paardentandarts

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
haike
Berichten: 13519
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

paardentandarts

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-04 14:10

nadat mij geadviseerd werd eens een paardentandarts naar Oki te laten kijken (reageert erg op het bit) ben ik eens gaan zoeken op internet. Mijn moeder vind het onzin en te duur, maar nu vond ik een paar tandartsen met gratis gebitscontrole. Weet iemand wat je dan moet betalen (reiskosten?) en wat de voorwaarden zijn (voortaan daar je paard laten behandelen?).

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 14:32

Ligt eraan, meestal rekenen ze geen voorrijkosten, maar als je paard behandeld moet worden kost het standaard 50 euro tenzij er meer moet gebeuren dan normaal dan wordt het duurder.

Ik laat het altijd door mijn VA doen.. dan ben ik voor 30 euro klaar incl. voorrijkosten en behandeling

Princess

Berichten: 3303
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 14:47

jaco amsems, das een hele goede!!ik betaalde er 45 euro voor, aangezien hij voor veel paarden tegelijk kwam anders zou het 65 kosten.
dat is incl. all. Hij komt in brabant

SSindy

Berichten: 45
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Groot-Ammers

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 18:16

Je kan ook gewoon die mensen bellen en vragen wat het kost, lijkt mij de makkelijkste oplossing. Olav Franzel is ook een goeie, hij komt uit Laren. Hij doet ook iets met paardenfluisteren, ik stond er versteld van hoe rustig mijn verzorgpaardje was!!

mirtje27

Berichten: 791
Geregistreerd: 29-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 19:11

Ik betaal als er niks moet gebeuren 5 euro, dat zijn dus de voorrijkosten, en als er wat moet gebeuren dan varieert dat van 5 tot 35 euro.
Het kan veel ellende voorkomen als je de paardentandarts 1 keer in het jaar laat komen.
Die van mij komt uit norod-holland dus daar heb je niks aan.

Somebitch

Berichten: 17562
Geregistreerd: 06-09-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 19:57

ik weet wel dat wij djessy hebben laten nakijken door de paardentandarts
en er moesten gelijk 2 wolfstanden getrokkenworden en haar kiezen moesten gevijld worden

dat was allemaal bij elkaar 80 euro