G*DVER!!!!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
DANIenVLIEG

Berichten: 2512
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: Zoetermeer

G*DVER!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-04 21:33

AAAAAAAUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Boos!
Mn paard is vanmiddag op mijn teen gaan staan Boos!
Dit is heus niet de eerste (of de laatste keer) dat dit gebeurt maar nu doet het toch wel hééél pijn Huilen
Dat stomme beest ook!!

Hij heeft nogal moeite om stil te staan als hij vaststaat.
Ik was hem dus aan het poetsen en hij draait zich om richting mij...
Dus ik wil hem een zetje geven zodat ie weer een stapje terug doet, maar meneer gaat natuurlijk expres mijn kant opleunen en verzet zijn voet even....

PRECIES OP MIJN VOET!!!
EN HIJ GAAT OOK NOG ES OP RUST STAAN..
gelukkig schrok ie wel van mijn gekrijs en sprong ie een stukje verder..

en ik kon hem niet eens een tik geven want hij deed het absoluut niet expres, hij moet alles gewoon nog leren, en ik had sowieso teveel pijn Verdrietig om hem te slaan ~~}>

hij kwam daarna wel heel lief bij me kijken Ach gut en hij was gelukkig verder de hele dag heel lief voor me Lovers

Maar toch ben ik boos Boos! Knipoog

leeg zonder Vliegje... 26-03-2001 -- 29-12-2008.. Ik mis je zooo
Mijn arme Vliegje moest veel te snel gaan..


_Priscill_

Berichten: 5715
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 21:35

auuuw ik weert het dat kan aardig zeer doen.
is je teen al blauw of nog niet?

ze zeggen liefde kent geen haat..maar ze zullen zich vergissen....want als je er niet bent haat ik het om je te missen

Ecudes

Berichten: 5228
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 21:36

Sommige paarden zijn ook echt van die lomperds hè... Knipoog.
Dan letten ze al niet op waar ze hun voeten neerzetten, maar dan ook nog ff lekker gaan staan rusten... Lachen

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 21:37

wahaha heb jij ook zo 1tje rondlopen Haha!
troost je, ik heb ook zo een vossemerrie. Ben je gezellig aan het poetsen als mevrouw aan haar hooi aan het knabbelen is, maar ze kan geen seconde blijven stilstaan, continu met haar voeten aan het bewegen. En dan opeens 'BAF', staat ze daar met je hoef op je tenen, en duw je en trek je en smeek je en maak je je kwaad, maar plots staat ze daar op haar dooie gemak en weigert ze ook maar een milimeter om te schuiven Haha!

sterkte met je teen, ik weet wat je meemaakt Tong uitsteken

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.

DANIenVLIEG

Berichten: 2512
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-04 21:39

hij is nog niet blauw, maar het lijkt wel of er een rode winterpeen op mn voet zit, zo opgezwollen is ie... Haha!

leeg zonder Vliegje... 26-03-2001 -- 29-12-2008.. Ik mis je zooo
Mijn arme Vliegje moest veel te snel gaan..

Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 21:41

haha arme jij, tja hoort erbij he:) Heeft ie vast weer van geleerd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 21:48

Luck deed dat eerst ook maar dat heb ik hem snel afgeleerd! Ik heb medelijden met je..ik heb er ervaring mee!

Kikka

Berichten: 4687
Geregistreerd: 18-12-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 21:49

DANIenVLIEG schreef:
hij is nog niet blauw, maar het lijkt wel of er een rode winterpeen op mn voet zit, zo opgezwollen is ie... Haha!


issie dan niet gebroken ? Scheve mond Haha!

DANIenVLIEG

Berichten: 2512
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-04 21:51

hoe krijg je het in godsnaam dan voor elkaar dat je paard stil blijft staan??
Die van mij blijft, als ik hem er op aanspreek, een paar seconden staan en dan is ie het alweer vergeten...
het is ook kl*te dat ze bij mij op stal niet tussen twee kettingen kunnen staan, maar alleen aan een ring oid..
Hoe hebben jullie je paardje geleerd om stil te blijven staan??

leeg zonder Vliegje... 26-03-2001 -- 29-12-2008.. Ik mis je zooo
Mijn arme Vliegje moest veel te snel gaan..


Whild

Berichten: 3920
Geregistreerd: 26-03-03
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 21:55

Troost je, die van ons hier willen ook nog wel eens hun lompigheid te boven komen door op onze voeten te gaan staan.
Ik heb een keer heel hard tegen Jelle geschreeuwd toen hij dat deed (meer van pijn dan voor het straffen of wat dan ook), maar dat heeft wel gewerkt toen!
Nu kijkt hij wel een beetje uit waar hij zijn hoefjes neerzet *LOL*

(nu is zo'n veulen nog wel ok, maar ik moet er niet aan denken dat ik straks zo'n groot Friezebeest op mn voet moet dragen Scheve mond Haha! )

If it's not real, you can't hold it in your hand, you can't feel it with your heart
And I won't believe it
But if it's true, you can see it with your eyes
Oh, even in the dark

Ranja

Berichten: 3524
Geregistreerd: 15-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 21:55

Klinkt heeeel bekend dit!! Als mijn collega's zien dat ik weer eens mank loop dan roepen ze altijd: Ranja weer bezig geweest???

Maar inderdaad, als het maar niet gebroken is.....

Ik denk altijd eerst goed na, voordat ik iets stoms zeg - Loesje

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 21:57

DANIenVLIEG schreef:
het is ook kl*te dat ze bij mij op stal niet tussen twee kettingen kunnen staan, maar alleen aan een ring oid..

dat kan wel alleen moet je hem aan de ene kant met halstertouw vastzetten en aan de andere kant met een longeerlijn, en dan hopen dat er verder niemand bij hoeft te staan Tong uitsteken

moet je niet wat ijs op je teen doen als het zo dik is of heb je dat al gedaan?

Gamble

DANIenVLIEG

Berichten: 2512
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-04 22:00

het is niet gebroken want ik kan het verder nog gewoon bewegen.
Zometeen maar idd even kijken of ik nog ergens ijs heb liggen..(anders een stuk bevroren vlees ofzo Haha! )

En met die longeerlijn is wel een idee michelle, want eerst had ik 2 halstertouwen aan elkaar vastgeknoopt en dat was toch iets te zwaar...

leeg zonder Vliegje... 26-03-2001 -- 29-12-2008.. Ik mis je zooo
Mijn arme Vliegje moest veel te snel gaan..

Farjen

Berichten: 7925
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 22:15

Héhé, Camble is er ook zo één.
Zo elke maand staat ze op mijn tenen terwijl ze de andere keren mooi stilstaat Tong uitsteken
De laatste keer deed ook echt pijn, stond ze op een teen, gaat ze er helemaal opstaan en schiet ze van mijn teen. Een rode punt op mijn teen van een bloeduistorting.
Overlaatst kon ik dat ding er ook uithalen (lekker vies Bloos )

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 22:51

Als je er last van blijft houden, misschien voor de zekerheid toch even langs de HA gaan.... Heb een paar jaar geleden ook een pony op m'n teen gehad, maar hier gewoon mee doorgelopen. Teentje is nu nog steeds krom, dus vermoedelijk toch gebroken geweest destijds Bloos

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 22:54

he gatver...

ik ben tot nu toe snel genoeg g eweest om m'n verzorgpaard haar delicate hoefjes (not) te ontwijken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 08:02

Dat heb ik ook al heel vaak gehad. Ach gut Het vervelende is dat de paarden er bij mij niet zo snel weer afstappen..

MargaV

Berichten: 1317
Geregistreerd: 31-10-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 08:11

Ik heb het ook een paar keer gehad, maar dat was beide keren een domme fout van mezelf. Wie gaat er dan ook in de weg staan als een paard honger heeft en op weg is naar stal Scheve mond ? Gelukkig is mijn kleine teen op de een of andere manier vrij flexibel, dat scheelt. Maar het doet echt veel pijn ja.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 08:56

MargaV schreef:
Ik heb het ook een paar keer gehad, maar dat was beide keren een domme fout van mezelf.


Een paard dat op je voet gaat staan, komt in "jouw ruimte". Oftewel: pure minachting.
Kan de fout van de ruiter niet zijn. Ja, dat je je paard niet opgevoed hebt, dat is je eigen schuld. Maar is 'ie nou helemaal betoeterd! Opvoeden die handel!

(en dan zullen nu de reacties wel komen als "ja maar jij kent mijn paard niet" of "maar hij is zo lief" of "hij is vroeger mishandeld" etc.... Slapen )

MargaV

Berichten: 1317
Geregistreerd: 31-10-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 11:06

Sonja"]
[quote="MargaV schreef:
Ik heb het ook een paar keer gehad, maar dat was beide keren een domme fout van mezelf.


Een paard dat op je voet gaat staan, komt in "jouw ruimte". Oftewel: pure minachting.
Kan de fout van de ruiter niet zijn. Ja, dat je je paard niet opgevoed hebt, dat is je eigen schuld. Maar is 'ie nou helemaal betoeterd! Opvoeden die handel!

(en dan zullen nu de reacties wel komen als "ja maar jij kent mijn paard niet" of "maar hij is zo lief" of "hij is vroeger mishandeld" etc.... Slapen )
[/quote]


Ach ja, 1 keer was een manegepaard, andere keer was de derde keer dat ik op mijn bijrijdpaard had gereden. Dus ja, misschien dat de opvoeding wel in gebreke is gebleven, maar dan was ik in ieder geval niet verantwoordelijk.

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 12:34

Mijn pony heeft nog nooit op mijn voet gestaan..... Lachen
*klopt het even af*

Haha!

Live,LOve,'ndLaugh

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 13:00

DANIenVLIEG schreef:
hoe krijg je het in godsnaam dan voor elkaar dat je paard stil blijft staan??


Misschien in het vervolg een extra schoen meenemen, en als hij dan plots op die schoen staat en meent dat hij op je tenen staat blijft hij misschien wel staan Haha!

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.

Charmaine
Berichten: 1404
Geregistreerd: 28-12-03
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 14:10

Een paar jaar terug ging ik solliciteren bij een grote fok- en handelsstal. Leuk gesprek met de eigenaar gehad. Hij zei het volgende:

"Paarden die op je voet gaan staan zijn dom, die houd ik niet ". Verward

Naomi heeft dus vorige week op mijn voet gestaan, maar mooi niet dat ze dom is hoor! Lijkt mij juist dat ze superslim zijn, vooral als ze dan nog even extra gaan draaien... Haha!

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 15:10

Zit misschiet toch wel wat in.....
Denk dat er twee mogelijkheden zijn:
1. ze zijn dom
2. ze zijn onopgevoed/hebben geen respect voor je

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

ollivia
Berichten: 371
Geregistreerd: 07-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 16:39

hahahah, oef ja dat doet pijn, ik weet er alles van een paar maanden geleden had er nog een opgestaan ( het lasigste is dat ze bij mij altijd op het zelfde plekje weer gaan staan ) het doek nu bij sommige bewegingen nog pijn maarja. ik denk, weet bijna zeker dat die paarden dat echt nie exspres doen, jullie staan tog ook welleens prongelijk op iemand's voet


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, knockout1, Lisewiesje en 28 bezoekers