Statjes Moddieschap

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 15:07

Die bokkers zullen er ook vast zijn Cassidy, daar heb je gelijk in, jammer.
Want het is toch heel logisch, al ben je nummer 1, dat als je niet in het mod team past, of er word gedacht dat je niet zo'n goede moddie zult zijn, dat je het dan ook niet word.

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 15:18

Ik ben gewoon wel benieuwsd wie de bokkers geschikt achten Lachen

Maakt me totaal niet uit of die mensen het wel of niet geworden zijn.

maar ik ga met cassidy mee: doe maar niet, want daar gaan geen eleuke didscussies over komen denk ik.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41662
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 15:38

Ik zal zo ff kijken of ik een verhaaltje kan bouwen mbt het 'newmods' verhaal Lachen
Eerst maar eens douchen enzo Lachen

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41662
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 18:48

Om te beginnen: er lijkt nog steeds flink wat onduidelijkheid te bestaan over het doel van het 'newmods' gebeuren. Het doel was zeker _niet_ het opzetten van een stemming waar wij dan de top zoveel van zouden pakken. Dit is ook een aantal maal heel erg duidelijk aangegeven? Het voornaamste doel van 'newmods' was het krijgen van inzicht in de voorkeuren van de gebruikers en vooral het opdoen van ideeen mbt nieuwe mods.

Het nemen van de top zoveel en die mod maken gaat om een aantal redenen niet werken. Een belangrijke reden die ook al genoemd is zijn de 'fanclubs'. Sommige mensen staan nogal regelmatig in de schijnwerpers door de manier waarop ze discussies voeren, reacties plaatsen of topics starten. Deze mensen hebben meestal wat gelijkgestemden achter zich staan en de namen van deze gebruikers hangen redelijk vooraan in de hoofden van de 'gemiddelde bokker'. Het zijn wat controversiele verschijningen die om die reden ook meteen minder geschikt zijn als mod omdat er meestal ook een flinke groep 'anti-fans' is of iig mensen die minder gecharmeerd zijn van een gebruiker. Het allerbelangrijkste in een nieuwe mod is dat deze op een rustige en neutrale manier problemen en ruzies op kan lossen. Het prominent aanwezig zijn op Bokt is voor ons zeker geen (positief) selectiecriterium. Dat is dus ook meteen de reden dat er een aantal minder 'zichtbare' gebruikers gekozen zijn. Deze mensen zijn wel genomineerd maar lang niet zoveel als de top 10 die je uit de nominaties kan laten rollen.

Ik zal even wat statjes pakken.
In totaal zijn er 680 nominaties gedaan door 189 mensen (terwijl we iets van 5000 actieve gebruikers hebben). In totaal is er op 209 verschillende mensen gestemd.

De resultaten van 'newmods' zijn voor ons dus weldegelijk nuttige geweest. Overigens zitten een aantal van de tot nu toe gekozen mods in de top 20 van newmods. Verder was het ook erg handig om op deze manier wat ideeen te krijgen voor specifieke fora en om te kijken of mensen ook op zichzelf hadden gestemd (om aan te geven dat ze dat forum wilde modereren).

Hier een overzicht van het aantal stemmen per forum. 'NULL' zijn stemmen waar geen forum is ingevuld.

Code
+------------------------------+-------+
| forum_name                   | total |
+------------------------------+-------+
| NULL                         |   286 |
| [RT] Rijtechnische problemen |    49 |
| [AM] Algemeen                |    40 |
| [VMR] Vraag-Maar-Raak        |    32 |
| [JH] Jeugdhonk               |    32 |
| [FA] Fokkerij en Afstamming  |    31 |
| [WD] Wedstrijden             |    22 |
| [VT] Voedertijd              |    22 |
| [HK] de Huiskamer            |    21 |
| [WN] Western                 |    20 |
| [MD] Medisch                 |    19 |
| [UZ] Uit het Zadel           |    18 |
| [PP] Paardenpraat            |    17 |
| [KH] 't Kippenhok            |    12 |
| [ITP] In The Picture         |    12 |
| [VvdD] Verslag van de Dag    |    11 |
| [HAW] Horses At Work         |    11 |
| [RP] Rassenpraat             |    10 |
| [LN] Links                   |     7 |
| [BM] Boktmeetings            |     4 |
| [BV] BoktmeetingVerslagen    |     4 |
+------------------------------+-------+


Er hebben trouwens 96 mensen op zichzelf gestemd.

Yessy

Berichten: 23025
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 19:12

toch nog een statje Haha! 189 mensen hebben gestemd waarvan (oa) 96 op zichzelf, dat is meer dan de helft Tong uitsteken

een statje van mensen die zijn gekozen met het aantal erachter lijkt me niet zo handig, maar kan er niet een statje met namen in willekeurige volgorde (alfabetisch ofzo Tong uitsteken), dus alle namen van de mensen waarop is gestemd? niet dat er op mij gestemd is maar lijkt me wel leuk voor anderen Knipoog

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 19:13

ik wist niet eens dat er stemmingen waren...
waar en wanneer kon je stemmen dan?

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-04 19:13

Thanks Bart, het is leuk om te zien op welke forums er veel gestemd is.

Namen noemen hoeft niet persé, ik snap de redenatie hierover, hier ben ik ook al erg tevreden mee!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 19:20

Er zijn dus redelijk wat mensen die vinden dat er op RT, VMR, AM, FA en JH andere of meer mods moeten komen.

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 19:20

Thanks Lachen

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41662
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 19:23

@Lovely, dat is 1 uitleg, andere uitleg is dat dat de forums zijn waar veel mensen zich betrokken mee voelen of iig veel aanwezig zijn Knipoog
Maar idd, je zou best een punt kunnen hebben Haha!

Machie

Berichten: 16004
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 22:07

Lovely schreef:
Er zijn dus redelijk wat mensen die vinden dat er op RT, VMR, AM, FA en JH andere of meer mods moeten komen.


niet per definitie anderen, maar op bv RT en JH zie ik er graag meer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 01:07

Oh jee, als nu maar niet al die mensen die bij die 5 forums gestemd hebben, hun stem uit komen leggen want dan kan het nog druk worden Haha!. De meesten zullen net als machie gedacht hebben aan meer mods per forum denk ik zo. Waarschijnlijk ook omdat veel mensen hebben gedacht dat je een forum in moest vullen als je een naam op gaf; dat was niet zo, maar het kan een gedachtengang geweest zijn.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 01:12

Sta er eigenlijk van te kijken dat rijtechnisch bovenaanstaat. Had eigenlijk een ander (paardengerelateerd) forum verwacht Lips are sealed
Algemeen op plaats twee verbaasd me dan minder.

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 01:13

En dan is er ook nog op mensen gestemd die op dat moment al moddie waren Lachen.

Je kunt het ook nog zo interpreteren dat het blijkbaar makkelijker is om een potentiele goede mod voor bijv. RT te vinden dan om een goede mod voor (ik noem maar wat) RP te zoeken.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 02:02

Moet de inhoud van het forum dat gemodereerd wordt dan wat uitmaken? Als men elkaar loopt af te maken en onheus loopt te behandelen op het-maakt-niet-uit-wat-voor-forum hoort daar ingegrepen te worden. Mijn bescheiden mening.

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 11:01

Natuurlijk. Alleen vraag ik me dan serieus af of dat op dit moment op RT aan de gang is.

MacavityL

Berichten: 3995
Geregistreerd: 10-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 17:48

Ik vind 189 eigenlijk vrij weinig.. (helemaal gezien de 5000 actievelingen)...
En misschien was het niet zozeer op welk forum er mensen nodig waren (omdat dit niet de vraag was), maar namen te noemen en als bijzaak aan te geven waar deze persoon eventueel het 'beste' zou passen..

Yessy

Berichten: 23025
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 18:10

MacavityL schreef:
Ik vind 189 eigenlijk vrij weinig.. (helemaal gezien de 5000 actievelingen)...
En misschien was het niet zozeer op welk forum er mensen nodig waren (omdat dit niet de vraag was), maar namen te noemen en als bijzaak aan te geven waar deze persoon eventueel het 'beste' zou passen..

ik heb gewoon namen op de lijst gezet van mensen die mij geschikt leken...geen fora, want zo goed ken ik iedereen nou ook weer niet...

Flutterby

Berichten: 8126
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Etten-Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 20:49

Ik had begrepen dat je neit op jezelf kon stemmen.. Scheve mond
Heb wel 2 anderen genomineerd

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 21:01

Er stond volgens mij in het eerste bericht dat je op jezelf mocht stemmen... Ik ben 1 van die 96 egotrippers Haha!

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 21:32

Goh wie had dat nou verwacht? *LOL* Tong uitsteken

Flutterby

Berichten: 8126
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Etten-Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 12:13

ik wilde ook wel mod worden eiglijk Schijnheilig

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 21:36

Hmm.. jammer. Ik heb dit hele stemgebeuren gemist...

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 12:39

Kwist niet eens dat er gestemd mocht worden Haha! Maar ik had sowieso niemand geweten.

Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 12:46

Allemaal nieuw voor mij het stemmen enzo