Lekker beetje vlees

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
RolfX
Berichten: 2155
Geregistreerd: 29-11-03

Lekker beetje vlees

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-04 02:20

Op een varkensboerderij in de Canadese provincie Britisch Columbia zijn in 2002 mogelijk menselijke resten verwerkt tot consumptievlees. Dat blijkt uit een uitvoerig onderzoek op de boerderij naar aanleiding van de grootste Canadese seriemoordenzaak ooit.

De politie vond destijds de resten van 22 vrouwen op de boerderij. De 54-jarige eigenaar van de boerderij, Robert William Pickton, werd in 2002 aangeklaagd voor vijftien gevallen van moord en voor de verdwijning van diverse vrouwen in de laatste twintig jaar. Eerder dit jaar meldde de politie dat er waarschijnlijk nog meer aanklachten bijkomen. De meeste vrouwen verdwenen uit Oost-Vancouver, berucht vanwege de drugsproblematiek. Van zeker 31 vrouwen is bekend dat ze zijn overleden.

Volgens Dr. Perry Kendall, hoofd van gezondheidszaken in British Columbia, is het niet zeker dat er mensenvlees in het consumptievlees is terechtgekomen, maar kan het niet worden uitgesloten. Kendall heeft onderzocht of er gezondheidsrisico's zouden kunnen zijn indien het mensenvlees daadwerkelijk ter consumptie is aangeboden. De risico's schat Kendall echter klein in.

Nog 1 keer 1 berichtje plaatst.


Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 02:21

Hoort dit wel op JH te staan? Tong uitsteken
Maargoed: geen frikandellen meer voor mij komend jaar! Lips are sealed

sharonaollie

Berichten: 6442
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 02:38

hmmm,lekker dan .
stukje mensenvlees kan je beter zeggen

Waar de kennis van de ruiter ophoudt,begint zijn grofheid!

Hermelijn

Berichten: 6664
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 09:28

Ach, schijnt toch naar kip te smaken Vork

Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 09:42

Gatverdamme! Echt walgelijk, zit je lekker stukje vlees te eten met iets van een medemens erdoor, gatver! Misselijk

Never stop dreaming
31-08-2015 & 26-08-2018 <3

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 10:02

Scheve mond in 2002 was ik in Britisch Columbia.
Zat/zit het ook in hamburgers en hotdogs? Schijnheilig

naja, ik leef nog

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 10:28

Ik verplaats het even naar AM, daar lijkt het me meer op zijn plaats Lachen

Het leven is een gebakje!

ebbeltje
Berichten: 1472
Geregistreerd: 22-05-03
Woonplaats: heilooooooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 10:47

ja ehm,dat is best wel een vies idee ja Tong uitsteken
Ben ik even blij dat ik zowieso geen vlees eet Schijnheilig

Lovers Sound Lovers
Ik denk altijd goed na, voordat ik iets stoms zeg Haha!

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 10:52

och... wat niet weet wat niet deert Haha!

Varkensvlees en mensenvlees schijnt wat smaak betreft heel sterk op elkaar te lijken. Dit komt omdat beide soorten omnivoren zijn en dus hetzelfde menu voorgeschoteld krijgen, zij het dat varkens dit in brokvorm krijgen en mensen in een maaltijd Lachen

voor ex-onderschrift, zie onderschrift Polly
Na vele jaren een keer een ander onderschrift

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 10:53

Hmm, eet smakelijk dan Tong uitsteken Lijkt me trouwens echt niet te eten hoor, mensenvlees. Zou het ook geëxporteerd zijn Schijnheilig Misschien zat het wel in onze frikandellen Tong uitsteken

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 10:55

gatver Misselijk

ik ben al geen vlees-fan maar na t lezen van dit verhaal al helemaal niet meer

misschien een tip voor die duitse kannibaal?kan ie ongestraft mensenvlees eten....

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Spetterlover
Berichten: 17862
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 11:02

ik blij dat ik vegetarisch ben Haha!

-


Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 11:55

Spetterlover schreef:
ik blij dat ik vegetarisch ben Haha!


OK dan! *ook*

    Pressure is what differentiates a piece of coal from a diamond

Samantha_

Berichten: 10796
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 12:39

Yellowfish"]
[quote="Spetterlover schreef:
ik blij dat ik vegetarisch ben Haha!


OK dan! *ook*
[/quote]
Ik ook! Haha!

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 15:54

Als je het niet zo weten had je er gewoon van gegeten en niets van gemerkt hoor Knipoog

Hardcore-Soldier
Hardcore-fan#18
Respect2all

moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 17:37

samantha23"]
[quote="Yellowfish"][quote="Spetterlover schreef:
ik blij dat ik vegetarisch ben Haha!


OK dan! *ook*
[/quote]
Ik ook! Haha!
[/quote]
ik ook ja Lachen
gatver wat vies Misselijk Misselijk

how sweet can it be to be loved by you

Yessy

Berichten: 23021
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 17:43

hij verkocht het vlees toch alleen aan vrienden en familie...en aangezien ik daar gelukkig niet toe behoor Lachen

Lieke

Berichten: 11350
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 18:45

Ben het wel met maarten eens, wat niet weet wat niet deert, mijn karbonaatje smaakt er niet minder om.

KeeK

Berichten: 3748
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: Huis ter Heide

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 20:12

*Tamara* schreef:
Gatverdamme! Echt walgelijk, zit je lekker stukje vlees te eten met iets van een medemens erdoor, gatver! Misselijk
Zo denk ik er dus over bij dieren... waarom zou je een dier eten? De (meeste) mensen (die gezond zijn) hebben het helemaal niet nodig... nou, dan moet je ook niet zeuren over een stukje mensenvlees, hoor... vind ik dan. Ja, een dier mag je wel slachten 'omdat het lekker is' (het vlees dan) nou, slacht voor mij dan maar een mens, 'omdat t lekker is' kun je er wel tegenin gaan met verhalen: de dier is ondergeschikt aan de mens, maar dat vind ik onzin, als je ziet wat voor leven die dieren lijden... Als ze dan nog eerst een fijn leven hadden en dat als ze dood gaan, dat ze dan wordne opgegeten, maargoed... dan is er weer te weinig voor iedereen hè... dus, laten we de koetjes, varkentjes, kippetjes, enz. maar lekker lijden...

Sorry voor het offtopic gaan btw, want wat er is gebeurd, is natuurlijk wel walgelijk...

Bokker sinds 02-02-03.

Xyris

Berichten: 9445
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 21:49

*schuift haar kroket weg* Gatver, daar moet je toch niet aan denken!!!
Ok, dat ik eens een stuk darm in mijn kroket had gevonden, tsja... maar dit... *kots* 1x op een dag overgeven vind ik wel genoeg eigenlijk :S

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023

Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 22:53

KeeK"]
[quote="*Tamara* schreef:
Gatverdamme! Echt walgelijk, zit je lekker stukje vlees te eten met iets van een medemens erdoor, gatver! Misselijk
Zo denk ik er dus over bij dieren... waarom zou je een dier eten? De (meeste) mensen (die gezond zijn) hebben het helemaal niet nodig... nou, dan moet je ook niet zeuren over een stukje mensenvlees, hoor... vind ik dan. Ja, een dier mag je wel slachten 'omdat het lekker is' (het vlees dan) nou, slacht voor mij dan maar een mens, 'omdat t lekker is' kun je er wel tegenin gaan met verhalen: de dier is ondergeschikt aan de mens, maar dat vind ik onzin, als je ziet wat voor leven die dieren lijden... Als ze dan nog eerst een fijn leven hadden en dat als ze dood gaan, dat ze dan wordne opgegeten, maargoed... dan is er weer te weinig voor iedereen hè... dus, laten we de koetjes, varkentjes, kippetjes, enz. maar lekker lijden...

Sorry voor het offtopic gaan btw, want wat er is gebeurd, is natuurlijk wel walgelijk...
[/quote]

Ben het ergens wel met je eens, maar ik ga, als je het erg vind, de discussie over het wel of niet goedzijn van dieren eten niet met je aan. Ik kan mezelf er niet toe zetten om vegetariër te worden, heel zwak, maar simpelweg omdat ik vlees te lekker vind. Is geen excuus, I know. Maar toch....

Never stop dreaming
31-08-2015 & 26-08-2018 <3

Elsjuhh

Berichten: 603
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 23:18

Nou ja, ik houd eerlijk gezegd wel van een stukje vlees. Maar dit is echt zo ranzig, wat een psycho. IK vind de gedacht dat ie zeker 31 vrouwen heeft weten te vermoorden nog een engere gedachte!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Eefje_Sammy, Eleeke, Escada, Flippertje, Ghazella, GrapeshotBot, Groetje, hanne2001, Luzerna, MarJon, Noisy, power1997, ryukapple, xAlice, XxLMMxX, YandexBot en 155 bezoekers