Ervaringen Les Chevaux (buinen) -> paard huren etc

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tancreda4

Berichten: 24009
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Ervaringen Les Chevaux (buinen) -> paard huren etc

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-04 19:50

Ik ben dus benieuwd naar ervaringen met deze manege en vooral met betrekking tot een vakantie huisje en een paard huren.

Ik heb naast met het prijzen foldertje liggen. Best prijzig, maar volgens mij zijn alle vakantie met paarden dat.
Maar het lijkt me zo ontzettend gaaf om gewoon in een vakantie huisje te zitten voor een weekje en dan gewoon een week je 'eigen' paard te hebben! Niets geen ponykamp, maar gewoon huisje inclusief 2 paarden voor een week.

Ben erg benieuwd naar eventuele ervaringen met dat.
Vooral met de paarden. Hoe lang je per dag mag rijden, of je elke rit naar buiten met begeleiding moet doen (wat ik helemaal niet raar zou vinden...) en wat eventuele voorwaarden zijn (bv. vaste routes waarvan je niet mag afwijken, een soort rooster qua het rijden van paardjes etc).

Ik hoop dat er mensen zijn die mij wat meer kunnen vertellen :d


hobbelheks

Berichten: 8842
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 19:54

gebruik de zoekfunctie eens zijn echt al heel veel topics over


Tancreda4

Berichten: 24009
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-04 09:38

Ik heb niet echt iets bruikbaars daarmee kunnen vinden... Al heb ik altijd het gevoel dat de zoekfunctie niet alles geeft (op Chevaux gezocht, en kreeg bijvoorbeeld niet dit topic te zien Verward)

Donna1
Berichten: 997
Geregistreerd: 25-01-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 18:55

mijn paard komt van les chevaux en ik ben er vorig jaar geweest met ponykamp ik vond het erg leuk en je rijdt er best veel voor meer info pb me even of mje kan ook frappa pben die is daar leiding geweest vorig jaar

Xantha

Berichten: 4624
Geregistreerd: 03-04-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 19:01

Mijn vriendin is er al jaren ponykampleidster en ik hoor altijd hele leuke verhalen.
Zelf gaan we elk jaar met een groepje vriendinnen een weekje op vakantie daar, met onze eigen paarden.
Ik heb er ook een paar keer een paard van hun gehuurd en het zijn echt hele leuke paarden. Voor meer info kun je ook Snoopy 689 PB-en, die komt daar regelmatig.

Les Chevaux is echt te gek!!!! OK dan!

XANTHA


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ubermetrics en 110 bezoekers