SGW training in Renswoude!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Fred01
Berichten: 27
Geregistreerd: 09-03-04

SGW training in Renswoude!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-03-04 18:26

In week 16 gaat op een nieuwe en unieke locatie, trainingscentrum de Schalm te Renswoude, een SGW-training van start.
Deze bestaat uit 8 lessen verspreid over het seizoen, waaronder 5 terreinlessen, 1 les bestaande uit galop en ritme training op de baan, 1 les galop en springparcours training en op de laatste les zal het tijdens de training gemaakte beeld materiaal besproken worden.

Dit alles onder deskundige begeleiding!
voor meer info kunt u mailen!

Je moet je wel voor 7 april opgeven!


Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 18:27

Hé, is dat op het terrein van Gert Boonzaaier??
Die heeft daar toch dat huis gekocht??

Fred01
Berichten: 27
Geregistreerd: 09-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-03-04 18:27

Ja dat klopt Knipoog

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 01:03

Stomme vraag misschien, maar waar ligt Renswoude ergens Verward (ongetwijfeld aan de andere kant van het land wsl)

Is er iets bekend over de kosten en de exacte data Verward

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 09:54

Zat ik ook al te denken Gomir. Lijkt me een beetje Fries ofzo? Iig Verweggistan. Die galoptraining lijkt me wel heel interessant. En wie is eigenlijk de deskundige begeleiding?

Anyway, ik hou me bij de SGW trainingen in regio Zuid. Morgen gaan we naar Lunteren (is niet echt zuid maarja).

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 12:10

Friesland is voor mij anders bijna om de hoek Scum Knipoog
Lunteren is dik 2,5 uur rijden, daarom rijd ik ook de trainingen van Noord en niet van West....Die gaan zelfs naar België toe, dat is voor mij dus bijna vier uur rijden Clown Het kan te gek ook *LOL*

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 12:11

Renswoude ligt niet zo ver van Lunteren Knipoog
Het ligt in het midden van het land, ongeveer tussen Veenendaal, Lunteren en Scherpenzeel in. (heel erg globaal gezegd, ergens in het midden tussen Arnhem en Utrecht Knipoog)
Verder weet ik er ook niet zoveel vanaf..

Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 12:27

Ah, dan is het idd in Verweggistan. Haha!

Gingen ze maar naar Belgie van training zuid. Dat zou een flink stuk reizen schelen. Waar gaan jullie naartoe in Belgie Gomir?

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 15:47

Geen idee zou uit mijn hoofd Volgens mij gingen ze altijd naar Minderthout ofzo Verward

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 19:05

he hier had ik laatst een topic over gestart....vroeg me toen af hoe dit terrein was, maybe kun jij mij dat vertellen!! ben eigenlijk erg benieuwd wat voor terrein het is(ik wil graag weer een keer met de vereniging een dagje crossen, maar we gaan altijd naar Lunteren toe!)

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Fred01
Berichten: 27
Geregistreerd: 09-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-04 22:37

Iedereen die interesse heeft kan z'n e-mailadres geven dan mail ik de folder voor meer informtie Knipoog

Fred01
Berichten: 27
Geregistreerd: 09-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-03-04 10:12


Anjatjeuh

Berichten: 3598
Geregistreerd: 18-03-03
Woonplaats: Leuven, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 10:39

gomir schreef:
Die gaan zelfs naar België toe, dat is voor mij dus bijna vier uur rijden Clown Het kan te gek ook *LOL*

Weet jij waar in België er zo van die SGW-trainingen zijn? (voor later misschien... Knipoog )

I've been searching a long time... For someone exactly like you
Someone like you makes it... All worth while

Urika 14-10-2006

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 22:54

Ik geloof dat het minderthout was, maar zeker weten doe ik het niet

Ze hebben in belgie ook vast wel eigen trainingen toch Verward Lachen

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 09:13

In Neerpelt kun je ook heel lekker crossen, maar ik weet niet of daar ook trainingen gegeven worden. De hindernissen die er staan zijn echter niet zo geschikt voor beginners. Is allemaal zo ongeveer op M niveau. Maar in Belgie ligt het niveau dan ook iets hoger. Ik bedoel, die crossen zijn daar zwaarder.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 66 bezoekers