Fluwelen sjabrak na 1X wassen compleet vern**kt!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Fluwelen sjabrak na 1X wassen compleet vern**kt!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-04 23:25

Nouja!!! Boos!
Ik heb een tijdje terug bij Het Gareel in Schijndel een mooi fluwelen sjabrak gekocht, voor niet al te veel geld. Het was van een Duits merk, Bcn of Bnn ofzoiets, nooit van gehoord.
Het WAS echt mn favoriete sjabrak! Was ja, want het is compleet naar de Filistijnen na een keer wassen. Had nog goed op de voorschriften gekeken, op 30 graden, niet te lang centrifugeren etc. Haal ik hem net uit de wasmachine, is aan een kant van het sjabrak AL het fluweel er compleet af! Dus aan een kant fluweel, andere kant gewoon straight katoen zeg maar. Natuurlijk geeeeen gezicht, ik kon wel janken! Mn mooie fluwelen sjabrak naar de maan!
Net mn hele portemonnaie en handtas omgespit naar het bonnetje, nergens te vinden natuurlijk Boos! Maar reken maar dat ik morgen iig ga bellen, en vrijdag eens even met dat sjabrak naar de winkel rijd om een nieuwe te claimen! Echt BALEN!!! Stoom uit je oren


Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 23:57

Dat is idd niet leuk...ik zou er inderdaad mee teruggaan - ook als je het bonnetje niet meer vindt - wat dat mag niet gebeuren! Succes ermee.

Je suis Charlie.


sharonaollie

Berichten: 6442
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 00:02

ik zou er ook mee terug gaan.maar denk niet dat je een nieuwe krijg zonder bon.

Waar de kennis van de ruiter ophoudt,begint zijn grofheid!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 07:17

[EA] Fluwelen BR dekje mosgroen - bieden!
Koortje schreef:
Even ter toevoeging, ik heb 2 weken geleden bij Het Gareel hier in Schijndel ook een fluweel dressuursjabrak met piping en dikke voering gekocht voor maar liefst 21 Euro's.... het was van een Duits merk geloof ik BNN of BCN ofzo, ik heb het kaartje niet gehouden. Prijzen verschillen echt per winkel, en Het Gareel is een groothandel, waarschijnlijk daarom..


Nou weet je dus gelijk waarom deze goedkoper was Haha!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 08:12

Inderdaad mee terug gaan, ook als je je bon niet meer kunt vinden. Zo'n dekje hoort niet na 1 keer wassen uit elkaar te vallen!

* To Belg, or not to Belg *

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 08:40

Wat kleute voor je... Maar ik denk niet dat het Gareel ermee zal zitten, dat is daar echt een stelletje frutfiguren... Vandaar dat ik er niet meer kom.

Ze zullen waarsch. zeggen: verkeerd gewassen en waar is het bonnetje en Goh, daar kunnen we niets aan doen....

Toos paardloos

Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 08:53

Je poot stijf houden! Het mag niet dat een dekje zo kapot gaat naar een keer wassen en zeker als je je aan de wasvoorschriften hebt gehouden

...Dreaming with my eye's wide open...

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-03-04 08:53

Het zijn daar idd een stelletje tutfiguren ja! Scheve mond
Ik zal zo eerst eens even bellen, en ik ga er morgen echt naar toe!

Ik was er zooo blij mee, eindelijk een mooi fluwelen sjabrak! Verdrietig

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 08:55

Gatver wat onwijs balen is dat zeg! Ik heb ook op paard&koets een heel goedkoop bruinfluwelen dekje gek0ocht daar hebben we ook weinig voor betaald maar dat was omdat we er 3 kochten met 3 vriendinnen en flink hebben zitten afdingen Haha!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

tinkerpunto
Berichten: 60
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 09:44

Kan er misschien iets fout gegaan zijn met wassen? Er zitten aan het dekje toch lussen met klittenband, het kan dus zijn dat je die niet heb dichtgedaan met wassen en dan beschadigd dat klittenband je dekje.
Ik heb ook een fluwele dekje en die heb ik al diverse keren gewassen, maar nooit problemen.

Ander zou ik inderdaad terug gaan en een nieuw dekje eisen of je geld terug! Misschien dat de verkoopster nog kan herrinneren dat je het bij hun heb gekocht.

Anders veel succes!

Ik hou van tinkers

Samantha_

Berichten: 10780
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 10:01

Ik zou ook teruggaan als ik jou was!

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 10:13

Jeetje mineetje dat is inderdaad grof balen jah! Ermee terug gaan, je hebt hem zo recent gekocht, dat zouden ze nog moeten weten. Laat hem anders maar naar de fabrikant terug sturen hoor,...

Heb je ze al gebeld?

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-03-04 13:20

Ja ik heb ze vanmorgen dus gebeld. Kreeg een aardige juffrouw aan de telefoon die zei dat dat inderdaad flink balen was. Moest `m ff langs komen brengen, dan ging het terug naar de fabrikant voor "onderzoek". Ik kreeg morgen nog geen geld of nieuw sjabrak terug, eerst op uitslag wachten.
Hmmpf, ze adviseerde me mn wasmachine nog eens goed door te spoelen.. sure, dat wist ik zelf ook wel te bedenken! Hopen dat de filter niet helemaal vol pluche zit, vanavond eens ff checken (krijg visioenen van overstromende wasmachine, water all over the place!)

Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 20:55

Jammer van al dat sparen! Irritant is dat als je ergens je zinnen op zet en na één keer wassen is het al bagger. H & M heeft dat effect ook nog wel eens...

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-04 17:07

Nou, vandaag belde Het Gareel op... ik kan een nieuw sjabrak komen halen! Ik weet niet of het dan dezelfde "moet" zijn, of een andere. Ik vond deze erg mooi, maar als ik een andere nog mooier zie, dan neem ik lekker die! Ga er vrijdag even heen.
Toch wel een goede zet van ze, zo hoort het.

*edit* ik had het sjabrak een week of anderhalf geleden daarheen gebracht, en is het terug gegaan naar de leverancier voor onderzoek...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 17:10

Gelukkig dat het toch nog goed komt! Laat je wel een foto zien van het nieuwe dekje dan?

judithM
Berichten: 1489
Geregistreerd: 17-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 17:49

Zo zie je maar weer eerst afwachten en dan pas eventueel negatief commentaar geven over een winkel/personeel Schijnheilig

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 17:52

Gelukkig krijg je een nieuwe! Nu maar handwas? Schijnheilig

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-04 14:39

Nou, wederom kleine update...

Ben naar Schijndel gegaan, en ik kon een nieuw sjabrak uit dezelfde collectie uitzoeken. Eigenlijk wilde ik weer dezelfde groene nemen, maar natuurlijk was die net niet meer op voorraad, dan moest ik over een paar dagen even terug komen Boos! Maar aangezien het best een eindje rijden is, en ik dit keer geen zin had om voor niks te zijn gekomen, ging ik een andere kleur uitzoeken. We dachten allebei dat het zwart was, maar eenmaal buiten was het donkerblauw. Opzich ook mooi, ik heb veel donkerblauwe spullen voor Kore en voor mezelf, dus dit kon er ook nog wel bij Scheve mond
Nouja, beetje teleurgesteld dat wel, maar hij is toch wel mooi, vooral met mn nieuwe Bartl erbij gecombineerd (dat kleurtje komt ook weer in het biesje terug! Schijnheilig )

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 14:42

gelukkig is het allemaal toch nog {een klein beetje dan} goed gekomen!!
en voortaan maar met de hand wassen Tong uitsteken

'Wil je me alsjeblieft vertellen welke kant ik op moet vanaf hier?'
'Dat ligt er aan waar jij naar toe moet,' zei de kat.
'Dat kan mij niets schelen,' zei Alice.
'Dan doet het er niet toe welke kant je opgaat' zei de kat.

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-04 15:38

Ja daaaag, met de hand wassen, die is gek!
Gewoon 30 graden, zachte was, en dan moet het maar lukken! Zo niet, dan weer terug...

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 15:40

Gewoon weer teruggaan als het dan nog niet lukt .. Tong uitsteken

    Pressure is what differentiates a piece of coal from a diamond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 17:54

ik wilde net zeggen dat ze bij het gareel meestal niet zo heel moeilijk doen,en dat is alweer gebleken.

groetjes [naam]

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 18:00

Tja datk en ik nieuwe dingen die anders de wasmachine uitkomen dan dat ik ze erin gestopt hebt. Gelukkig heb je weer een nieuwe gekregen. Nu maar hopen dat die wel heel blijft in de was!

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-04 18:04

Dat hoop ik ook!!!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dartel, Elegance_, Mark0919, Sanet, sterregoud, xTammyy en 42 bezoekers