Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
MarchaL schreef:Mijn paard is voor alles verzekerd, grootste pakket. Er wordt alleen niks uitgekeerd wanneer je paard het al had voor de verzekering in ging....Dat is dus wel het geval... Straks word ik ook nog eens de verzekering uitgeknikkerd
Ilindra"]
[quote="MarchaL schreef:Mijn paard is voor alles verzekerd, grootste pakket. Er wordt alleen niks uitgekeerd wanneer je paard het al had voor de verzekering in ging....Dat is dus wel het geval... Straks word ik ook nog eens de verzekering uitgeknikkerd

Citaat:Heeft die handelaar rontgen oogjes?
Het gaat erom dat dit probleem waarschijnlijk al lang bekend was en dat ook de handelaar er van op de hoogte kon zijn dat er iets niet helemaal in orde was.
) vertelde ons dat mijn paard als veulentje vast is komen te liggen tussen ijzere balken waardoor ze al haar benen ernstig verwond moest hebben. Toen zij het paard kocht is dit er bij verteld. Tevens heeft zij de garantie gekregen dat ze het paard terug mocht brengen als het op dit been kreupel zou worden. Toen wij het hele verhaal vertelde over het sesambeentje schrok ze vreselijk, ook zij wist niet dat het zo ernstig was. Wat betreft het bedrag waar zij het voor gekocht heeft en doorverkocht, het gaat bijna om de helft van het bedrag wat ik ervoor heb betaald...
Er was in ieder geval dus bekend dat dit paard enkel geschikt was als recreatiepaard en dat er beter maar niet mee gesprongen kon worden.
Ik wil uiteraard graag weten wat er allemaal gebeurd is want ik kan je vertellen dat het niet leuk is om zoiets mee te maken.... Citaat:Ik denk dat ze bedoeld dat de blesure/ziekte/afwijking al bestond voordat het paard de verzekering in ging, en dat ze daarom niets vergoed krijgt.
Citaat:Maar dat paard is klinisch goed gekeurd en is toen toch door de verzekering geaccepteerd?
Dan heeft de verzekering nu toch niks te zeuren?
Citaat:Die handelaar ervoor, die wist het, maar als die tegen jou handelaar niets heeft gezegd?