Naar Lenteroos...Ik kan mijn ouders wel schieten..

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Tancreda4

Berichten: 23960
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Naar Lenteroos...Ik kan mijn ouders wel schieten..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-04 17:31

Ik zou dus zaterdag naar Lenteroos gaan... (zie topic: [PP] Ik ga naar LENTEROOS!!!! Jippie! )
Na veel gezeik met mijn ouders, volgens mij heb ik liters lopen janken en balen... Heb ik dus moeten afbellen...

Dus zo gezegt zo gedaan, volgens mij vond die man het niet echt fijn, LOGISCH! Nu voor de zaterdag daarop een afspraak...

Maar het grote probleem is dan: DAN KUNNEN MARISKA EN EVELINE DUS NIET!! Ik baal daar zooooo vreselijk van!

Enkel omdat ik van die *piep* ouders heb die zonodig a.s. zaterdag naar de open dag willen en niet een paar weken later...

Ik kan wel naar Lenteroos, ik ben wel vrij, maar had het moment na twee jaar zo graag gedeeld met Mariska en Eef!!!

Maar nee hoor, door mijn ouders kan het weer niet...
Ik vind het zo rot voor Mariska en Eef, en aangezien die man er niet zo blij leek te zijn ging ik er maar niet verder om zeuren... Hij zei dat hij doordeweeks niet kon, maar de zaterdag erop het beste schikte...

Verdrietig Ik had zograag Mariska bij me gehad, gewoon voor wat steun, dat zij Lenteroos ook kon zien... Ze was er ook zo verschrikkelijk enthousiast over....
Ze kan waarschijlijk echt niet onder haar werk uit komen, want er was al een invaller nodig... En ze zegt wel: maakt me opzich niet zoveel uit, maar ik weet wel beter... Verdrietig

Ik ben BOOS, ik voel me K*T.... Huilen


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 17:34

Wat sneu zeg.. Ach gut

Maar misschien kun je toch nog gaan, en dan nog een afspraak maken om samen met Mariska en Eveline te gaan? Lachen

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 17:34

Ik snap niet dat jij je ouders nog nodig hebt voor die dingen je bent pvdrieduppies 18!!! jaar.

Niet de reactie die je wilt, dat begrijp ik maar ondertussen ken je me wel,toch ?

Paintlinger

Berichten: 12318
Geregistreerd: 07-12-02
Woonplaats: Temidden van het groen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 17:38

kan je niet wat regelen zodat je je ouders niet nodig hebt?

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 18:52

misschien met openbaar vervoer,?

Ik ben niet pc en heb ook niet de ambitie dat te worden :evaw:

Caroline81

Berichten: 632
Geregistreerd: 26-11-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 19:18

waar is het dan? ik zou mooi met de trein gaan. lijkt me dat je dat soort dingen onderhand wel alleen kan Knipoog (bovendien ben je niet alleen maar met z'n 3'en)

Leer van de fouten van anderen, je hebt niet genoeg tijd om ze allemaal zelf te maken...

Tancreda4

Berichten: 23960
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-04 19:22

Lenteroos is op fiets afstand. En daar ga ik volgende week zaterdag ook gewoon heen.

De opendag is op open baar vervoer afstand, maar mijn ouders moeten en zullen mee gaan Rolleyes Ik kan er dus echt niet onderuit...

Of ik moet willen dat ik totaal geen vrijheid meer heb, ik niet op de meeting mag gaan, een internet verbod krijg... Blabla, wil niet weten wat ik allemaal naar mijn hoofd heb gekregen...

Maar heb nu al afgebeld en een nieuew afspraak met die man gemaakt... Denk niet dat hij erop zit te wachten dat ik weer bel voor een andere afspraak... Hopen dat maris tóch vrij kan krijgen...

En anders ga ik wel alleen en breng ik maris uitgebreid verslag en natuurlijk fotos. Mara het is toch anders.

Ze zegt dat ze het nite zo heel erg vind, omdat het niet haar verzorgpaard was. Maar toch, ze was wel erg enthousiast, ze heeft Lenteroos ook een half jaar lang meegemaakt (Otto haar verzorgpaard is Lens halfbroer). En nu Genderose en Tancreda, en de andere paardjes weg zijn...

narretje
Berichten: 334
Geregistreerd: 07-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 20:49

Maar als het op fietsafstand is, wat is het probleem dan? Dan kun je toch zo vaak als je wilt dat paard gaan opzoeken Verward

Exit13

Berichten: 7748
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 21:04

gijsenkim schreef:
Ik snap niet dat jij je ouders nog nodig hebt voor die dingen je bent pvdrieduppies 18!!! jaar.

Niet de reactie die je wilt, dat begrijp ik maar ondertussen ken je me wel,toch ?


ben het wel met gijsenkim eens, sorry maar toen ik je bericht las dacht ik dat je 14 was ofzo... Maar wat is het probleem met die open dag?

Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei!

araber

Berichten: 2054
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: ergens op deze wereld!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 21:13

Misser"]
[quote="gijsenkim schreef:
Ik snap niet dat jij je ouders nog nodig hebt voor die dingen je bent pvdrieduppies 18!!! jaar.

Niet de reactie die je wilt, dat begrijp ik maar ondertussen ken je me wel,toch ?


ben het wel met gijsenkim eens, sorry maar toen ik je bericht las dacht ik dat je 14 was ofzo... Maar wat is het probleem met die open dag?
[/quote]

snap het probleem ook niet ga je daar s'ochtends toch heen en aan het einde van de dag of middag naar het paard kijken Verward

niets is onmogelijk voor hen die willen

Tancreda4

Berichten: 23960
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-04 21:46

Het is op fiets afstand ja (uurtje fietsen)
maar die mensen zitten echt niet te wachten dat we vaak langs komen wat ik ook echt kan begrijpen.
vind het al fijn dat ik na 2 jaar weer even mag langs wippen, dacht dat ze het raar zouden vinden na zo'n lange tijd.
En aan de telefoon klonk hij ook niet al te vrolijk...

(overigens wordt ik wel vaker 14 geschat hoor, maar dan enkel in real life Bloos )


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Lanoca en 34 bezoekers