stallen in turkije?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
pril85

Berichten: 1589
Geregistreerd: 07-01-03

stallen in turkije?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-04 19:14

ik ga in de mei vakantie naar turkije toe, Side om precies te zijn,
en vroeg me af of daar nog ergens stoeterijen of stallen zijn?
weet iemand dat?

xxxelinexxx

Berichten: 175
Geregistreerd: 04-03-04
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 19:15

Sorry ben nooit in Turkije geweest

Wicked2016
Berichten: 1158
Geregistreerd: 29-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 19:43

ik haaaaat turkije, istanbul tog. heb 2 paarden gezien, broodmager op straat tussen al die toeterende auto's, het lijken mij geen 'paarden' mensen

femmigje
Berichten: 292
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 20:01

Ben 2 jaar geleden in Side op vakantie geweest. Ik heb daar ook paardgereden. Weet niet meer hoe die stal heette, was met mensen van t animatieteam meegegaan die gingen daar altijd rijden. Ik denk dat je t gewoon even aan de receptie in t hotel moet vragen, die weten meestal wel wat er in de buurt zit. Je moet er niet teveel van verwachten. Ze zorgen wel goed voor de paarden ( tenminste waar wij waren) maar tis toch heel anders dan in Nederland.
Veel plezier!
Hoe heet t hotel waar je heengaat?

Bravura
Berichten: 5944
Geregistreerd: 19-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 20:07

Ik zou geen maneges weten bij Side, maar bij Konakli in de buurt zit een Duitse vrouw die daar toeristen meeneemt op buitenrit. Konakli is niet zo heel ver van Side vandaan (ri. Alanya). Ze heeft een aantal arabische hengsten, die heel braaf zijn. Je kunt daar prachtig rijden. Haar naam en adres heb ik niet meer maar misschien kan ik daar achter komen via een reisgenootje. Denk dat ze in Side bij 1 van die kleine excursie-buro's ook wel weten waar en bij wie dat is.

_Simone

Berichten: 1634
Geregistreerd: 17-01-04
Woonplaats: Koudekerk aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 20:56

Heeej wat leuk, ik ben in de voorjaarsvakantie naar Side geweest!! In Side zelf is 1 manege ja, ik ben er zelf niet geweest, maar je kan er rijden. Ik weet dus ook niet hoe die heet, maar dat kunnen ze je daar bijna allemaal wel vertellen.
Verder heb ik me laten vertellen dat je in de bergen (half uurtje rijden met de auto dacht ik ongeveer) echt helemaal fantastisch kunt rijden!! Ik heb het zelf niet gedaan, had m'n paardrijspullen trouwens ook niet bij me hoor, maar dat schijnt echt helemaal super te zijn!! Dat zou ik eerder doen, want ik heb gehoord dat de paarden er daar ook beter bij staan.
Waar verblijf je? Ik zat in hotel Arum. Heel erg veel plezier in ieder geval!!!!