jury's

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
xcynthiax

Berichten: 3319
Geregistreerd: 11-09-03
Woonplaats: hoogvliet

jury's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-04 18:58

hoi, ik heb zondag mn eerste landelijke wedstrijd.
ik heb jury: dhr.luyendijk en mn vriendin heeft mevr.de koning.
ik wilde graag weten of jullie deze jury's ook een keer hebben gehad en waar zij heel erg opletten. alvast bedankt
groetjes cynthia

..Romana Utopia.. mijn meissie 4-ever!!
ik zal je nooit vergeten!!!


Johan
Berichten: 138
Geregistreerd: 26-03-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 01:57

Eerste wedstrijd? Luyendijk jureert toch de M en Z? Als we het over dezelfde Luyendijk hebben dan staat hij bekend om het voorwaarts rijden... Impuls, impuls, impuls!!!
Mw de Koning ken ik niet.

daffodil

Berichten: 10439
Geregistreerd: 12-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 11:32

Ik had mn allereerste wedstrijd in de B Luyendijk en zo goed ging t niet, maar khad wel winst! Beetje voorwaarts rijden doet een hoop goed bij hem.

Apple

Berichten: 76187
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 11:57

Ik verplaats het even naar WD.


CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 12:14

Ik heb geen idee wie die mensen zijn en waar ze specifiek op letten, maar het idee om dat hier op een (positieve) wijze te vragen vind ik top!

OK dan!

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)

Michelle77

Berichten: 7632
Geregistreerd: 10-02-04
Woonplaats: Brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 12:31

archhhhhhhhhhhhhhhh Luijendijk!!!!!!!!!!!!!! PRAAT ME ER NIET VAN!!!!

Michelle77 @ [RIJ-ITP] Knappe Darco (Sandreo) 5e van Zuid Holland
Remember to celebrate her life, to honor her personality and cherish her love. This world has lost a wonderful person! 06-12-1945 Mama 10-05-2010, ik mis je ;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 12:49

Michelle77 schreef:
archhhhhhhhhhhhhhhh Luijendijk!!!!!!!!!!!!!! PRAAT ME ER NIET VAN!!!!

Mij ook niet .

Maaaaarrrrrr... gewoon goed je best doen en een knap proefje rijden, daar kom je het verste mee.

Wat ik nog weet: de heer L. zat bij mij vanaf boven te jureren en hij had wel gezien dat ik mijn schouderbinnenwaarts ietsjes naar binnen reed Haha!. Vanaf boven kun je dus wel goed zien of het op 3 sporen is of niet, ik reed dus iets meer dan 3 sporen en hij zag het wel en rekende dat in zijn punt. Dat is dus niet oneerlijk, maar wel iets om in je hoofd te houden Knipoog.

peggel

Berichten: 1134
Geregistreerd: 12-03-03
Woonplaats: Schijndel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 13:39

luyendijk????!!!!!!! dat die vent nog steeds leeft. in t B is ie iig een stuk soepeler met jureren. denk dat je nu nog niet voor m hoeft te vrezen.... dat komt later wel . die andere ken ik ook niet.

Eusebio
Berichten: 848
Geregistreerd: 28-07-03
Woonplaats: Woerden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 16:27

Wat een gelul (sorry) zeg, Luyendijk is er 1 van de ouder generatie, hij wil graag dat je een paard vriendelijk naar de hand rijd, genoeg takt en souplesse. *LOL* Ik heb altijd winst bij hem gehad. Waren er maar meer zoals hij en Dhr. K. de Jong, Dhr. Chaerdones, Dhr. Hoeken etc etc...
Gewoon vriendelijk en correct je paard door de proef rijden. That's it. Bloos Bloos!

Dressuur Z2+2
Springen B+8

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 22:25

Michelle77 schreef:
archhhhhhhhhhhhhhhh Luijendijk!!!!!!!!!!!!!! PRAAT ME ER NIET VAN!!!!

Schijnen er meer zo te reageren Knipoog

Johan
Berichten: 138
Geregistreerd: 26-03-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 01:11

Eusebio schreef:
Gewoon vriendelijk en correct je paard door de proef rijden. That's it. Bloos Bloos!


Is dat niet de basis van de dressuur??? Schijnheilig
Dus lijkt me onzinnig om nogmaals te benadrukken.

Charaz

Berichten: 24276
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 15:38

Mevr. de Koning zullen er ook wel honderd van zijn, maar als het degene is die mij een keer op een manegewedstrijd heeft gejureert
was echt super laag gepunt toen

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before

Eusebio
Berichten: 848
Geregistreerd: 28-07-03
Woonplaats: Woerden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 22:31

En dat door een jurist, Verward dus absoluut niet onzinnig om nog eens te benadrukken. Kijk eens goed om je heen..de basis?......en huiver. Boos! Vragen om een mening mag altijd, en ik ben degene die hier een mening over geeft. Scheve mond

Dressuur Z2+2
Springen B+8

rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 22:48

Johan"]
[quote="Eusebio schreef:
Gewoon vriendelijk en correct je paard door de proef rijden. That's it. Bloos Bloos!


Is dat niet de basis van de dressuur??? Schijnheilig
Dus lijkt me onzinnig om nogmaals te benadrukken.
[/quote]
onzinnig om te benadrukken?... Boos! jammer dat we hiermee te veel off-topic gaan, want ik jureer heel regelmatig en merk dat er heel wat misgaat juist bij de basis dus het lijkt me absoluut niet overbodig

facebook: https://www.facebook.com/StalRhijnauwen
pensionstal sinds 1981 met veel buiten (hele jaar-hele dag)voor de paarden en overdekte bak nabij de Uithof/Science Park

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 23:15

Volgens mij was de opmerking van Eusebio voor bemoedigend bedoeld, tenminste, zo heb ik het wel opgevat Verward.

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 16:36

Niks mis met dhr Luijendijk, hihihii Durf ik te zeggen na vanochtend, maar hemel wat kan die man streng kijken zeg..... daar krijg je zowizo al de bibbers van.... hij is wel streng maar wel rechtvaardig wat fout gaat is gewoon ene dikke 2 maar een 8 kan er ook vanaf en opbouwend commentaar ook niet over te klagen.. daar kan ik tenminste wat mee...

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: afkepieteke, ComscoreBot en 49 bezoekers