Ik ga ook proberen om naar de duinen te gaan maar dan vanuit helvoirt/biezenmortel die cirkel. Je weet maar nooit in welke richting ze kunnen lopen. Ik zal een kennis van mij die daar woont op de hoogte brengen , hij woon tegenover de duinen.
Was erg!! Amon is een oud buurman van mijn paard. Ik weet hoe het voelt om je paard kwijt te zijn het is een ware nachtmerrie! Ik hoop echt dat je hem snel weer terug vind, heel veel succes met zoeken! Het is helaas te ver weg en belangrijker ik ken het gebied niet. Ik ga voor je duimen, komt vast goed!
Wat erg zeg ! Nou, ik sta gestald aan de Loonse en Drunense duinen .. Stel dat ik weer eens de bossen in ga .. Is het een kleine moeite om eens mee te helpen om te zoeken.
Wat een nachtmerrie, vreselijk om je paard kwijt te zijn. Ik ga duimen dat hij vandaag terug gevonden wordt. Helaas woon ik te ver weg om je te kunnen helpen.
oh nee wat een nachtmerrie. Ik hoopte te lezen dat je hem al gevonden had, maar niet dus. Als ik dichter had gewoond, was ik komen mee zoeken. Mijn duimen draaien volle toeren voor je paard !
Kunnen we niet een aantal teams vormen van mensen uit heel het land die te voet, met fiets of paard gaan zoeken. Ik hou me aanbevolen weliswaar met de fiets of te voet, maar als je het gebied wilt uitkammen dan wil ik wel komen helpen.
Oooh,,:O wat erg zeg..!! Als ik met iemand mee kan rijden (woon in Holten) dan wil ik wel met mijn pony's komen heb 2 pony's maar moet vervoer hebben ik zou graag willen helpen zoeken maar dan moet ik wel vervoer hebben;) hoop dat hij ongedeerd en zo snel mogelijk thuis komt , mocht er een zoek actie gehouden worden en iemand met paard mij kan ophalen dan doe ik graag mee..
Een totale nachtmerrie - Amon heeft een maand of 7 bij mij gewoond dus dit gaat ook mij erg aan het hart.. Ik heb RTL4 (Editie NL), SBS (Hart van Nederland) en het Brabants Dagblad op de hoogte geteld en hoop dat ze er aandacht aan besteden - hoe meer zoekers en kijkers dat oplevert, des te beter. Heeft iemand nog andere ideëen om er meer bekendheid aan te geven?
ik wil ook wel helpen zoeken als ik vervoer zou hebben...(woon in amersfoort) kan met de pony als ik met iemand mee kan en anders tevoet kunnen we niet zeggen dat als hij vrijdag of morgen ofzo er nog niet is we een oproep lijst maken voor wie en mee wil komen helpe zoeken en wie met wie mee kan rijden??
Wat verschrikkelijk dat hij nog niet gevonden is,jammer genoeg heb ik op dit moment geen paard tot mijn beschikking(ben nog aan het rondkijken)anders reed ik met alle liefde en plezier,ondanks de rotregen,mee door de Drunense duinen,heel veel succes vandaag,hopelijk wordt Amon vlug gevonden,die boef,hij zal toch niet gezellig bij wat merries staan keuvelen,de bengel...Liefs Linda