Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Gail schreef:. Zo lees ik Pipo's reactie over mensen (zo lees ik het he) die alles van paps en mams krijgen en die dan belerend doen tegen jou terwijl jij je de pleures werkt om alles met je hardverdiende centjes te betalen. Ik snap de emotie die zij daarbij voelt.
gijsenkim schreef:Ik ken Sjuim niet anders dan Saar......... Volgens mij heeft zij meer over voor haar hobby/werk dan menig bokker
gijsenkim schreef:Ik ken Sjuim niet anders dan Saar......... Volgens mij heeft zij meer over voor haar hobby/werk dan menig bokker
Anoukie schreef:Sannie, kleine correctie, de merrie van Sarabande heeft niet 2 x een veulen verworpen, alleen dit jaar het veulen van Sjuimpje. Het precieze verhaal laat ik liever aan Sarabande over als ze het wil vertellen.
Sannie1980"]
[quote="Anoukie schreef:Sannie, kleine correctie, de merrie van Sarabande heeft niet 2 x een veulen verworpen, alleen dit jaar het veulen van Sjuimpje. Het precieze verhaal laat ik liever aan Sarabande over als ze het wil vertellen.
Sannie1980"]
[quote="Miss_Petit schreef:Hoe het hele verhaal ook is gegaan.
Niemand wenst een ander zoiets toe met zijn paard.