gelukkig had ik mijn spullen al weggehaald

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-01 17:15

Ooit heb ik voor mijn 1ste vzpony tilla een heel mooi groen,onderlegd eskadronhalster gekocht.45,- zo'n beetje.
Toen ik stopte met Tilla nam ik dat halster mee.Omdat A.ik zo'n idee had dat die andere meisjes hem gingen jatten of kapot maken(het was nml oorlog tussen hun en mij) en B. het was best een mooi aandenken.
Toen ik nelson kreeg stond daar ook een ponytje en omdat nelson het halster niet paste en ik hem toch eigenlijk toch nog wou gebruiken,mocht die pony hem om.
Die pony is verkocht,en vandaag begon ik mij opeens af te vragen waar mijn hele mooie halster was gebkeven.Waarschijnlijk nog altijd om die pony.Hebben ze zomaar meegegeven.
Erg vindt ik het niet meer zo,het is gebeurt
maar nu spring ik wel zo'n beetje een gat in de lucht dat ik mijn dekje en mijn bandages enzo al hebt weggehaald.Want die hadden ze waarschijnlijk ook zo meegeven.
pfff daar ben ik toch wel weer wat blij om Lachen

skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-01 17:43

tssss... hebben die meisjes waar je ruzie mee heb het niet gedaan?? dat ze hem mee hebben genomen en de pony even later is verkocht.

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-01 20:05

de mensen die Twingo op kwamen halen hebben ook mijn hooinet in de trailer gehangen en mijn halster meegenomen.. ik was daar best wel verdrietig om want dat was eigenlijk een soort van aandenken aan haar Verdrietig

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-01 20:14

ik verzorgde eerst 2 arabieren een ik had een mooi halstertouw gekocht, en dat hing bij hem (de ruin) als deur enzo... ik gebruikte het altijd en toen hij was verkocht had ik zoiets van: heb ik een aandenken maar nee hoor, ze hadden het meegegeven! ik ging er maar niet om zeuren maar toch vond ik het poedersuikerig, want het was gewoon mijn toiw (12,50 Haha! ) en ik had er toch mooie herrineringen aan!
nou ga ik stoppen met Pienke omdaqt ik er gewoon geen tijd voor heb... ga er nog wel gewoon vaak heen, maar niet meer dagelijks... *voel me er erg *** over...* haar 2 hasters (1 kapot, en een pas nieuwe) hangen mooi op me kamer, met een foto, een superaandenken!

CC - LOVER

Berichten: 551
Geregistreerd: 07-10-01
Woonplaats: dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-01 00:02

ach, vaak weten die eigenaren vaak niet eens wat van hun is, en wat van hun verzorgers is
maar t blijft banketstaaflig

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-01 12:09

Die mensen denken altijd maar; oh,mooi meegenomen Misselijk Misselijk
Ik vind dat als je loopt te jatten van anderen, je zelf geen geld hebt om voor je paarden te zorgen.Anders kocht je het wel zelf.