ahhhhh rotweer

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lonnie

Berichten: 7845
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Moergestel

ahhhhh rotweer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-04 15:02

Ik moet het even kwijt maar ik word gewoon helemaal gek van het weer hier in Nederland. IPV dat het gewoon een paar weken lang stabiel is is het gewoon iedere dag anders. Werd vanmorgen wakker van het zonnetje, dus ik dacht, nou dat wordt lekker rijden straks. sta ik op het punt om te gaan SNEEUWT het gewoon (en ik beschik niet over een lekkere droge binnenbak ) dat is toch niet normaal meer? Ik word er doodziek van, ik wil ZOMER Cool .

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 15:03


lonnie

Berichten: 7845
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Moergestel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-04 15:05

haha, als ik de ruimte zou hebben zou het leuk zijn, maar geloof niet dat de buurt blij is als ik dat ding bij ons op de wei plant Haha!

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 15:16

Wil ook graag wat stabieler en droger weer. Kan mijn oudje tenminste weer in de wei. grr nog 2 maanden.
Hier is het ook nog droog...

Genial

Berichten: 155
Geregistreerd: 30-12-03
Woonplaats: Meerhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 15:29

Ach hier sneeuwt het nu ook... Gelukkig niet super hard. Ging normaal ook straks met de paardjes bezig zijn, vd ofzo maar als het zo doorgaat zal er niet veel van komen. Boos! Spijtig want ik heb pas 3 dagen een eigen leuke piste van 20 op 30, kan ik ze nog niet gebruiken...

Whild

Berichten: 3920
Geregistreerd: 26-03-03
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 15:43

ik snap precies wat je bedoelt Scheve mond

Het 'viezelt' (weet niet of dat een plaatselijk woord is? Bloos ) hier nu maar wat. Zo miezerig en oh zo irritant!
Daarstraks sneeuwde het als een gek.
Ik heb het geluk vlak bij mijn school te wonen, maar als je door dit weer moet fietsen

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 16:08

Van achter het raam ziet het er heel mooi uit in Amsterdam. Het zonnetje schijnt, de boompies gaan heen en weer. Maar het zal wel weer stervenskoud zijn.

Genial

Berichten: 155
Geregistreerd: 30-12-03
Woonplaats: Meerhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 16:25

Afbeelding
Afbeelding

Zo ziet het er hier nu uit... Juist vanuit mijn raam getrokken. Ofwel stopt het nu en dan kan ik straks nog wat met de paarden gaan werken.. Ofwel blijft het tot morgen doorgaan dat er anderhalve meter ligt! Maar tussenin,

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 16:45

Hier is het nog lekker weer.. Gelukkig!!!! Lekker zonnetje Lachen en wel wat wolkjes. Nu maar hopen dat t zo blijft. Ook ik verlang idd naar de zomer! Lekker lang licht etc. Lekker tot 's avonds laat bij de paarden en ook voor aman veel lekkerder want dan kan ze op de wei!

happyjoyce

Berichten: 4495
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Stuifzand

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 17:06

Het zonnetje schijnt hier nu nog maar wel een gigantische donkere lucht. Het zal zo wel gaan regenen. Ik heb ook liever dat het zomer word.