concours Heeten!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jaike
Berichten: 2349
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Genemuiden

concours Heeten!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-04 13:18

Vrijdag is er weer concours in Heeten, de finale voor de bokaal!

Wie doen er allemaal mee van hier op bokt????

Het concours is het hele weekend, maar de B en de L1 zijn volgens mij alleen vrijdag Verward
Ik start dus L1 en moet om 21.15uur, wie komen er nog meer Verward Haha!

Het vorige concours heb ivm blessure Jaike af moeten zeggen, maar nu is ze weer helemaal fit! Knipoog
De vorige keren had ik 160 en 161 pnt, niet genoeg voor de bokaal vrees ik Knipoog Tong uitsteken

Tot vrijdag???


Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 16:28

ik rijd niet mee maar heel veel succes!!

Vora

Berichten: 810
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: Hoogezand

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 23:50

Ja, ik doe mee.
Ik moet zaterdag om uhhh, 'k weet het niet meer. Ik geloof zo rond een uur of vijf. In de M2 (nog steeds, hoewel het nu eindelijk lekker gaat)
Murdock is nu trouwens onder behandeling bij een fysiotherapeut, en wat die met hem doet weet ik niet maar van mij mag hij nog even door gaan. Hij loopt zo super nu. OK dan!
Alleen in Heeten wil het nog wel eens wat tegen zitten met de punten, ik hoop dat er niet veel uit Heeten zelf meedoen Knipoog

Soms is't niet erg iets moois te verliezen, beter verliezen dan dat je het nooit hebt gehad heilige Anthonius
Rust zacht lieve Eldi.......

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 00:04

Volgens mij doet er een stalgenootje van mij mee in de B. Geen concurrent van jou dus. Ze heeft een schimmel van 1.76, die kun je iig niet missen. Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Jaike
Berichten: 2349
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Genemuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-03-04 13:30

Ja, Heeten is redelijk zuinig met de punten, zeker voor buitenstaanders Knipoog

Maar als ik een winstpunt haal ben ik wel tevreden Haha! (is tot nu nog altijd gelukt in Heeten Knipoog )

Jaike
Berichten: 2349
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Genemuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-04 17:08

Nou, Heeten is ook weer achter de rug.........
Ze liepen op een gegeven moment 3 kwartier uit!!! Boos!

Maar goed dan hier mijn mini-verslag:

Vrijdag middag alles schoon maken en wassen en paardje goed poetsen.
's Avonds weer naar stal en paardje vlechten en weer goed poetsen (ze glom dan ook als een glimworm Haha! , paardje inladen en naar Heeten.

Daar aangekomen lopen ze een kwartiertje uit, dus we waren nu weer ruim op tijd Knipoog ! Een kwartier later als geplant paardje opzadelen en rijden maar! Jaike liep op zich best lekker, met een mooi halsje erop sjouwen maar OK dan! !
Helaas liepen ze nog meer uit en ik startte in totaal pas 3 kwartier na mijn oorspronkelijke tijd Ondertussen zat ik er dus al weer een uur op.....
Ondanks veel stappen tussendoor, zakte jaike wat in
Voor mij moest een mooie supersjouwende friese dekhengst (Brend voor de liefhebbers) en dan kom ik met mijn kleine merrietje Clown

Eenmaal in de baan heb ik nog wel 5 minuten rondgereden (jury moest eerst een broodje eten) voor ik echt mocht starten Boos!
Jaike liep opzich best wel lekker, er zaten wel wat kleine foutjes in maar die hou je altijd wel, alleen het flitsende was eraf Boos!

Toch was ik wel tevreden ook al hebben we wel eens beter gereden, maar ik had toch wel een winstpuntje verwacht, dus niet Boos!
Ik had 153 pnt met als commentaar:
Met wijken op de buitenschouder letten en middendraf onregelmatig, dit was alles!
Mijn cijfers waren 5, 6, en een paar 7, voor de verzorging had ik lekker wel een 8 (mocht ook wel Knipoog )
Ik baalde best wel, er is iets dus niet goed genoeg, maar aan dit commentaar heb ik niets, wat moet ik nog verbeteren voor de L2?!
Ik weet wel dat ik op het wijken moet letten, maar als ik doorzit kan ik haar beter begrenzen dan met lichtrijden, het is echter niet zo dat ze echt over de schouder loopt, en tja een middendraf met een fries blijft een beetje problematisch Bloos

Baal best wel want wil graag naar de L2, ben weer toe aan een nieuwe uitdaging, en nu hang ik er zo tegenaan, had ik nu maar 140 pnt, want dan is het gewoon slecht en weet je dat er nog vanalles aan schort, maar ja, volgende keer weer beter *LOL* Knipoog

Hé Vora hoe heb jij eigenlijk gereden????

Vora

Berichten: 810
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: Hoogezand

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 21:58

Ja, hoe zal ik het eens zeggen. Het ging zoals het altijd gaat in Heeten.
Super goed dus Haha! Murdock liep weer als een trein en dat vond ik niet alleen. Ik had supporters in de kantine Cool
En dan nu de punten 150 Haha!
Er stond werkelijk allemaal gebazel op de coupon, maar dan krijg je voor het gereden zijn in het algemeen wel een 7 Verward

Soms is't niet erg iets moois te verliezen, beter verliezen dan dat je het nooit hebt gehad heilige Anthonius
Rust zacht lieve Eldi.......

Jaike
Berichten: 2349
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Genemuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-04 23:48

Goh, helaas komt me dit zéér bekend voor Knipoog

Vora

Berichten: 810
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: Hoogezand

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 23:53

Ja, het is jammer. Maar het is mij nu wel duidelijk waarom er in het M maar zo weinig meedoen Haha!
Ik hoop dat ik er in Vollenhove nog tussen kan ('k sta op de wachtlijst) daar hebben ze voor het eerst twee proeven. Daarna in Genemuiden mijn laatste indoor en dan weer naar buiten. Joepie *LOL*

Soms is't niet erg iets moois te verliezen, beter verliezen dan dat je het nooit hebt gehad heilige Anthonius
Rust zacht lieve Eldi.......


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 63 bezoekers