wedstrijden rijden in nederland

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sil
Berichten: 690
Geregistreerd: 24-09-01
Woonplaats: St Martin D'Audouville

wedstrijden rijden in nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-04 11:22

Oke , ik ben niet vaak een starter van een topic maar vandaag even wel, haha!
het gaat om het volgende:
Ik vind het een crime om aan duidelijke progamma's en inschrijfformulieren te komen voor de nederlands wran shows.
Niet iedere organisatie heeft een website waar je het kan down loaden, allah, maar zorg dan wel dat er een email adres is waar je het kan aanvragen!
Als je het inschrijfformulier via de wran site gebruikt weet je nog niets!
geen progamma, niet wat de kosten zijn, geen idee waar je het heen moet sturen, etc.
En dan is het raar als ze niet genoeg starters krijgen.
Zelf vind ik het afschuwelijk als er geen boxen te huur zijn, niet iedereen heeft een paard dat braaf op of aan de trailer blijft staan, en zelfs al zou hij het braaf doen heb ik de verantwoordelijkheid over mijn hengst.
De reactie van de organisatoren hier op is vaak een grote mond!
op deze manier krijg ik de indruk dat d eopen klasse worden uit geschreven omdat het moet en niet omdat de organisatie en het wil.
En niet alleen ruiters uit d eopen klasse hebben behoefte aan boxen!
Ik vind dat een organisator niet alleen moet zorgen voor de wedstrijd opzich maar ook voor de dingen er om heen.
Boxen , een spuitplaats, of in iedergeval een duidelijk plek waar je water vandaan kan halen .
Zo ben ik al 3 dagen bezig om een adres te vinden van de kalverhoek,
ik rij er blind naar toe maar een telefoonnummer of adres is niet te vinden in het wranblad of op de site, of zelfs bij de nationale telefoongids???
Moet de wran er niet op toe zien dat aankondigingen van een wedstrijd compleet zijn?
De wedstrijd erkennen is 1 maar dan moet het ook bij iedereen duidelijk over kunnen komen en de info bereikbaar zijn.
Wellicht ben ik gewoon ge ergert en zie ik het allemaal wat zwart in , haha, help me dan het weer wit te zien en niet een heledag kwijt te zijn aan het opzoeken en aanvragen van de nederlands wedstrijden die dit voorjaar gepland zijn!
groeten sil

Asciugamano
Berichten: 5849
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 11:35

Je zou best eens gelijk kunnen hebben. Ik ga niet veel naar wedstrijden maar dat komt misschien mede hierdoor. Wat je zou kunnen doen is naar de ledenvergadering gaan op 21 maart en in de rondvraag dit in de groep gooien. Ben ook wel benieuwd naar het antwoord.

Bonnigje

Berichten: 2296
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Biezenmortel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 12:55

Ik kan daar ook niet over mee praten omdat ik nog geen wedstrijden rij.
maar het lijkt mij ook dat je voor dit soort ergenissen naar de ledenvergadering moet gaan!
Tis leuk om er op bokt een duscussie over aan te slingeren maar je pakt het het meest constructief aan door er aan de bron iets aan te doen.
Je moet vooral oppassen dat je niet in geklaag vervalt.
Stap naar de WRAN en maak het beter!

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 13:35

tel. kalverhoek staat bij de shops
onderaan

fique

Berichten: 2503
Geregistreerd: 03-02-04
Woonplaats: zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 16:50

manege kalverhoek, zuiderweg 72, 1456 NH 075-6351171