ga je naar Athene deze zomer?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lhundol

Berichten: 493
Geregistreerd: 31-01-04
Woonplaats: Amsterdam

ga je naar Athene deze zomer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-04 13:44

ik hoop dat ik de goede plek heb gekozen om een thread hier over te maken. ben no al een newbie! Haha!

maar.... ik vroeg me af of er mensen zijn die naar de olympische spelen in athene gaan. is hier al een draad over?

ik ga zelf wel naar de spelen toe. naja eigelijk gaan we gewoon naar ons huisje (griekse moeder) en komen de spelen naar ons toe!
ons huis is ongever 20 min. rijden van het hippisch stadium!
ik heb kaartjes gekocht voor dresuur, en de eventing (cross en springen).
en ik ga de nederlandse ruiters een helpen in de apartementen waar ze slapen, en om de tijd door te komen! Haha! ik hoorde dat Anky en haar man nogal graag eens gaan golfen!

als er mensen zijn die naar de spelen willen en nog op zoek zijn naar een goedkoop hotel ofzo.. pm me dan even!

Toekie

Berichten: 8042
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 15:53

Ja, ikke ga ook!!! (Griekse vader). Haha! Cool JOEHOEOE, heb er echt superveel zin in! Ik wil graag naar reining gaan kijken, das dit jaar een demo-sport. Weet alleen niet wanneer dat is...

Ellebel
Berichten: 4202
Geregistreerd: 15-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 16:04

ooooooh ik ben jaloers!!! Zou ook wel willen maar hotels zijn dan A) vol en B) onbetaalbaar....en op Nonix of Puck hoef ik ook niet te rekenen om me een startbewijs voor de olympische spelen te bezorgen Haha!

Kyona

Berichten: 4768
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Krimpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 17:42

Ellebel: Lhundol schreef dat je haar kunt PB-en als je nog op zoek bent naar een goedkoop hotel! Haha! Haha! (misschien overheen gelezen?) Scheve mond Dus, als je wilt gaan kijken moet je even een pbtje sturen...

Ellebel
Berichten: 4202
Geregistreerd: 15-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 20:24

ow ja, inderdaad overheen gelezen *voelt zich mutsig*. Ik ga s ff met mn vriend overleggen....

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 21:39

Ik ga wel naar Griekenland van de zomer, maar niet naar de spelen... Ik ga zeilen bij de ionische eilanden...
(is ook leuk, maar ben stiekum toch wel een beetje jaloers Haha!)

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 21:53

Het lijkt me heel erg gaaf, maar ik heb geen plannen. Ik denk dat ik het maar lekker op tv ga volgen, dan leef ik toch een beetje mee!

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 21:56

Ik ga niet naar Athene,ben er vorig jaar vlakbij geweest (Delphi-Isthmia)

De hitte was mij te sterk om in de stad een kijkje te nemen.
Vroeg me toen ook al af hoe al die sporters op hun best moeten presteren onder die hete omstandigheden

Ben blij dat ik niet naar Athene moet

yassou

Sedaru

Berichten: 539
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Winterswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 22:11

Lijkt me wel wat Haha! Nog een baantje en slaapplaatsje voor mij daar? Knipoog Haha..

Lhundol

Berichten: 493
Geregistreerd: 31-01-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-04 22:19

nou toen ik het eind vorig jaar regelde hadden ze nog een meisje nodig die bij de ruiters wou slapen en het huishouden wou doen! haha maar ik denk dat je nu te laat bent....

de wedstrijden zijn tussen 9 en 1 uur dus dan is het nog wel te doen. en in augustus is het minder warm dan in juli!

pm maar! ik ken nog een hotelletje in de buurt. maar heb geen idee wat ze voor een prijs gaan vragen...

en weet iemand waneer het reining te zien is? ik denk dat ik het wel weet eigelijk

marloezzke
Berichten: 5560
Geregistreerd: 08-07-02
Woonplaats: mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 22:33

ik ga joepie !!!!!!

Jennifer

Berichten: 4738
Geregistreerd: 11-05-03
Woonplaats: Echten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 22:37

*jaloers* Wil ook graag.......... Boos!

Lhundol

Berichten: 493
Geregistreerd: 31-01-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-04 22:42

he zullen we niet eens wat afspreken met zijn allen?! lijkt me wel grappig om met zijn allen holland te steunen!

Jennifer

Berichten: 4738
Geregistreerd: 11-05-03
Woonplaats: Echten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 22:46

Dan gaan we gewoon in een bus naar Athene, met allemaal Bokkers Haha!
Dan gaan we wel met z'n allen in jouw huisje Lhundol Haha!

Toekie

Berichten: 8042
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 23:09

joeylover schreef:
Dan gaan we gewoon in een bus naar Athene, met allemaal Bokkers Haha!
Dan gaan we wel met z'n allen in jouw huisje Lhundol Haha!


I'm inn!!! En misschien hebben wij ook nog wel plek. Haha!

Lhundol

Berichten: 493
Geregistreerd: 31-01-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-04 17:57

ja leuk! ik bied mijn tuin aan als kampeerterein (ongeveer een hectare) maar... ik heb geen toilet voorziening voor jullie. water is er wel... alleen niet warm haha.. we hebben wel een douche buiten. maar ik weet een plek in de buurt waar je prima kan douchen. alleen moeten jullie wel mijn moeder overhalen!

Spetterlover
Berichten: 17862
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 18:00

ik ga wel op vakantie naar griekenland , maar niet naar Athene dacht ik Tong uitsteken

Lhundol

Berichten: 493
Geregistreerd: 31-01-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-04 18:11

dan pak je toch de bus naar athene.. of je zwemt van je eilandje af.... haha Haha!

Lhundol

Berichten: 493
Geregistreerd: 31-01-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-04 21:59

nog meer mensen die naar athene gaan? of misshcien kunnen we hier gewoon een olympische spelen draad van maken Haha!

Silenzio

Berichten: 652
Geregistreerd: 18-03-04
Woonplaats: Oegstgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 21:59

ja vet lijkt me leuk doen!
we gaan op vakantie dan toch?

__Carmen__

Berichten: 1189
Geregistreerd: 05-10-03
Woonplaats: Hoeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 22:00

Ik zou wel willen, maar dat komt er echt niet van. Nee, bij mij blijft het bij tv kijken. Wel hartstikke gaaf voor je!

Lhundol

Berichten: 493
Geregistreerd: 31-01-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-04 22:02

dank je! hmm ik krijg er steeds meer zin in, het komt zo dichtbij nu! ik kan me echt niet voorstellen hoe ons kleine dorpje straks midden tussen paardenfans van over de hele wereld zit!

mensen als jullie nieuws hebben over de spelen: meld het hier!

Anita_D

Berichten: 1507
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: Lopik

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 00:35

Ik zit er ook al en tijdje over te denken om te gaan, lijkt me echt leuk.
Maar de prijzen van de hotels gaan natuurlijk flink omhoog die weken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 00:47

Ik heb vorige week actief gezocht naar een slaapplek omdat ik met wat mensen erheen wilde gaan. We konden tickets krijgen voor rond de 500 euro, en de kaarten waren ook goed te doen. Totaal voor kaarten en vlucht ong 650 euro kwijt.

Helaas is er op dit moment geen hotel meer te vinden voor onder de 200 euro per nacht! En dan zit je in een driesterren hotel, driesterren Griekenland is heel anders dan driesterren in NEderland.

Al met al gaat het grapje zonder eten of drinken al zo 1800 euro kosten. En dat voor 5 dagen Verward Ik vind het te gek en heb dus gezegd dat ik niet ga!

Mocht iemand een goedkopere oplossing weten, pb me dan Haha!

Lhundol

Berichten: 493
Geregistreerd: 31-01-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-04 14:04

wij hebben practisch naast ons huis een hotelletje! (zie begin van deze draad)
naja het is helemaal niet bekend. maar wel heel goed te doen. als we vrineden uit nederland krijgen laten we er ook altijd een paar daar slapen en ze klagen nooit. het hotel heet het VAR hotel en ligt in lagonissi. dit is ongeveer een half uurtje met de bus van markoupolou waar de hippsche spelen zijn. verder is het aan zee... hmm je zit echt heel centraal! Haha! als markoupolo rechts boven athene ligt, ligt lagonissi er zeg maar rechts onder. het is een beetje het bloemdaal van athene.

ik zal even me mams vragen naar het telefoonnummer van het hotel en dan zal ik gewoon bellen. misschien wil zij ook wel even bellen. grieken krijgen altijd hele andere prijzen dan buitenlanders, dus als mijn mams aan haar vlotte grieks begint....! Haha!

ja de kaarten zijn niet zo duur, wij hebben ze via griekenland besteld. we waren denk ik 15 of 20 euro per kaart kwijt. voor dresuur en de eventing. springen is al weer 45 euro... maar dresuur is belangrijker! Haha!

nou als julie nog wat willen weten, pm me maar!