Nog een die voor het eerst moet starten!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Nog een die voor het eerst moet starten!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-04 08:02

Ik zie dat er meerdere topics lopen over mensen die voor het eerst gaan starten, maar voor iedereen is dat ook wel heel speciaal lijkt me, in ieder geval wel voor mij!

Het wordt de eerste wedstrijd die ik in 8 jaar rij Bloos! En dit keer met een paard dat ik helemaal zelf beleerd heb, de eerste voor me, dus dat maakt het toch wel speciaal

Mijn verwachting is dat ze nogal gestresst zal zijn door alle nieuwe indrukken, want het is een hittepetit. Daarnaast zal ze wel veel gaan hinneken omdat er in de losrijbak meerdere paarden lopen en in de binnenbak zij de enige is, maar goed. Ik weet dat ze er klaar voor is en ik heb al gerekend op een paar 'verpeste' proefjes doordat ze nog moet wennen aan het fenomeen wedstrijd rijden, dus dat zit wel snor Lachen


HedwigG

Berichten: 1403
Geregistreerd: 05-07-02
Woonplaats: Aalzum, Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 08:28

ik ga niet voor de eerste keer starten. maar jij heel veel succes zaterdag en laat even horen hoe het gegaan is!

*

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 09:16

Heel veel succes meid, je kunt het!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 11:54

Leuk zeg! Heel veel succes al vast.

Als ze gestrest zou zijn en het niet lekker zou gaan, dan is dat helemaal niet erg! Je heb dan in iedergeval ervaring opgedaan! (Voor wellicht een 2de wedstrijd? Knipoog)

Succes he! Zet um op!

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

stephje

Berichten: 375
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Musselkanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 15:52

heel veel succes!

ik hoop voor je dat het net zo goed gaat als dat het met mijn eerste wedstrijd ook ging.

veel plezier in ieder geval!

xxx stephje

vernieuwd profiel

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-04 18:40

Dank voor alle succeswensen Haha! Ik ga vanavond met haar naar de bewuste bak waar het plaats gaat vinden, als een generale repetitie, hopen dat het dan zaterdag minder eng is Lachen Ik zal zeker verslag doen op Bokt! In dit topic! Ik moet om ongeveer 11:21 en 11:57, 2 proefjes dus

amen

Berichten: 5039
Geregistreerd: 19-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 19:48

Ik heb afgelopen zaterdag mijn 1e wedstrijd gehad. En ik ben onderhand al een "oud wijf" aan het worden, word deze maand 28 jaar en mijn "wedstrijd" paard is mijn oude fokmerrie van 16 jaar oud, die al even dwars is ,als ze oud is.....

Ik had 150 punten en was erg tevreden ik moet as zondag weer.....

Ik wens je veel succes !!!!

Sigrid


Ladyspot
Berichten: 497
Geregistreerd: 30-01-04
Woonplaats: Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 20:57

Heel veel succes!!!

Ik heb zondag mijn eerste wedstrijd, dus ook spannend Nagelbijten / Gniffelen

-xxx- Wendy

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 21:07

Succes iedereen!
Mijn eerste wedstrijd heb ik 2 jaar geleden gereden en ondertussen ben ik weer heel veel wedstrijden verder!

www.IngridGerritsen.nl
Gediplomeerd instructrice B t/m Lichte tour


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 bezoekers