SPLASH is ingevlochten en biedt zijn baas aan....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

SPLASH is ingevlochten en biedt zijn baas aan....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-04 18:38

Bok Bok

Na het harde werken van vanochtend stond ik heerlijk in mijn stal te dutten toen mijn staldeur weer open ging , het was Samantha weer , dit keer had ze iets bij dr , een zakje , was het iets te eten ? Nee , helaas , het waren rare witte ronde dingen ,niet interessant dus , wat deed ze allemaal ? Ze zat alleen maar aan mijn manen te frunniken , en toen aan mijn staart , ik snapte er niks van Verward Wat was ze nou aan het doen ?
Niet veel later gingen we naar buiten en kwam weer die camera te voorschijn en moest ik alweer op de foto ! Daarna gingen we lekker spelen in de bak met het halstertouw , en niet veel later kwam ook Jasmina er bij , jeetje wat heb ik hard gerend , ik wist niet dat die kleine zo snel was , en het was zo leuk ! Daarna mocht ik lekker eten aan de hooibaal en klom Samantha weer op mijn rug , ik heb zo'n rare baas , kijk zelf maar..... Cheese!

Afbeelding
Ik vreesde al het ergste toen ze vanmorgen de stal in kwam lopen , maar dít had ik echt niet verwacht , vlechten... *zucht*

Afbeelding
Hé baas , joehoe.. blijf nou eens staan ...

Afbeelding
Het houdt ook niet op , nu kletst ze weer op mijn rug.. gelukkig heb ik mijn hooi nog...

Afbeelding
Hellup , mijn baasje is gek geworden ! Kan niemand haar van me overnemen ? Vingers aflikken


Grapje hoor , ik wil haar niet kwijt ,maar je mag haar wel een dagje lenen Haha!

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 18:45

aah schattig hoofdje Haha! leuk vlekje op zn kont ook Tong uitsteken

Spetterlover
Berichten: 17862
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 18:51

Wat is ie toch leuk Haha! In t echt is ie nog veel leuker Schijnheilig Was ie dit keer wat minder dwars ?? Tong uitsteken

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-04 18:52

Spetterlover schreef:
Wat is ie toch leuk Haha! In t echt is ie nog veel leuker Schijnheilig Was ie dit keer wat minder dwars ?? Tong uitsteken


Hij is weer helemaal genezen van zijn debiele buien , gelukkig Haha! Ik denk dat ie jou gewoon erg leuk vond en daarom niet meer te houden was... *LOL*

xx_Irisje

Berichten: 12345
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 21:20

hij is lief.. leuk dat vlechtje recht vooruit op zn hoorfd..
en die vlek op zn kont... geweldig!

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 22:01

Aah leuk joh! Lachen Leuk paardje zeg!
Leuk commentaar er ook bij Knipoog

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-04 22:34

xx_Irisje schreef:
hij is lief.. leuk dat vlechtje recht vooruit op zn hoorfd..
en die vlek op zn kont... geweldig!


Haha , dat vlechtje bleef echt vooruit steken , kreeg het niet plat , het was net een antene of zo'n goudzoeker Haha!

Nikkitje
Berichten: 1072
Geregistreerd: 21-07-04
Woonplaats: Unknown

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 17:49

Leuwke foto's joh... Lachen
Die met Lilly is lol... Splash is trouwens wel heel mooi ingevlochten zeg, mooi gedaan...!!!