klasgenootje neergeschoten

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Anoniem

klasgenootje neergeschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 22:41

Ik kwam vandaag mijn kinderen van school halen,was mijn dochtertje in tranen Halil een jongetje van negen is neergeschoten door z'n vader tijdens een gijzelingsactie de moeder is kunnen ontsnappen.Dat de jongen het haalt die kans is heel nihil hij is achter door zijn hoofdgeschoten en in zijn hersenen geraakt.Ze woonde hier sinds september waren afkomstig uit etten-leur.Wat een tragedie zo'n kind hoe kan je het aan doen.In wat voor wereld leven we in godsnaam nog!!Leg het maar uit aan je kinderen hè.Woon je in zo'n klein dorp gebeuren zulke dsingen nog.


jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 22:44

Jeetje mina zeg, inderdaad....."in wat voor een wereld leven we", wat verschrikkelijk.
Wat ontzettend zielig voor dat jongetje en die moeder........en wat is dat in hemelsnaam voor een vader Misselijk
Voor jou kinderen is het ook verschrikkelijk dat er zoiets ergs met hun klasgenootje is gebeurt Verdrietig

Charaz

Berichten: 24260
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 22:46

Ik vindt dat die man zich heel heel heel heel diep mag gaan schamen.
Je eigen kind neer schieten............

achter de tralies ermee, die man spoort niet

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before

Jellie

Berichten: 10283
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 22:47

Tjezes.. nog wel liefst door zijn eigen vader...
Wat erg, voor het kind, de moeder en alle andere mensen die het kind kennen. Je snapt toch soms echt niet waar mensen toe in staat zijn.
De wereld is echt fiets up!

Plinguimt voor een klein wonder dat Halil het haalt Ach gut *

*\o/* Life is Flantastic *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 22:48

de man heeft zichzelf gelukkig doodgeschoten,na eerst het jongetje te hebben neergeschoten.

gabyfedde

Berichten: 11895
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 22:48

Lijkt me een ontzettende klap voor jouw kinderen, sterkte ermee.

Don't dream your life, live your dreams!

silleke
Berichten: 1165
Geregistreerd: 27-08-02
Woonplaats: Hasselt België

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 22:52

Ik hoorde het deze morgen op de radio.
Verschrikkelijk.
Veel sterkte

effen gewoon maar onzin omdat het anders niet aanpakt

Qerty
Berichten: 2007
Geregistreerd: 18-09-02
Woonplaats: Naast de windmolen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 22:58

Ik heb het gelezen in de krant.
Erg trieste zaak. Het rare aan het verhaal vind ik echter dat de moeder ongedeerd wist weg te komen, maar als moeder probeer je toch niet weg te komen zonder je kind mee te nemen?

Charaz

Berichten: 24260
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 22:58

silvana schreef:
de man heeft zichzelf gelukkig doodgeschoten,na eerst het jongetje te hebben neergeschoten.


en dat is wat hij verdient had!

wel heel erg voor dat jongentje

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before

jarrah

Berichten: 3617
Geregistreerd: 03-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 23:02

Jeetje, hier heb je toch geen woorden voor???
Wat vreselijk Verdrietig

Paradise

Berichten: 1936
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 23:24

ik las het in de krant... werd er helemaal naar van.. hoop dat de jongen het haalt.. sterkte voor jou en je kinderen...

_Priscill_

Berichten: 5715
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 23:30

o wat eng zeg..
dan ben je echt ziek als je zoiets doet zeg bah Boos!
die man moet het zelfde overkomen vind ik.
hopen dat het jongetje het toch nog haalt.
is altijd naar als dat zo dicht bij je in de buurt gebeurt of zelfs bij je kind op school Verdrietig

ze zeggen liefde kent geen haat..maar ze zullen zich vergissen....want als je er niet bent haat ik het om je te missen

sharonaollie

Berichten: 6442
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 00:59

ooh wat erg.!! heb er geen woorden voor.
heel veel sterkte.
om je eiegn zoon dood te schieten Boos!(

Waar de kennis van de ruiter ophoudt,begint zijn grofheid!

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 07:27

Oh wat erg zeg!! Boos!
Echt niet normaal meer
Heel erg veel sterkte, ja en hoe leg je je kinderen dat nou uit waarom zo'n idioot dat nou doet.... Boos!

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 08:14

waar gaat het heen zeg

ik snap niet dat sommige mensen zoiets doen Boos!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


Ellebel
Berichten: 4202
Geregistreerd: 15-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 08:30

Wat een lafaard zeg die vent, eerst je eigen kind doodschieten en dan er zelf tussenuit piepen. Zulke mensen mogen ze naar mijn (ongenuanceerde) mening aan een woedende menigte geven en laten lynchen Boos!

Only two things are infinite: the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former - Albert Einstein

PintoNatal

Berichten: 5407
Geregistreerd: 08-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 08:33

wat een banketstaaf ben blij dat ie inmiddel ok dood is

So close,
no matter how far.

Fiej

Berichten: 2928
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: Deurne (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 08:36

silvana schreef:
Ik kwam vandaag mijn kinderen van school halen,was mijn dochtertje in tranen Halil een jongetje van negen is neergeschoten door z'n vader tijdens een gijzelingsactie de moeder is kunnen ontsnappen.Dat de jongen het haalt die kans is heel nihil hij is achter door zijn hoofdgeschoten en in zijn hersenen geraakt.Ze woonde hier sinds september waren afkomstig uit etten-leur.Wat een tragedie zo'n kind hoe kan je het aan doen.In wat voor wereld leven we in godsnaam nog!!Leg het maar uit aan je kinderen hè.Woon je in zo'n klein dorp gebeuren zulke dsingen nog.

En ik was eergisteren nog aan het zeggen, in zo'n drop als brasschaat gebeurt er nooit wat! En dan krijg je dit Scheve mond Verdrietig Ik heb er ook echt geen woorden voor Verdrietig

How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard
  • Winnie the pooh

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 08:36

Dit is gewoon te ziek voor woorden.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 08:36

goed dat hij zijn eigen heeft dood geschoten, Maar je bent echt ziek in je kop als je je eigen kind gijzeld en dan nog eens neerschiet ook
Heeelll triest hoor

Time flies when you're having fun!
Hij is eindelijk van mij :D
[RT-HAW] Brendon (fries) voor het eerst op HAW

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 08:38

silvana schreef:
de man heeft zichzelf gelukkig doodgeschoten,na eerst het jongetje te hebben neergeschoten.


Gelukkig, noem jij dat gelukkig??? Nou, dat vind ik wel zoooo superlaf om dan jezelf dood te schieten, hij kon/wilde gewoon niet de gevolgen van zijn daad aanvaarden en heeft daarom voor deze uitvlucht gekozen.... Boos!

Grrrrr, wat een stelletje idioten loopt er toch op de aarde rond , je eigen kind, nota bene.

Toos paardloos

EstherSi

Berichten: 942
Geregistreerd: 10-10-03
Woonplaats: Sint Pancras

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 08:39

het is toch niet normaal meer!
(het spijt me voor deze opmerking maar hoe komen wij er toch allemaal bij dat oa door turken en marokkanen onze samenleving naar de knoppen gaat?)
kan hier echt heel erg kwaad om worden!

Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 08:41

Sjee, wat verschrikkelijk! Echt heel ziek, om eerst je eigen kind neer te schieten en vervolgens de hand aan jezelf te leggen. Hoe diep ben je dan gezonken???? Kan hier ontzettend boos om worden, cker omdat die vader nou ook niet meer berecht kan worden. Hoop dat ze die moeder goed opvangen, dat is ook een trauma voor de rest van dr leven! Scheve mond

Never stop dreaming
31-08-2015 & 26-08-2018 <3

Hevonen

Berichten: 5593
Geregistreerd: 21-01-04
Woonplaats: up north

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 08:57

EstherSi schreef:
het is toch niet normaal meer!
(het spijt me voor deze opmerking maar hoe komen wij er toch allemaal bij dat oa door turken en marokkanen onze samenleving naar de knoppen gaat?)


Maak die opmerking dan niet!
In ons kleine dorpje heeft een autochtoon vorig jaar zijn vrouw met een bijl de schedel ingeslagen. Ook zij hadden 2 kleine kinderen. Aan dit soort dingen gaat vaak een heel drama vooraf.

Als je het over straatroof hebt oid, is het misschien wat anders, maar dit soort dingen vallen voor iedereen buiten het normale, of je nu groen, oranje of blauw bent.

Voor bijzondere (niet beslist paardgerelateerde) replica's en living history spullen.
ARRE remaining history
Zij werken ook op bestelling! (smeedwerk, hout-, hoorn- en beenbewerking, leer, huiden, en nog veel meer)

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 09:04

jeetje zeg!
tis niet normaal meer!

Dag lieve mama...


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Otti1977, Pommier en 38 bezoekers