handig of niet?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xcynthiax

Berichten: 3319
Geregistreerd: 11-09-03
Woonplaats: hoogvliet

handig of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-04 15:18

ik krijg net mn starttijden binnen, maar het blijkt nu dat ik van 11:00 tot 11:15 moet losrijden en ik moet om 11:45 en 12:30 starten.
dus ik kan maar een kwartiertje losrijden??? en met mijn merrie, hahaha, die moet eerst ff een half uurtje los gereden worden, maar hebben jullie dit ook weleens meegemaakt en hoe gaan jullie daar mee om?

wat ik alleen een beetje raar vind, is dat die manege 2 binnenbakken heeft en ik had de vorige keer gebeld en ze hadden gezegd dat ik ook in ie binnenbak kon losrijden...en nu blijkt dat dat dus niet zo is...

staat iemand van jullie misschien op de manege en zou dit voor mij na kunnen vragen, als niemand het weet dan bel ik in de loop van de week nog wel even...het gaat om manege waalzicht in ridderkerk.

alvast bedankt!!!

Jaike
Berichten: 2349
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Genemuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 15:32

Wat raar dat je zelfs tijden krijgt voor het losrijden Verward

De één is toch meer tijd nodig dan de ander Boos! , ik vind het best belachelijk en ben blij dat dit bij ons in de regio anders is *LOL* !!!

Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 15:35

Het ligt eraan bij welke stal. In Kerkwijk was het ook zo, gesamelijk losrijden en dan stappen en de proef in

BlackWych

Berichten: 1971
Geregistreerd: 03-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 15:38

Als Waalzicht niet veranderd is sinds mijn jeugd (da's lang geleden, net zoals de oprichting van Waalzicht), hebben zijn 1 binnenbak. Ik denk inderdaad dat je gezamenlijk binnen los gaat rijden, daarna buiten stappen en vervolgens weer naar binnen om je proef te rijden.

Suc6 in ieder geval!

=^.,.^=

cobiieJarig

Berichten: 7302
Geregistreerd: 26-02-03
Woonplaats: het mooie dorp Nieuwerkerk ad ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 15:54

Jaike schreef:
Wat raar dat je zelfs tijden krijgt voor het losrijden Verward


Waarschijnlijk start ze twee pony's en de tijd daartussen is maar een kwartier.


Ik zou de vereniging even bellen om te vragen of je met de tweede pony niet later mag/kan starten.

Michelle77

Berichten: 7632
Geregistreerd: 10-02-04
Woonplaats: Brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 17:24

als ik t goed lees gaat t om 1 paard (ze heeft t over mn merrie)
Op t groene dak ist ook altijd 15min losrijden en de rest stappen/wachten en hopen dat t droog is buiten. Er is een buitenbak waar je gewoon kan rijden, maar niet als t erg veel geregend heeft. Tis gewoon pech!
Je zal t ermee moeten doen vrees ik, tenzij je toch van die 2e bak gebruik kan maken

xcynthiax

Berichten: 3319
Geregistreerd: 11-09-03
Woonplaats: hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-04 18:56

ja, ik moet maar 1 paard starten. ik weet niet of er maar 1 binnenbak is, maar ik had gebeld en ze zeiden dat ik ook in een binnenbak kon losrijden, dus ik denk dat er dan 2 zijn Verward maja...ik heb ook gehoord dat er ook een buitenbak is waar ik ook nog in verder kan rijden. en gelukkig blijft het voor de rest van de week nog een beetje droog, dus maar hopen dat die bak daar niet al te nat is!!!!

MacavityL

Berichten: 3995
Geregistreerd: 10-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 18:59

Wanneer je dit te horen krijgt is het vaak zo dat je buiten inrijdt (of in een 2e binnenbak), maar een kwartier de tijd krijgt om even in de wedstrijdring in te rijden (wennen, droog etc) alvorens je weer naar buiten moet en de wedstrijd begint..
Zie dit dus maar als een extra service van de organisatie dat je én alvast de binnenbak mag betreden met je paard voor eventuele 'enge' dingen én je even niet in de (vaak natte) buitenbak hoeft te rijden, scheelt weer! Lachen

xcynthiax

Berichten: 3319
Geregistreerd: 11-09-03
Woonplaats: hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-04 19:06

oww, dus het is gewoon om je alvast aan de ''enge'' binnenbak te laten wennen *LOL* daar ben ik wel heel blij om, want het wordt natuurlijk voor mij de eerste keer en ik heb nog nooit in een binnenbak gereden. ja 1x maar dat ging ook hartsikke fout (ben blij dat we de zomer in gaan Haha! )

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 19:48

Heeeej dat wordt boktmeeten!!!
Gezellie!!!

xcynthiax

Berichten: 3319
Geregistreerd: 11-09-03
Woonplaats: hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-04 19:50

ja, dat is grappig, een mini-boktwedstrijdmeeting Haha!

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 20:15

Je hoeft niet precies op die tijden los te rijden als je ook buiten kan losrijden! Maar de bovenste reacties zeggen genoeg Lachen