informatie over SF hengsten Ofen en Gentleman

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
davy
Berichten: 158
Geregistreerd: 19-02-04

informatie over SF hengsten Ofen en Gentleman

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-04 13:49

Heeft iemand info over de selle francais hengsten Ofen en Gentleman. Let wel, kwpn heeft ook een Gentleman, maar naar deze ben ik niet op zoek!

Bedankt.

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 13:52

Van Ofen heb ik wel wat. Wouter (hier op Bokt) heeft ook een nakomeling van Ofen gehad die het zeer verdienstelijk heeft gedaan in de dressuursport. Misschien kun je hem even contacteren.
Als ik thuis ben zal ik even kijken wat ik over hem heb.

petraaken

Berichten: 44204
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 13:54

van het andere forum maar naar hier overgestapt? Hmm ik moet mijn antwoorden daar wat veranderen. Heb ooit eens een vosmerrietje van Ofen x Cidre de Bouché gezien. Zou wel waarschijnlijk een leuk beestje geworden zijn maar op dat moment kon ik er eigenlijk niets van maken. Het stond graatmager en lopen zat er daardoor niet in. Ze was toen 2,5 jaar oud. Had het eigenlijk wel willen kopen om het te kunnen deftig verzorgen alleen al. maar ja had toen de plaats niet of het geld niet om 2 paarden aan te kopen.

davy
Berichten: 158
Geregistreerd: 19-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-04 14:03

petraaken schreef:
van het andere forum maar naar hier overgestapt? Hmm ik moet mijn antwoorden daar wat veranderen. Heb ooit eens een vosmerrietje van Ofen x Cidre de Bouché gezien. Zou wel waarschijnlijk een leuk beestje geworden zijn maar op dat moment kon ik er eigenlijk niets van maken. Het stond graatmager en lopen zat er daardoor niet in. Ze was toen 2,5 jaar oud. Had het eigenlijk wel willen kopen om het te kunnen deftig verzorgen alleen al. maar ja had toen de plaats niet of het geld niet om 2 paarden aan te kopen.


Overgestapt niet echt alleen informatie verzamelen om iemand te helpen Knipoog . Doet gij blijkbaar toch ook Knipoog .

En Chantal1 bedankt al voor de tip OK dan!

amagun
Berichten: 3061
Geregistreerd: 26-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 17:53

Ik heb Joli Ofen gereden (v.Ofen) heeft internationaal GP dressuur gelopen met zijn eigenaresse Danielle Keur, geen aparte beweger maar tussen de oren subliem!

petraaken

Berichten: 44204
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 09:08

de Ofen merrie die heb gezien was ook wel lief maar ja veel leven zat er eigenlijk niet in. Kon ook niet anders want het stond echt graatmager. Zulke beestjes zie ik alleen op de Jaarlijkse Torhoutse paardenmarkt al is dat toch ook alleen maar sporadisch meer te zien daar. De naam Joli Ofen komt mij wel bekend voor.