Split ender???

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 

vind je het de prijs waard?

nee
20 (95%)
ja
1 (4%)

Totaal aantal stemmen: 21


djangogirl

Berichten: 2486
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Amstelveen

Split ender???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-04 22:41

ik zag laatst bij telsell een split ender. Dan haalt de dode punten uit je haar en je gespleten haren. Je haar ziet er na gebruik ook heel mooi uit. Precies wat ik nodig heb want me haar zit de laatste tijd echt irritant en ik zit ook de hele tijd mn dode punten eruit te trekken. Alleen het is 59,95 dus dat is wel een beetje prijzig dus ik wou vragen of iemand er ervaring mee heeft??


Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 22:45

Ik zou wachten totdat de consumentenbond het heeft onderzocht, ik vind het het geld denk ik niet waard. Dat vorige ding (van dezelfde man die het promoot) met die ronddraaiende borstel bleek namelijk ook niet te werken. Die vrouwen die daarna oh zo'n mooi haar hebben zijn gewoon tussen de shots door ff onderhanden genomen met conditioner en stijltangen ed.

djangogirl

Berichten: 2486
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-04 22:47

ja dat snap ik maar hier lieten ze de camera wel aan een stuk door gericht op een vrouw terwijl ze dat deed.. maar waar kan je de uitslag dan vinden?

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 22:50

Misschien kun je voorstellen op de site van de consumentenbond om het te testen (denk gewoon consumentenbond.nl) daar kun je ook meteen de uitslagen vinden. Maar uitslagen van tests vind je ook in hun maandelijkste bladen (moet je lid van zijn om die te krijgen)

Lieke

Berichten: 11350
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 22:51

djangogirl schreef:
ja dat snap ik maar hier lieten ze de camera wel aan een stuk door gericht op een vrouw terwijl ze dat deed.. maar waar kan je de uitslag dan vinden?

Geloof me, er zijn genoeg trucs om dat te faken.
Maar sorry, ik heb zelf geen ervaring met dat ding.

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 22:54

Dode punten en gespleten haren hebben een oorzaak, en die wordt niet weggenomen door dat apparaatje of wat het ook is.
Zorg dat je een goede verzorgende shampoo hebt en dat je regelmatig "de puntjes" laat knippen bij een kapper, dan pak je de oorzaak aan en zul je er veel meer geniet van hebben.
Oh ja, één goede kappersbeurt kan al een fantastisch resultaat hebben, als je haar er echt zo slecht aan toe is als je vertelt. En dat kost nog niet eens de helft van zo'n apparaatje....

Best friends are the ones that can see the hurt in your eyes, when everyone else is fooled by your smile.

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 23:11

Ik zou het de prijs waard vinden, ALS het zou werken.. Maar dat weten we dus niet...

... And we like all the fluffy animals.


Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 23:35

Dat soort dingen zijn allemaal troep, net zo als die whitner voor die tanden, een afslankzool, gewoon eten en allemaal maar deze pil nemen. Dikke vette onzin en niet waard om je geld aan uit te geven.

- Offline -

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 00:06

Bloos

Ik heb er onlangs zo een besteld (de kracht van zo'n commercial.... ik kan het niet laten.... Haha!)notitie voor mezelf: géén tv meer kijken ná 9 uur...


Sterker nog: ik heb er ook zo'n automatische borstel bij genomen (was halve prijs Haha!).

Nog niet in de gelegenheid geweest om uit te proberen....

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 00:09

ik heb het nu PAS 3 keer gezien....ik dacht ook: handig..maar vraag me af of het werkt. Ik denk van niet...dat kan gewoon niet! anders was het veel bekender denk ik....
en het valt me op, dat ze telkens bij de foto waar het "oude" haar wordt geshowt, de mensen zelf heel chaggie kijken, en daarna vrolijk! en dat werkt ook meteen mee op het resultaat...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 00:18

Lachen, op de Deense tell sell hebben ze dat ding ook Haha!

djangogirl

Berichten: 2486
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-04 21:21

Tyrza schreef:
:o

Ik heb er onlangs zo een besteld (de kracht van zo'n commercial.... ik kan het niet laten.... Haha!)notitie voor mezelf: géén tv meer kijken ná 9 uur...


Sterker nog: ik heb er ook zo'n automatische borstel bij genomen (was halve prijs Haha!).

Nog niet in de gelegenheid geweest om uit te proberen....

Haha!
dan kan je mij mooi vertellen of het werkt Tong uitsteken kan je me dan een pb sturen als je de split ender hebt geprobeerd?? dan ben ik je heel erg dankbaar

Suzanne F.

Berichten: 49153
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 21:45

Je kan ook gewoon je haar pakken en dat ronddraaien en dan de uitstekende puntjes wegknippen.
Als je het secuur wilt doen dan pak je pluk voor pluk.

Werkt goed en kost niks! Alleen wat tijd.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

djangogirl

Berichten: 2486
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-04 21:48

ja Lachen goed idee alleen dan knip ik r teveel af Scheve mond en ik wil niet naar de kapper want dan word het korter

Suzanne F.

Berichten: 49153
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 21:54

djangogirl schreef:
ja Lachen goed idee alleen dan knip ik r teveel af Scheve mond en ik wil niet naar de kapper want dan word het korter


Je kan er niet teveel afknippen. Je draait je haar rond tot een streng zeg maar en knipt gewoon die puntjes weg.

Succes gegarandeerd haahha. Haha!

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Samantha_

Berichten: 10795
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 12:51

Ik ben er ook wel benieuwd naar.
Tyrza moet gewoon hier op bokt een verslagje maken als ze m heeft gebruikt. Clown

rode_kool

Berichten: 4415
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 12:54

Geloof je nou zelf dat dat werkt?
Dat ding haalt de puntjes weg, dus ook de puntjes die gezond zijn, als je dit om de maand zou doen (bij wijze van spreken) heb je na een jaar bijna geen haar meer over.

gewoon geen onderschrift :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 12:59

Is er tegenwoordig iets mis met gewoon naar de kapper gaan ofzo? Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 13:24

Even over die draaiende borstel. Ik heb hem ook, maar hij werkt wel degelijk hoor...

Als die slit ender ook zou werken zou ik er toch over nadenken om hem te kopen. Die kappers van tegenwoordig luisteren voor geen meter. Als ik zeg alleen de dode puntjes kom ik thuis met eem bob-kapsel

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 13:38

leentje schreef:
Dode punten en gespleten haren hebben een oorzaak, en die wordt niet weggenomen door dat apparaatje of wat het ook is.
Zorg dat je een goede verzorgende shampoo hebt en dat je regelmatig "de puntjes" laat knippen bij een kapper, dan pak je de oorzaak aan en zul je er veel meer geniet van hebben.
Oh ja, één goede kappersbeurt kan al een fantastisch resultaat hebben, als je haar er echt zo slecht aan toe is als je vertelt. En dat kost nog niet eens de helft van zo'n apparaatje....

Dan heb jij de reclame niet goed bekeken Knipoog

Dit apparaat haalt 3 milimeter van het einde van je haar af, de dode punt dus.
Ook de haren tussen door (de gespeleten uitsteeksels) snijd hij af.

Er kan dus nooit meer van je haar af gaan.

In princiepe moet het gewoon werken als je het systeem bekijkt, heel logisch eigenlijk.

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 13:47

Lieke"]
[quote="djangogirl schreef:
ja dat snap ik maar hier lieten ze de camera wel aan een stuk door gericht op een vrouw terwijl ze dat deed.. maar waar kan je de uitslag dan vinden?

Geloof me, er zijn genoeg trucs om dat te faken.
Maar sorry, ik heb zelf geen ervaring met dat ding.
[/quote]

Juustem... De ervaringen die ik met Telsell heb zijn zowiezo niet om over naar huis te schrijven...

Buiten het feit of het al dan niet werkt: zodra de consumentenbond er een oordeel over uitgesproken heeft (of eerder) heeft de Kijkshop een soortgelijk product, alleen de helft goedkoper. Toen ik er nog werkte hadden we veel Telsell producten, alleen een andere naam...

Op tijd naar de kapper gaan, beste remedie tegen gespleten haarpunten!

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 15:40

Inderdaad, gewoon een goede kapper opzoeken ipv zelf gaan zitten klooien... Een goede kapper kan je meteen ook raad geven over het verzorgen van je haar.

* To Belg, or not to Belg *

djangogirl

Berichten: 2486
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-04 16:51

frostwood schreef:
Dat ding haalt de puntjes weg, dus ook de puntjes die gezond zijn,.


nee juist niet Knipoog hij haalt de gespeleten haarpuntjes weg en de dode punten. die gespleten de wijken af en dan gata de ene helft door de snijder.. nouja bekijk de reclame maar Knipoog

en de kapper wil ik niet want dan halen ze gelijk de helft eraf Boos!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 16:54

Ik zou even wachten, kans is dat je het apparaat, net als alle Quick & Brite en andere tell-sell producten, na verloop van tijd gewoon bij de Blokker vindt....voor beduidend minder.

Je suis Charlie.


Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 16:55

djangogirl schreef:
nee juist niet Knipoog hij haalt de gespeleten haarpuntjes weg en de dode punten.

Haren zijn altijd al dood Haha! Levenloos zelfs, nooit geleefd, anders zou het ook pijn doen om het af te knippen.
Als je pluishaar hebt, of krulhaar denk ik dat ook dan de goede punten afgeknipt worden, omdat die er als het waren ook inkrullen dan.