pharaon is hopeloos met vreemden!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ayasha
Blogger

Berichten: 57933
Geregistreerd: 24-02-04

pharaon is hopeloos met vreemden!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-04 21:56

goed, vandaag zou een meisje dat goed kan rijden op hem rijden, ze rijd even lang en beter dan ik, maar is minder sterk en twijfelt een beetje...nu ik dacht, ik rijd hem kalm, en dan zal ze zelfvertrouwen hebben, dat had ze ook...
tot pharaon liet merken dat hij dat vreemde kind niet op zijn rug wou
hij sloeg op hol, bokte alles wat hij in zich had, met het gevolg dat het meisje er af viel bij de hindernis die opstond omdat ik gesprongen had! met haar hoofd tegen de balk
tja, zij wou er niet meer op, en heeft me gezworen dat ze nooit meer op dat vreselijke kreng wil Huilen
maar hij was zo rustig met mij, dus dacht ik vandaag zal hij het wel toe laten...en toen ik er op ging en hem wou duidelijk maken dat iemander af gooien niet gewenst was Haha! maar dat is niet gelukt want, toen ik er op zat
was ie weer super braaf, heb hem het dus niet duidelijk gemaakt, want daarvoor moet ie wel eerst wat doen nieuw ruitertje zoeken met meer kracht en meer lef vrees ik
achja....we proberen dus terug aan de longe met een nieuwe ruiter, die rare pony zal het ook nooit leren
blijven proberen is de enige oplossing vrees ik (en betere ruiters misschien ook?)
dus dat was weer een irritante phara-dag

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 22:16

Blijft lastig....
Ik heb zelf ook een merrie die in het begin vreemden niet op haar rug wilde hebben. Gelukkig heeft ze een bijzonder goed karakter, en ging ze zelf alleen heel gespannen lopen, was dus niet fijn te rijden maar leverde ook geen gevaarlijke situaties op.

Ik zou er zeker geen ruiters opzetten die van zichzelf al wat onzeker zijn

Ayasha
Blogger

Berichten: 57933
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-04 22:19

ja, maar aangezien pharake nog al klein is kan ik er alleen maar kleinere en niet zo zwaar wegende ruiters opzetten... maar dit werkt echt niet ik kan hem niet straffen als ie bij mij goed loopt , dat zou onlogisch zijn en dan snapt ie nx meer van al dat rij gedoe...maar...als zij gaat vertellen hoe 'gevaarlijk' dat ponytje van mij wel niet is...
ik hoop zo dat ik iemand vind, maarja
zij moet klein, sterk, zelfzeker ervaren en streng zijn,
(een jonge kan ook al niet, die kan er niet eens op geraken omdat hij zo angstig is: ) dus het word wel moeilijk met mijn klein krengetje Haha!

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 22:30

Dan wordt het idd een stuk lastiger..... Maar zolang je niemand kan vinden die aan dat profiel voldoet, zou ik er maar niemand opzetten. Het risico is gewoon te groot Scheve mond

Ayasha
Blogger

Berichten: 57933
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-04 22:34

blijkbaar, ik dacht dus ook echt dat ik overdreef, nou die mislukte hengst (als ik hem zo mag noemen) bewees het tegendeel
misschien inderdaad nog even kalm rijden Haha! (of iemand vinden die het echt allemaal heeft)


ter verklaring: mislukte hengst, hij was onze merrie aan't versieren met mooie gangen, opgeheven staart en grote neusgaten (mooi zicht trouwens) toen zei ik van: lukt je nooit mislukte hengst, toen vroeg het meisje dat van hem afgevallen was: is dat geen hengst dan?
bwaha Haha! is hij dan zo erg?