Trap gehad van me paardje! ;(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Crista

Berichten: 3020
Geregistreerd: 12-01-04
Woonplaats: Zoetermeer

Trap gehad van me paardje! ;(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-04 20:14

Ik heb proefwerkweek dus ik dacht ach laat ik eens vroeg naar me knollie gaan!

Dus ik was al om 1 uur op de manege,, er ging net iemand weg met zijn paard op wedstrijd ofzow geloof ik dus ik was alleen....nou ben ik wel eens vaker en heb er nooit problemen mee hoor!

Dus ik haal Niarda uit haar stal en had van me zus gehoord ,die de afgelopen 2 dagen had gereden, dat ze nogal overdreven druk was. Ik dacht even slim te zijn en gooide haar los in de bak om ff uit te rennen.

Dus zij lekker in de bak spelen en ik alvast uitmesten! toen ik de kruiwagen ging legen liep ik lang de deur en zag dat ze zich wel HEEL erg druk maakte! Dus heb even bij de deur gestaan om haar te kalmeren maar dat werkte dus absoluut niet! mevrouw bleef rennen en als een gek op de deur afstormen om vervolgens bovenop d'r rem te gaan staan en stijgerend om te draaien!

Na dat ik dat even had aangezien dacht ik: nee, dit kan niet, dit gaat straks echt fout. Dus ik kruiwagen weggezet en loop naar de deur, daar stond ze "rustig" op me te wachten, ik doe de deur open pak haar halster vast en wil haar mee de stal in nemen.....
Besluit ze ineens dat ze helemaal niet naar stal wil! Rukt zich los draait om en rent bokkend weg....jah...dat was raak! tegen mijn arm!

Precies op me elleboog, doet nu echt onwijs veel pijn! Toen het gebeurde viel ik om, ben meteen opgestaan en heb haar meteen weer gepakt en op stal gezet....dacht dat het wel mee viel!

Tot ik in de kantine was om ff te kijken hoe erg het was.....toen ik naar de kantine liep begon het steeds mee pijn te doen en inmiddels liep ik ook al te huilen!

Nou me elleboog is lekkr dik hoor, en kan bijna niks meer met me arm.....zolang ik hem "gestrekt" hou is er niks aan de hand....maar anders: AUW!!!!

Maar had dus nog niet gereden, niet gepoetst en niet opgestrooid, en wandelen kon ik zo ook niet, stel je voor ze doet gek, dan kan ik d'r met 1 hand niet houden hoor!

Ik een vriendin opgebeltdie normaal pas om 4 uur op de manege hoeft te zijn, is ze speciaal voor mij om half 3 naar de manege gekomen om me te helpen......vond ik wel errug lief!!!!!

Heb uiteindelijk toch zelf ook nog ff gereden maar was wel blij dat ik niet meer alleen was!

Dat zoiets ook altijd moet gebeuren als je alleen ben he Verward maarjah, ik leef nog en me armpje zal vast wel goed komen!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 20:19

is t niet gebroken? anders moet je er even naar laten kijken! beterschap dan maar met je arme arm!

Mocca
Berichten: 17970
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 20:27

paarden kunnen rare buien hebben Verward sterkte en beterschap!

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 20:28

Leuk he die dingen als je net alleen op stal bent Boos!
Veel beterschap met je arm !!!

Dnies90
Berichten: 3411
Geregistreerd: 24-01-04
Woonplaats: De Meern.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 21:17

dat zal pijn gedaan hebben.
hopelijk is de pijn snel weg

Crista

Berichten: 3020
Geregistreerd: 12-01-04
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-04 21:22

t'doet alweer wat minder pijn.....kan hem alleen nog steeds niet soepel en pijloos buigen! maar zie morgen wel verder en als ik last blijf houden ga ik wel ff naar de dokter....

moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 21:47

Ik had dat ook een keer toen ik alleen bij mijn verzorgpony bij mensen achterin de wei was,en kreeg een trap in mijn maag Scheve mond dat is echt heel vervelend...Gelukkig kon jij nog iemand opbellen die je kon helpen,ik hoop dat de pijn snel weg gaat,en anders idd gewoon naar de dokter gaan.

Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 21:51

Oow, veel sterkte.. Ik weet nog goed dat ik in het eerste jaar van mijn studie Hercules longeerde, toen hij een vrolijke bokkensprong gaf nadat hij te veel naar binnen viel. Mijn benen werden letterlijk onder me vandaan geschopt en mijn heup was zwart! Het kan zo hard aankomen! Ik heb heel wat rare reacties gehad op de universiteit, want ik kon alleen nog maar een tuinbroek aan (die valt los om de heupen).