wie zijn uitsluitend of meestal op wn

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
martina

Berichten: 110
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Pfalzdorf/Goch (D)

wie zijn uitsluitend of meestal op wn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-04 11:24

ben er benieuwd naar hoeveel mensen alleen op het westernforum kijken.
Dingen die interessant zijn voor western ruiters maar ook in andere forums passen, zoals over ziektes of geboorte van westernpaarden ect. , worden vanuit het westernforum verplaatst. Die mensen die alleen op het westernforum kijken missen die topics dan.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 11:26

Daarom kijk ik dus altijd even verder, vaak bij medisch en vraag maar raak...en ook als ik interessante verwijzingen tegenkom!!!

sil
Berichten: 690
Geregistreerd: 24-09-01
Woonplaats: St Martin D'Audouville

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 11:26

Ik ben uitsluitend op western te vinden, en hoog uit verdwaald op een maal andermaal.
Ben ook niet zo van de slotjes tenzij er iets oneerlijks gebeurd (mensen afkraken, openlijke ruzie's etc) want als het topic misschien niet aan western verwant is maar wel interesant voor western gebruikers dan zal het topic hoog blijven en voor reactie's zorgen, zoniet, dus niet interesant dan is het zo gezakt!
sil

Malabarista

Berichten: 1799
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: El Paso

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 11:29

Ik kom ook wel het meeste op Western. Maar lees ook wel veel bij Medisch en Vraag Maar Raak en post ook nog regelmatig bij Algemeen en Jeugdhonk. Op de rest kom ik eigenlijk ook niet.

BlackWych

Berichten: 1971
Geregistreerd: 03-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 11:29

Western is zeker mijn hoofdforum en ik ben niet vaak op andere fora te vinden, alleen als ik een interessant onderwerp tegenkom op de hoofdpagina of wanneer ik zelf iets niet western gerelateerds te vragen heb.

=^.,.^=

De grootste overwinningen zijn behaald door nog even vol te houden...Remember before you point your finger at someone else to blame, you point at least three fingers at yourself...

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 11:36

Ik zit eigenlijk alleen op WN, maar soms dan zie ik op de 'openingspagina' aan de linkerkant nog wat leuke topics staan, waar ik dan even naar kijk of waar ik een reactie op geef. Maar als er op WN genoeg te vinden is, dan kijk ik eigenlijk enkel op WN.
Medisch, een forum wat in dit topic al een paar keer genoemd is, bekijk ik eigenlijk nooit Scheve mond Ik kan nog wel eens even rondsnuffelen op Eenmaal Andermaal..

PeterV
Berichten: 2301
Geregistreerd: 07-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 11:40

Ikke ook.

Freckles
Berichten: 613
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 11:41

Ik begin met western en daarna een deel van de andere forums.

Sandra_H

Berichten: 2710
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 11:45

Ik kom ook wel op de andere forums, maar begin wel altijd op WN

ilseb

Berichten: 154
Geregistreerd: 15-10-03
Woonplaats: Hulst

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 11:45

Ik kijk alleen op western en op eenmaal, andermaal.

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 11:56

Dat kan je zien door op de username te klikken van iemand Lachen

Bonnigje

Berichten: 2296
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Biezenmortel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 12:15

Ik ben eigenlijk alleen op WN.
Zo saat bokt ook in mijn favorieten.
Een enkele keer ga ik verder kijken.
EA kom ik wel wat vaker.

Paints & Quarters, western riding magazine
http://www.paintsandquarters.nl
Level Up, horsemanship magzine
http://www.level-upmagazine.nl

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 12:45

ik kijk altijds wel even op WN maar post er niet super veel. Vind het altijd wel even leuk om alles bij te lezen..

Dag lieve mama...

_Vanes_

Berichten: 3664
Geregistreerd: 12-02-01
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 12:49

mijn boktlink start meteen op wn en daar lees ik ook alles.
daarna even langs bij de kraamstal.
Heel soms ea of bij de andere"richtingen"/onderwerpen.
Slotje vond ik alleen iets voor als dingen uit de hand lopen,verder mag er voor belangerijke dingen ook voor de wn-mensen bij wn een link gemaakt mag worden,zoals iets te koop,veulen geboren,belangerijk nieuws,of gewoon ""ga eens hier kijken,interressante discussie!"",en dan reacties terplaatse aub.

Bonnigje

Berichten: 2296
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Biezenmortel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 13:00

Nu is dat andere topic ook gesloten!
dat vind ik toch zonde.
Er wordt daar toch gesproken over western wedstrijden in de regio waar de ziekte evt. heerst. Daar heeft toch alleen WN iets aan.

Ik vind trouwens dat verwijzingen naar zo'n topic ergens anders zowieso open moet blijven omdat het topic belangrijk genoeg is om op western een keer naar boven te schoppen.

Paints & Quarters, western riding magazine
http://www.paintsandquarters.nl
Level Up, horsemanship magzine
http://www.level-upmagazine.nl

missquarter
Berichten: 276
Geregistreerd: 22-01-03
Woonplaats: boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 13:12

Ik ben ook uitsluitend op WN te vinden.
Heeeeeeel soms op ea. Knipoog

martina

Berichten: 110
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Pfalzdorf/Goch (D)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-04 13:26

wat is er zo erg aan een dubbele post ???
Een topic kan op WN een heel andere en ook western gericht kant op gaan dan in een ander forum....een is het niet belangrijk zakt het ook snel....

Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 13:31

[HK] de Huiskamer 68,86%
[WN] Western 12,97%

Zegt wel genoeg denk ik!!

maar ik kijk meestal wel overal

Euh,...?? Tsjah,...

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 13:34

martina schreef:
wat is er zo erg aan een dubbele post ???
Een topic kan op WN een heel andere en ook western gericht kant op gaan dan in een ander forum....een is het niet belangrijk zakt het ook snel....



is er irritant voor de mensen die wel nog ergens anders kijken, kom je steeds hetzelfde tegen!
als je alleen maar op één forum onderdeel blijft prima maar dan krijg je het misschien niet allemaal mee.
Das dan bij jezelf toch?

Dag lieve mama...

martina

Berichten: 110
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Pfalzdorf/Goch (D)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-04 13:59

Natuurlijk kan ik overal gaan kijken maar mestaal heb ik niet de tijd voor (vandaag wel).
Ik les mijn emails een keer per dag een neem en kijkje op bokt WN voor de nieuws de belangrijk of leuk voor mij als western ruiter zijn, that's it.....
ik denk gewoon dat ik hier niet alleen mee sta.

K@rin

Berichten: 415
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Maarheeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 14:12

Alleen Western, en verder alleen als er een link genoemd staat op WN naar een andere post waar ik op door wil lezen, of bijv. te koop op EA.
En de zoekfunctie als ik iets specifieks wil weten. Heb geen tijd om alles bij te houden.

DubbelFun

Berichten: 88606
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 14:13

Op Bokt gelden regels, die gelden ook voor WN. Dubbel/crosspost zijn in die regels verboden. Dat ik bij een belangrijk item af en toe een link plaats is handig voor jullie, maar geeft geen recht dat het altijd MOET gebeuren.
WD heeft ook geen apart deel voor dressuur en springen etc. Dat WN een apart onderdeel heeft mogen worden is dank zij Bart zo ontstaan, maar geeft geen récht op 'eigen' regels.

Dat mensen er dus voor kiezen om alleen in WN te kijken en op die manier belangrijke info kunnen missen is hun eigen 'verantwoordelijkheid'. Persoonlijk vindt ik het belangrijker dat alle info over een onderwerp in één totaal item terug te vinden is en niet verdwaald over tig verschillende fora.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41656
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 14:21

Dat WN uberhaupt bestaat hebben jullie te danken aan Heike. Als ik me niet vergis is Bokt begonnen met PP, AM, MD en WN. Weet niet meer precies waarom we toen een los WN forum hadden eigenlijk.

In de loop van de jaren heeft WN zich steeds meer afzijdig gehouden van Bokt. Ik vind het best dat WNers vinden dat ze anders zijn dan anderen maar daarin kan natuurlijk overdreven worden.

Dat er op het moment wat dubbele topics gesloten worden hebben jullie vooral aan mij te 'danken'. IMO begint het hele 'ja maar, we kijken nooit ergens anders' argument een beetje te flauw te worden. Als je de rest van Bokt niet boeiend vindt dan is dat best, helemaal jouw keuze, more power to you. Maar daar staat dan tegenover dat je de interessante topics op de andere fora ook mist. Er zijn ook legio mensen die eigenlijk alleen op FA komen, deze mensen missen dan interessante topics op RT, MD, VN, etc. Is een keuze. Het is niet bepaald handig/overzichtelijk om alles maar te gaan dubbelposten naar bijna alle andere fora. Maw; als je de topics waar het nu over gaat interessant vindt: kijk ook eens in de andere fora. Je zal merken dat de mensen daar niet bijten Lachen Iig niet altijd Haha!

WN is gewoon een forum op Bokt. Niets meer, niets minder.

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 14:24

Sugarmiss schreef:
Dat mensen er dus voor kiezen om alleen in WN te kijken en op die manier belangrijke info kunnen missen is hun eigen 'verantwoordelijkheid'. Persoonlijk vindt ik het belangrijker dat alle info over een onderwerp in één totaal item terug te vinden is en niet verdwaald over tig verschillende fora.



heb wel wat beters te doen dan heel bokt te lezen,lees ik liever de penny Cool


PeterV
Berichten: 2301
Geregistreerd: 07-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 14:24

BartVB schreef:
Dat WN uberhaupt bestaat hebben jullie te danken aan Heike. Als ik me niet vergis is Bokt begonnen met PP, AM, MD en WN. Weet niet meer precies waarom we toen een los WN forum hadden eigenlijk.

In de loop van de jaren heeft WN zich steeds meer afzijdig gehouden van Bokt. Ik vind het best dat WNers vinden dat ze anders zijn dan anderen maar daarin kan natuurlijk overdreven worden.

Dat er op het moment wat dubbele topics gesloten worden hebben jullie vooral aan mij te 'danken'. IMO begint het hele 'ja maar, we kijken nooit ergens anders' argument een beetje te flauw te worden. Als je de rest van Bokt niet boeiend vindt dan is dat best, helemaal jouw keuze, more power to you. Maar daar staat dan tegenover dat je de interessante topics op de andere fora ook mist. Er zijn ook legio mensen die eigenlijk alleen op FA komen, deze mensen missen dan interessante topics op RT, MD, VN, etc. Is een keuze. Het is niet bepaald handig/overzichtelijk om alles maar te gaan dubbelposten naar bijna alle andere fora. Maw; als je de topics waar het nu over gaat interessant vindt: kijk ook eens in de andere fora. Je zal merken dat de mensen daar niet bijten Lachen Iig niet altijd Haha!

WN is gewoon een forum op Bokt. Niets meer, niets minder.


Er zijn ook kranten in Nederland die van één organisatie zijn en toch over het zelfde bericht schrijven


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 bezoekers