the guardian

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Annem84

Berichten: 3049
Geregistreerd: 02-03-04

the guardian

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-04 01:08

Ik hoorde net op tv dat dit voorlopig de laatste aflevering van the guardian was. aargh nee echt niet tof dus. weet iemand toevallig of en zo ja wanneer er weer nieuwe afelveringen komen?

Mensen met paarden hebben hemel op aarde, maar wanneer ze sterven valt er niets te erven![o]


IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 09:10

Dat is mijn favo serie, al vanaf de eerste aflevering zitten vriend en ik gekluisterd aan de buis op maandagavond !!!!!!!!!
Ik denk dat het pas weer in september gaat beginnen.......de dingen lopen nu een beetje tot einde, net zoals de gilmore girls, is vanavond ook laatste aflevering........en dan komt de vreselijke zomerprogrammering eraan binnenkort....................

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 10:14

Ja balen dat het afgelopen is. Geweldige serie vooral gisteravond erg leuk met die vader. Denk dat ze er van de winter weer mee gaan beginnen. Goed in de gaten houden dus.

Ik weet niet die jongen heeft wat waar ik kriebels van krijg.

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

lonnie

Berichten: 7845
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Moergestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 15:31

ik kreeg gisteren ook bijna een hartaanval toen ik hoorde dat het de laatste aflevering was! Ben een trouwe fan heb geen een aflevering gemist. Ze zeiden dat de serie volgend zeizoen weer verder gaat. Net 5 heeft tegenwoordig echt leuke series, maar het nadeel is dat ze er allemaal mee ophouden!

L1+1 met Luna
Luna, Ciera, Rover, Zwier en Ollie
op 15-10-2010 afscheid genomen van Ollie...rust zacht op de groene weiden manneke!

Jantien

Berichten: 6469
Geregistreerd: 25-03-02
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 15:56

helemaal mee eens ben ook zwaar fan en helemaal niet blij dat ze pas volgende winter weer terug komen Verdrietig

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 16:43

Prisca schreef:


Ik weet niet die jongen heeft wat waar ik kriebels van krijg.



pfffffffff gelukkig ben ik niet de enige.................. Schijnheilig
ik vind het niet knap of wat dan ook, maar zit al het hele seizoen op z'n sporadische glimlachjes te wachten............

Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 16:47

IngridM schreef:
zoals de gilmore girls, is vanavond ook laatste aflevering......................



Bloos!

Nee toch?! Getsie....

[naam verwijderd] ook vaste klant bij Guardian. In een raar soort dimensie vind ik de chagerijnige tronie van de hoofdrolspeler wel aantrekkelijk.... Bloos
Terwijl ik normaal totaal niets van rossigs moet hebben...., zou het dan toch het 3-delig kostuum en de poenige donkerblauwe auto met chroomdetails zijn?

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 17:00

Prisca schreef:

Ik weet niet die jongen heeft wat waar ik kriebels van krijg.


De puppie-look Knipoog Bloos Tong uitsteken

Culemborg here I come!!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 17:04

Dees schreef:
. In een raar soort dimensie vind ik de chagerijnige tronie van de hoofdrolspeler wel aantrekkelijk.... Bloos

dAt is ook maar een act he. Hij moet iemand spelen die het ontzettend moeilijk vind om zich te uiten en totaal niet weet hoe hij dat moet aanpakken en vervolgens daardoor zijn kansen mist. Haha!

En ja, dat pak heeft wel toegevoegde waarde. Naast een leuk koppie straalt hij daarmee namelijk klasse uit.

De hond is de betere mens


Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 17:57

heb niet alle afleveringen gezien, maar die vent, die hoofdrolspeler zeg maar, die doet me wel wat Tong uitsteken lekker koppie, en gevoel voor acteren... zeker geen verkeerde man

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Annem84

Berichten: 3049
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-04 18:38

Prisca schreef:

Ik weet niet die jongen heeft wat waar ik kriebels van krijg.


ok dan ik ben niet de enige gelukkig. Hij heeft echt iets he die nick fallin.
gister was inderdaad een erg mooie aflevering maar het ligt niet aan het pak hoor want gister had ie een gevangenis pak aan en toen had ik nog steeds zoiets van aah lief

Mensen met paarden hebben hemel op aarde, maar wanneer ze sterven valt er niets te erven![o]

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 21:53

Ik geloof dat ik helemaal met Gail meega en dat het de puppy-look genoemd kan worden.........ik vind normaal ook niets aan zulke mannen, maar ik vind hem wel wat....ben dan ook ERG benieuwd hoe hij "uitstraalt' in een andere rol !!!!

Annem84

Berichten: 3049
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-04 23:33

ja daar ben ik ook wel benieuwd naar.
Ik heb trouwens een nieuwe avatar!!! eindelijk eentje van mij en mijn paardje Lachen

Mensen met paarden hebben hemel op aarde, maar wanneer ze sterven valt er niets te erven![o]

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 15:10

Amvbeek"]
[quote="Prisca schreef:
Ik weet niet die jongen heeft wat waar ik kriebels van krijg.

ok dan ik ben niet de enige gelukkig. Hij heeft echt iets he die nick fallin.
gister was inderdaad een erg mooie aflevering maar het ligt niet aan het pak hoor want gister had ie een gevangenis pak aan en toen had ik nog steeds zoiets van aah lief
[/quote]

Ik kick erg op mannen strak in pak vooral 3 delig Vingers aflikken .

De laatste aflevering was idd erg mooi vooral in de gevangenis met lou ik denk ZEG HET. Die lieve ogen dat stukje verlegenheid erg lekker is hij dan. BESCHUITJE...

Damm ff lopen zoeken :

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 16:35

Hier meer over Simon Baker:
Simon Baker, who has appeared in several hit Australian films as well as some of Australia's most popular television series, made his American television debut in THE GUARDIAN. The Australian-born actor received a Golden Globe nomination for his performance in the first season of the series. He won Australia's prestigious Logie Award for Most Popular New Talent in 1992 and was an AFI Award nominee for his work in the Australian film "Men's Secret Business."

Shortly thereafter, Baker moved to Los Angeles with his family and was cast in the Academy Award-winning film "L.A. Confidential." He recently starred opposite Hilary Swank in the period drama "The Affair of the Necklace" and is currently filming "Night in Phnom Penh."

His other film credits include "Red Planet," "Sunset Strip," "Ride with the Devil," "Judas Kiss," "Restaurant" and "Love from Ground Zero."

Baker lives in Malibu, California, with his wife and children. His birth date is July 30.

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 17:02

hier nog wat pics van onze teddybeer:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

liefie he!!!

simongek

Berichten: 5336
Geregistreerd: 18-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 17:22

Hier nog iemand die al vanaf aflevering 1 zit te kijken. Ben meestal tot 21.30 op de manege voor mijn prive les en dan snel naar huis en paard op stal zetten en het spul te eten geven. Dan kan ik net douchen en uit bed Nick Fallin bekijken.

Zit nog steeds te wachten tot LouLou (zo heet ze toch) nou eens die suffe kerel aan de kant zet en Nick kiest. Heb een voorstukje gezien dus moet nog komen als het goed is.

Maar voorlopig moeten we geduld hebben tot september jammergenoeg.

PS: Hij heeft een zilveren BMW i.p.v. een blauwe Haha!

Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 18:43

GEtsie, het is echt werkelijk alleen de foto in het driedelige pak dat 'werkt' voor mij...
De rest krijg ik nou niet bepaald dorst van

Nope, ik ga voor de business-look Knipoog

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

Annem84

Berichten: 3049
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-04 19:50

nou ik vind hem in gewone kleren ook wel leuk hoor Knipoog

Mensen met paarden hebben hemel op aarde, maar wanneer ze sterven valt er niets te erven![o]

Annem84

Berichten: 3049
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-04 19:52

zucht ik heb iets met mannen met rood haar

Mensen met paarden hebben hemel op aarde, maar wanneer ze sterven valt er niets te erven![o]

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 20:53

Amvbeek schreef:
nou ik vind hem in gewone kleren ook wel leuk hoor Knipoog


die derde foto is lief he.........

Annem84

Berichten: 3049
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-03-04 01:18

ja echt wel Lachen

Mensen met paarden hebben hemel op aarde, maar wanneer ze sterven valt er niets te erven![o]


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Anoukjuuuhh, Azmay, fleurtjeuh, Geerten, GoogleAdsense, IASCrawler, marte_kandia, Pferdelove, RenskeFrea, silvericathy, Xanthippe, xSannee, YandexBot en 156 bezoekers