Karin, ben je nog niet naar NZ?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-02-01 11:28

Vandaag toch?

"Horses are not just a mass of muscles to be shaped in order to satisfy our desires or to produce a performance, they are sensitive beings. Expressions such as: 'The horse must do this... The horse must give that' are all too common jargon. The horse owes us nothing, it is we who have a duty to make ourselves understood." — Phillipe Karl


Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-01 11:31

jaa maar ze gaat pas om drie uur wan om vijf uur vliegt ze weg.......


m'n ICQ doet het natuurlijk net vandaag niet want ik wilde je een hele fijne vakantie wensen. Dus prober ik het maar zo.

Meid, geniet ervan en laat eens wat van je horen. Wacht met spanning op de resiverslagen....

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-01 11:31

nou heike j ebent dus niet de enigste!! kan jeop hotmail komen? nou ik dus niet.. grrr wat kan ikd aar van bale zeg }>

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-01 11:34

nope, en lees net dat het bij meer mensen niet lukt. helaas..pindakaas dus.

Even afwachten...*grom*

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-01 11:48

Hotmail en icq doen het fantastisch bij mij (niet om jullie jaloers te maken, maar dat doe ik waarschijnlijk toch al met mijn vakantie Knipoog ). Balen dat Chello plat ligt! Is ook wel te merken op mijn icq-lijst, erg stil nu want de meesten zitten bij Chello Boos!.

Paps en mams zijn hier tegen 1 uur en dan gaan we naar Schiphol. Hoorde dat er gewoon volgens schema wordt gevlogen. Maar ik bedenk net dat ik volgens mij helemaal niet 2 uur van tevoren hoef in te checken, ik vlieg eerst naar Londen. Toch nog maar ff kijken op m'n ticket...

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-01 11:51

hmm heb ik toch weer mazzel, heb ook chello maar lig niet plat, alleen mn msn. icq is nog steeds goed. maarreh veel plezier he deze aankomende weken. veel foto's maken en veel schrijven hoe t is daar, ben errug nieuwsgierig

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-01 11:57

eeeeh marjolein je hebt het zelfde probleem als idereen met chello ben ikbang..je kan alles doen wat met .nl is gok ik, veerder errg weinig geen msn en of icq

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-01 12:01

icq lukt wel. maar hotmail. msn doet ie inderdaad niet. en verder heb ik eigenlijk nog niet gekeken

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-01 12:06

Pfff... toch maar om half 2 van huis. Hoor namelijk net op het nieuws dat de A9 ten zuiden van Amsterdam spekglad is en dat de politie geen wagens meer op pad stuurt omdat het voor hun eigen mensen te gevaarlijk is om daar te rijden. Ligt Schiphol ook niet ergens ten zuiden van Amsterdam? Boos!

Kan nog lachen worden...

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Kitty

Berichten: 7685
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-01 12:07

Voorzichtig aan dan maar! Kan je nu beter niks overkomen.

Veel plezier verder!

Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-01 12:09

kijkmaar uit!! bah bah ik vind het maarvreselijk eng.. vrijdag avond heb ik met pap ookal; een draai van 180 grade gemaakt!!
brrr


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Diddykong, Suky, swatch en 40 bezoekers