Verhuist/Nieuwe les/Nieuwe mense!! Pff

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Megan_
Berichten: 6725
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Zoetermeer

Verhuist/Nieuwe les/Nieuwe mense!! Pff

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-04 23:23

Haalloo!!

Nou sinds 28Feb staat Gracy bij HC Rotte Meren. We kwamen van klein pensionstalletje dus het is een hele verandering! Het is er zo groot, en veel mensen en heel veel paarden! Maar iedereen is er wel aardig.. Bloos Vind dat altijd maar eng al die vreemde mensen enzo!

Vanavond had ik mijn eerste lesje! En echt tegen verwachting in:

HET GING SUPER!! Gracy was onwijs goed voor me been, lekker nageeflijk, heel attent en superrr braaf!! Ken niets anders zeggen dan dat het een heerlijk lesje was! Haha! Haha!

Mijn daggie kan niet meer stuk! op naar volgende week (weer les *LOL* )

XXXMegan

Haley - 19 mei 2013

Esmée - 29 juli 2016


Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 23:25

Ohh wat leuk zeg dat het al gelijk super gaat!
Teken dat ze het naar haar zin heeft op de nieuwe stal!

Live,LOve,'ndLaugh

Megan_
Berichten: 6725
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-04 23:26

Jaa, ze is heel opgewekt! Ze heeft veel te zien, zowel binnen als buiten. Ze kijkt uit op de buitenbak, ze is heel relax en vrolijk!! volgens mij heeft ze het wel naar haar zin!! Kan niet beter!

Haley - 19 mei 2013

Esmée - 29 juli 2016

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 23:30

Zo'n verhuizing is altijd even spannend. Fijn dat jullie het er beiden naar je zin hebben!

* To Belg, or not to Belg *

Megan_
Berichten: 6725
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-04 23:32

Yorghos schreef:
Zo'n verhuizing is altijd even spannend. Fijn dat jullie het er beiden naar je zin hebben!


Jaa!! heel erg bedankt.. Ik ben niet zo'n held in dat soort dingen. Ik blijf liever waar ik ben omdat ik daar vertrouwt ben. Maar komt vast allemaal goed! Bloos

Haley - 19 mei 2013

Esmée - 29 juli 2016

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 08:15

Dat viel mij idd zondag ook op dat ze hier veel minder gestrest is als toen op die andere stal. Was met Tjo overigens hetzelfde toen we daar weg waren dus geen idee waar het aan lag. Ik zou zeggen geniet ervan en tot binnenkort maar weer (gelukkig komen bekende gezichten vaak genoeg op visite met en zonder paard...)

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

Koppig

Berichten: 345
Geregistreerd: 24-05-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 09:55

Zo'n verhuizing is altijd eng. Ik ben net verhuisd sinds een paar maanden en kan er soms echt niet tegen dat ik niet weet waar ik precies ben enzo. Een buitenritje is niet meer hetzelfde; duurt even voordat je weet waar je het beste kan rijden etc. Het belangrijkste is dat je je thuis voelt op je stal. Het is toch de plaats waar je lieverd staat en waar je elke dag heen gaat. Succes Groetjes

Wie nooit tijd heeft, kan er niet mee omgaan...

Megan_
Berichten: 6725
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-04 10:28

Jaaa daar heb je gelijk in viv! Gracy is echt veel relaxter.. Maar ja.. we zijn er nu weg.. dus alle rust en geen gestress meer!!!

Verhuizen is inderdaad eng!! Er ligt een superlekker bos bij HC, maar ik ken het nog helemaal niet dus tja, dat is wel allemaal wennen!!

XXXMegan

Haley - 19 mei 2013

Esmée - 29 juli 2016

Gracy

Berichten: 1946
Geregistreerd: 04-11-02
Woonplaats: Buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 21:34

Vippie schreef:
Dat viel mij idd zondag ook op dat ze hier veel minder gestrest is als toen op die andere stal. Was met Tjo overigens hetzelfde toen we daar weg waren dus geen idee waar het aan lag. Ik zou zeggen geniet ervan en tot binnenkort maar weer (gelukkig komen bekende gezichten vaak genoeg op visite met en zonder paard...)


Ja Viv, ik weet nog dat je dat zei

Ik ben ook heel erg blij dat Gracy naar d'r zin heeft, dat was voor mij het aller belangrijkste! Lachen Lovers

Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Gracy

Berichten: 1946
Geregistreerd: 04-11-02
Woonplaats: Buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 21:37

Megantjuh schreef:
Vanavond had ik mijn eerste lesje! En echt tegen verwachting in:

HET GING SUPER!! Gracy was onwijs goed voor me been, lekker nageeflijk, heel attent en superrr braaf!! Ken niets anders zeggen dan dat het een heerlijk lesje was! Haha! Haha!

Mijn daggie kan niet meer stuk! op naar volgende week (weer les *LOL* )

XXXMegan


Leuk dat je les is goed gegaan,

Inderdaad, Gracy is een heel ander paard aan het worden.. Lovers

Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Megan_
Berichten: 6725
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-04 23:11

Ja he monique! gracy verandert een beetje, veel opgewekter en werklustiger! Ze was echt lekker voor me been, en ze wou echt voor mij werken! Super.. hiervoor was ze nooit vooruit te krijgen!! De lessen maken haar wat levendiger! Haha! Haha! Super!

Haley - 19 mei 2013

Esmée - 29 juli 2016

Gracy

Berichten: 1946
Geregistreerd: 04-11-02
Woonplaats: Buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 09:50

Megantjuh schreef:
Ja he monique! gracy verandert een beetje, veel opgewekter en werklustiger! Ze was echt lekker voor me been, en ze wou echt voor mij werken! Super.. hiervoor was ze nooit vooruit te krijgen!! De lessen maken haar wat levendiger! Haha! Haha! Super!


Dat is het voordeel met de lessen nemen, ik leer ook hoe ik haar meer activer voorwaarts kan rijden Haha!

Ik krijg ook hetzelfde bericht te horen van mijn schoonzus, Gracy werkt graag mee en komt netjes aan de teugel.

Ik ben blij met mijn keus waar gracy naartoe is verhuisd Lachen OK dan!

Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 10:19

leuk hoor!!! ik merkte ook zo veel verschil toen ik verhuisd was, ze ging van een donkere stal met 3 muren om zich heen naar een lichte box met contact met andere paarden, en ze kan hier lekker het land op.. ze is er echt van opgeknapt!

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 12:28

Fijn dat het zo goed ging ! Gelukkig heb je het naar je zin op je nieuwe stalletje !

    Pressure is what differentiates a piece of coal from a diamond


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, IASCrawler, Just_Natural, Lielle, LuCa88, MairiMacBran, plutolover, sas66, StalMelyn en 147 bezoekers