Nu mag ik ook al niet op vakantie...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cowgirl

Berichten: 23721
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Nu mag ik ook al niet op vakantie...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-04 20:01

Het gaat lekker zo op mijn werk zeg Misselijk .

Eerst wordt ik al bijna van mijn stoel gekicked en als ik naar de wc ga krijgt men al argwaan dat ik weer met een hernia loop maar vandaag kreeg ik het hoofdgerecht.

Na mijn vreselijke 2003 met veel pijn, onzekerheid, ziekenhuisje in en uit, logeren in dat huis, pijnlijke behandelingen etc etc ben ik nu wel heel erg toe aan een weekje rust in een ander land of tewel VAKANTIE OK dan!

Gister al aan de desbetreffende persoon gevraagd of ik een weekje vrij kon krijgen in April. Nou dat moest ik maar aan de baas vragen Verward
Vreemd want normaal kon ik bij hem terecht. Dus ik kreeg al argwaan

Dus ik vanmorgen direct gevraagd aan mijn baas of ik in april een weekje vrij kan krijgen.
Maar daar vroeg ik toch wat zeg
|Hoe ik het bijna in mijn hoofd haalde om dat te vragen.(tenminste zo kwam het over)
Ik had tenslotte net een jaar thuis gezeten, ben nog niet volledig aan het werk en ik wil al vrij *wijst met de wijsvinger naar het hoofd*
Mijn collega's hebben wel zo hard moeten werken, de benen uit het lijf moeten lopen toen ik er niet was....... dat ie zich nu niet kon verantwoorden tegen over ZIJN(ja de mijne zijn het kennelijk niet meer Verward ) collega's als ik een weekje wegging.
Ik moest er dus nog maar even goed over nadenken..... ja ja.

Hij denk zeker dat ik een jaar vakantie heb zitten vieren ofzo???
Hij zag er ongeveer zo uit vanmorgen Stoom uit je oren ....... Haha!


Het loopt de spui gaten uit op dit moment en ik weet ook niet hoelang ik dit nog ga trekken zo, niet lang meer
Ik heb nu gelukkig 2 sollictaties lopen en ik hoop dat er snel wat uitkomt.

Vrijdag moet ik zowieso weer naar de arbodienst voor en gesprek dit keer zal het een lang gesprek worden.

Wordt vervolgd..

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.


Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 20:07

jee zeg , wat een gezeur
idd, of je voor je lol hebt thuisgezeten
hopelijk word het wat met die sollicitaties want dis ook niks zeg

Ik ben niet pc en heb ook niet de ambitie dat te worden :evaw:

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 20:07

Ik zou zeggen. De groeten met de hele klerezooi!! Djiees wat een achterlijke lui..
Kan je geen andere baan vinden??

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

Cowgirl

Berichten: 23721
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-04 20:11

Citaat:
Kan je geen andere baan vinden??


Solliciteer me te pletter. Haha!

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 20:14

Ah oke, dat had ik nog even niet meegekregen Haha! Gelijk heb je dat je er weg wil, mijn hemel wat een werksfeer zeg Alsof je collega's het zooo zwaar hebben gehad enzo, oftewel praat je nog even lekker een schuldgevoel aan..Belachelijk..

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

Cowgirl

Berichten: 23721
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-04 20:17

Citaat:
oftewel praat je nog even lekker een schuldgevoel aan..Belachelijk..
_________________


Jaaaa... ik had ook even het idee:" straks moet ik nog me excuses aanbieden"

Misschien moet ik dat eens doen, kijken hoe ze reageren Tong uitsteken Tong uitsteken Tong uitsteken

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 20:19

Ja sorry dat ik zo'n last had van mijn rug en dat ik bijna niet kon lopen van de pijn enzo.. *zucht* heel erg fijn zulke collega's..

Maar misschien is het een idee, excusses aanbieden met een flinke sarcastische ondertoon..

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

Nadhir

Berichten: 1293
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 20:20

Weg daar! Moet je daar nou mee, ondanks dat je nog op arbeidstherapie zit heb je nog recht op vakantie hoor. Dat is mij altijd verteld op mn stage tenminste.

Ik hoop voor je dat je sol. goed gegaan zijn en dat je daar lekker weg kan gaan

Succes en trouwens als je vakantie wilt, gewoon doen!

Je bent niet sterker dan je paard, maar wel slimmer en sneller.

Berdien en Daphne: Zusjes en Kei hippe Yostipaardenmiepjes in hart en nieren!

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 20:21

Jeeeeeeeeeeeeeezus zeg... wat een stelletje imbecielen - sorry! Haha!

Ik dacht dat het bij mij erg was, maar dit slaat werkelijk alles. Het grappige is dat je "gewoon" recht hebt op vakantie... tsss...
Ik heb de volgende taktiek ontwikkeld; een mail met daarin "van dan tot dan ben ik op vakantie" gelieve even doorgeven aan degene die de vakantiekaarten "doet -duh-

Nou sterkte ermee (vooral met die fijne collega's)!

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 20:51

tjezus zeg dit menen ze toch niet, DIT KAN NIET hoor !!!!!!!!!!!! VRESELIJK asociaal !!!! Ik ben ook zo'n 8 maanden thuisgeweest verleden jaar en als je dan ziet hoe fijn ik word behandeld !!!!!!!!!!!! Totaal het tegenovergestelde, wat een bedrijf zit je zeg. Ik vind dit echt heel erg ..............................TRIEST ................

ik zou zo snel mogelijk wegwezen daar meid, dit is niets.........je hebt recht op vakantie hoor !!!!!!!!!!!!

Ranja

Berichten: 3524
Geregistreerd: 15-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 21:04

Ja je hebt inderdaad gewoon recht op vakantie, net als ieder ander!!! Wat een k*tbaas heb jij...

Ik denk altijd eerst goed na, voordat ik iets stoms zeg - Loesje

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 21:14

Nouja zeg!
Pff gaan ze je ook nog lekker een schuldgevoel geven alsof jij lekker hebt zitten luieren dat jaar!
Stomme baas zeg!

Annechien

Berichten: 2783
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 09:05

kaart dit ook maar aan bij de arbo en inderdaad heb jij net als ieder ander mens recht op vakantie. Als hij dit blijft volhouden moet je gewoon zeggen of hij dat ook wil herhalen bij een rechter Haha! , kijken wie er gelijk heeft Haha!

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 09:50

Annechien schreef:
kaart dit ook maar aan bij de arbo en inderdaad heb jij net als ieder ander mens recht op vakantie. Als hij dit blijft volhouden moet je gewoon zeggen of hij dat ook wil herhalen bij een rechter Haha! , kijken wie er gelijk heeft Haha!


Precies! Jij hebt RECHT op vakantie... Dat kun je dus aankaarten..enne of je nou een jaar hebt thuis gezeten of niet dat maakt niet uit..Want je hebt niet voor je plezier thuis gezeten.. jEETJE ik kan daar zo kwaad om worden..
Zet m op hoor.. OK dan! Haha!

keep calm, I'm engaged!!! <3

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 09:53

Alles bespreken met je arboarts......... is onacceptabel gedrag van jouw werkgever........... absoluut

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 09:54

gadverdamme zeg... leuke werkgever heb jij...

Ik hoop dat één van je sollicitaties wat wordt!

Barb

Berichten: 12075
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 09:58

Ik vind het wel een menselijke reactie van haar baas, alleen zijn verbale communicatie vind ik zeker niet kunnen.

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 10:35

Jeetje, je bent toch niet voor je lol zo lang thuis geweest! Ik hoop dat je snel een andere baan vind, want de sfeer bij je huidige werkgever lijkt me intussen onherstelbaar beschadigd...

* To Belg, or not to Belg *

Klijn

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 10:41

Goed dat je aan het solliciteren bent voor een andere baan! Mooi weg gaan daar. Ik vind niet dat je iemand die een jaar thuis heeft gezeten met vervelende dingen zo kan behandelen. Die laat je toch juist eventjes lekker ertussen uit?

Succes met het zoeken naar een andere baan! ik hoop dat je er snel een vind!

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 11:34

IngridM schreef:
tjezus zeg dit menen ze toch niet, DIT KAN NIET hoor !!!!!!!!!!!! VRESELIJK asociaal !!!! Ik ben ook zo'n 8 maanden thuisgeweest verleden jaar en als je dan ziet hoe fijn ik word behandeld !!!!!!!!!!!! Totaal het tegenovergestelde, wat een bedrijf zit je zeg. Ik vind dit echt heel erg ..............................TRIEST ................

ik zou zo snel mogelijk wegwezen daar meid, dit is niets.........je hebt recht op vakantie hoor !!!!!!!!!!!!


idd helemaal mee eens. Alleen kunnen ze je wel pesten met wanneer je het mag opnemen. Sterkte met soliciteren een andere baan zal je vast goed doen Ach gut

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 12:12

Ik opper maar even een mogelijkheid hoor, maar kan het zijn dat je baas en jij een bepaalde irritatiefactor bij elkaar bereikt hebben waardoor het niet zo lekker meer loopt?

Ik zal wel de enige zijn, maar ik kan me heel goed voorstellen dat ze niet gelukkig zijn met je vakantieaanvraag. Tuurlijk heb je niet voor je lol thuisgezeten, en ik kan me ook goed voorstellen dat je aan vakantie toe bent.
Maar ik zit hier ook op een werkgeversstoel, dus ken ook de andere kant van zo'n verhaal. Je collega's zijn tijdens jouw afwezigheid extra belast en het bedrijf is klauwen vol met geld kwijtgeweest aan je ziekteverzuim en begeleiding.

Ja, je hebt recht op vakantie, dat is ook zo, maar wel als het ook het bedrijf uitkomt. 't Is niet alleen maar nemen, maar ook geven. Geldt voor werknemer EN werkgever. Zullen jullie dus toch in goed overleg uit moeten komen.

Ik denk dat e.e.a. om miscommunicatie en interpretaties gaat.


Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 12:18

In deze maatschappij krijgen mensen een trap na als ze hun gezondheid tegen zich hebben.

Welcome to the world.

De hond is de betere mens

Barb

Berichten: 12075
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 12:20

Sonja schreef:
Ik opper maar even een mogelijkheid hoor, maar kan het zijn dat je baas en jij een bepaalde irritatiefactor bij elkaar bereikt hebben waardoor het niet zo lekker meer loopt?

Ik zal wel de enige zijn, maar ik kan me heel goed voorstellen dat ze niet gelukkig zijn met je vakantieaanvraag. Tuurlijk heb je niet voor je lol thuisgezeten, en ik kan me ook goed voorstellen dat je aan vakantie toe bent.
Maar ik zit hier ook op een werkgeversstoel, dus ken ook de andere kant van zo'n verhaal. Je collega's zijn tijdens jouw afwezigheid extra belast en het bedrijf is klauwen vol met geld kwijtgeweest aan je ziekteverzuim en begeleiding.

Ja, je hebt recht op vakantie, dat is ook zo, maar wel als het ook het bedrijf uitkomt. 't Is niet alleen maar nemen, maar ook geven. Geldt voor werknemer EN werkgever. Zullen jullie dus toch in goed overleg uit moeten komen.

Ik denk dat e.e.a. om miscommunicatie en interpretaties gaat.



nee hoor je bent niet de enige, kijk maar naar mijn reactie hier boven.
Ik vind de reactie van de werkgever helemaal niet gek (ook ik spreek vanuit een werkgeversstoel) maar misschien had hij het wel op een charmantere manier kunnen brengen.

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 12:31

Lekkere baas heb je zeg

Maar ik ken het ook hoor, begin vorig jaar mijn enkel gebroken met een gescheurde enkelband erbij dus ook drie maanden thuis gezeten en nu denk hij de hele tijd dat ik vakantie gehouden heb ofzo.
Ik wilde een dag vrij (vorig jaar) zegt hij ineens je ben toch pas vrij geweest en sommige colega's zijn net zo, nou kwaaier kan je mij dan niet krijgen dan.

Miran

Berichten: 4429
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 17:59

Je baas moet kunnen bewijzen dat je geen vrij kunt krijgen, als hij dat niet kan mag jij je dagen opnemen wanneer jij wilt. Ik kan me echter ook zijn gezichtspunt wel voorstellen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie