wie nog meer op vakantie naar Renesse? of dichtbij

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

wie nog meer op vakantie naar Renesse? of dichtbij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-04 20:22

in de zomervakantie gaan anne [Missy] en ik (+ nog een stel vrienden) op vakantie naar Renesse
wij zitten erzelf ongeveer 5 kilometer van Renesse af... weet de plaatsnaam zo gauw niet meer, weet wel dat die camping De Duinhoeve heet...

zijn er mensen die ons dan willen meeten?

of misschien kunnen we met z'n allen afspreken....

we gaan trouwens van 23-07 tot 2 weken later...

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-04 17:02

*klein lichtelijk schopje* Haha!

[edit] ik zal je niet bijten hoor Haha! [/edit]

Yavanna

Berichten: 2635
Geregistreerd: 11-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 09:01

Nou Elmo, dan zit je op die camping die ook een manege heeft? Wie weet zien we eilaar dan wel in Renesse.

spongebob
Berichten: 58
Geregistreerd: 07-09-03
Woonplaats: gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 12:16

Heeeeeej!

Ik ga ook naar de duinhoeve in de zomervakantie Haha! En ik ga eind julli begin augustus dus dan zijn julliej er ook Schijnheilig Meeten!! OK dan! Tong uitsteken *LOL* Haha! Knipoog Bloos

=xxx= suuszz

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-04 19:15

Yavanna, ik weet niet zeker of er een manege bij zit... (wel tof anders *LOL* )
wanneer ga jij dan? misschien kunnen we dan meeten...

Spongebob, welke datum vertrek jij en heb je al een campingplaatsnummer?

Yavanna

Berichten: 2635
Geregistreerd: 11-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 12:05

Ehh, e_l_m_o, ik zit bijna dagelijks in Renesse, nou oke, 4 keer in de week zeker, onze verzorgpony staat op manege Grol, dus kom ik daar vaak. Dus ik ga er zeer zeker niet camperen, dat is niks voor mij overigens. Wij gaan van de zomer weer huifkarren in Drenthe, bij de familie Postma in Vledder.

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 13:07

Ik denk dat je camping de duinhoeve in Haamstede bedoelt, en dan het jongerengedeelte daarvan Schijnheilig Ik ben er niet want ik ga in die tijd stagelopen, maar jullie krijgen het vast erg gezellig Knipoog

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 14:33

Ik ga naar duin en strand van de zomer, met vriendinnen, ook vlakbij rennesse heb ik begrepen Tong uitsteken
Het is de 1e week van de vakantie, gelijk na de proefwerkweek. Ik zal van de week eens kijken welke week t precies is Knipoog

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 18:32

Wij zitten van de zomer in Stavenisse...Is wel op een ander eiland,maar ook weer niet zo heel ver weg...(ongeveer een uurtje)

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-04 11:47

ylva, heb jij wel eens op de duinhoeve gestaan?
wat is er allemaal te doen voor jongeren (jongens + meiden) van een jaar of 18/19/20 te doen?

yavanna, wanneer ga jij op vakantie dan?
want misschien kunnen we dan wel meeten als jij niet op vakantie zijn en wij (missy en ik) daar zijn...

Yavanna

Berichten: 2635
Geregistreerd: 11-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 09:27

Staat nog niet vast, maar helaas heb ik de rest van de vakantie niet vrij, en moet ik 6!! dagen per week werken, maar dat heb je met een eigen zaak.

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-04 09:42

als het daar een beetje in de buurt is, komen anne (missy) en ik je zaakje wel even bezoeken Knipoog

we hebben de vakantie toch nog niet volgepland Tong uitsteken

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-04 12:59

*schop*

KazimirOrryS

Berichten: 1056
Geregistreerd: 15-09-03
Woonplaats: Niftrik, bij Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 15:52

Ik ga ook naar renesse tenminste 2/3 kilomter ervanaf ik weet alleen niet waar Haha! En we gaan eind juli begin augustus. Ja ik regel het namelijk niet maar een ander meisje. Als het maar dicht bij Renesse is Haha!

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 00:00

Kom een keertje buurten bij mijn werk(horeca) Tong uitsteken Mooie omgeving, is ong. 15 km fietsen vanaf Renesse en echt niet duur! Al is het in die periode wel ontiggelijk druk (ook op de rest van 't eiland) We zakken 's zomers ong een cm dieper het water in met al die toeristen. Haha!

Blackje
Berichten: 7118
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: In de wolken..........

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 00:34

Ik ga waarschijnlijk ook nog wel ff naar renesse deze vakantie! mss alleen een weekendje of een weekje ofzow. Ben je er wel eens geweest? Het is echt leuk daar! en je hebt er meerdere maneges in de buurt. ook een in renesse zelf. een soort camping manege maar wel leuk!
veel plezier in ieder geval alvast!

Blackje
Berichten: 7118
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: In de wolken..........

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 00:35

xtostarlight schreef:
Ik ga naar duin en strand van de zomer, met vriendinnen, ook vlakbij rennesse heb ik begrepen Tong uitsteken
Het is de 1e week van de vakantie, gelijk na de proefwerkweek. Ik zal van de week eens kijken welke week t precies is Knipoog


als je de duin en strand bedoeld die ik ken, dan zit je in Scharendijke. is echt super daar! echt heel leuk! OK dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 13:19

ik woon er 2km vandaan , mischien komen Ry, Mexx en ik wel een keertje langs Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 13:24

xtostarlight schreef:
Ik ga naar duin en strand van de zomer,


dan zit je vlak naast rydar zijn weilandje Haha!

stalleke

Berichten: 5970
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 19:08

Weet iemand bij welke manege/stal je in renesse paard kan rijden over het strand/duinen?

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 19:11

Je hebt manege Grol voor renesse en omstreken en Lisiduna voor omgeving Haamstede, maar laatste wordt of is verkocht dus hoe dat verder gaat weet ik niet. Voor Grol kun je kijken op www.manegegrol.nl
Mijn persoonlijke mening is dat 't een echte toeristenmanege is 's zomers, dus de paarden lopen de hele dag en staan ook vaak met zadel op op stand. Paarden zijn nummers en het is gewoon een slechte manege 's zomers voor de manegepaarden.

of om mijzelf even te quoten uit eerdere topic's
Citaat:
Dus lopen ze maar gelijk zo'n 12 uur per dag, s 'zomers. Ook al heb je met toeristen te maken, dan nog hoeven ze niet zoveel uur te lopen. Paarden de hele dag met zadel op, (zodat je die drukplekken niet ziet,) en kreupeltjes en zelf ultramageren heb ik zien lopen. Maar goed, jouw mening en mijn mening. Ik vind beide maneges slecht.

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-04 22:42

zijn er wel GOEDE maneges daar dan?

twinkle1986
Berichten: 229
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 23:03

ik zit deze zomer ook in rennese de wijde blick Haha!

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 23:28

e_l_m_o schreef:
zijn er wel GOEDE maneges daar dan?

Op het eiland of alleen renesse?

Nou grol is minder, lisiduna is 3x niks. Verder heb je nog iets in bru(inisse). Is nog redelijk maar niet erg toeristisch. Lutina in zonnemaire idem, maar zorgt wel beter, stukken beter voor de paarden. Helaas geen strand aan die kant, en aangezien de meeste toeristen (zeker de Duitsers) alleen maar knoerhard over 't strand willen crossen houdt 't al gauw op.
En tja wat is goed.... Grol is nog wel beter dan loon op zand... en dan bedoel ik kwa dekjes en hulpteugels die ze daar bijna niet om hebben en paarden nog (een beetje!!) gecontroleerd worden op karakter. Afijn, dit is mijn mening. Ik sta nu op een pensioenstal en qua stalling voor je eigen paard is grol wel goed, s'winters in het ook voor de manegepaarden goed te doen, maar 's zomers blijf ik daar echt uit de buurt Het is net een fabriek dan...

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 12:31

Debo"]
[quote="xtostarlight schreef:
Ik ga naar duin en strand van de zomer,


dan zit je vlak naast rydar zijn weilandje Haha!
[/quote]

cooool Haha! meeten Tong uitsteken

ik ga dus (heb het even nagevraagd) 10 juli, tot de 17e denk ik dan dus
en het is idd in scharendijke Haha!