar was het heuveltje minder steil..
het enige nadeel is dat er op het 'rietveld' oud, beschimmeld biks ligt, dus hopelijk krijgt hij er geen koliek van... (hij heeft er volgens mij aardig lang gestaan.. Scheve mond)


Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 11:07

Echt zon shettenstreek!!

hopen dat hij dat beschimmelde biks nietheb gegeten


vamp

Berichten: 3861
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: waar de zon schijnt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 11:45

ik hoop echt dat hij er niets van krijgt. wat een maf verhaal Lachen

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 11:49

Hopelijk krijgt hij er niets van .. Bloos!
Wel echt een streek voor een shet Knipoog niet dat een ander het niet zou kunnen doen maar toch Tong uitsteken

    Pressure is what differentiates a piece of coal from a diamond


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: b000tje, DotBot, Facebook, gillian, IASCrawler, Rijsa en 31 bezoekers