lekker l*llig(nog l*lliger dan eerst)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-01 19:53

Nelson(mijn vz) is dus verkocht terwijl ik niet eens wist dat ze hem gingen verkopen.Ik kreeg dus gewoon opeens te horen van "ja,zondag gaat ie weg"
Ow nou ja,niet veel aan te doen,tis hun paard.Mar ze konden wel even de moeite nemen om het te zeggen dat ze hem wouden gaan verkopen maar die namen ze niet.
Zondag zou hij dus weggaan.
Belt mijn nicht net op.
"nelson is vandaag al weggegaan"
Zelf durfden ze niet te bellen,hoe sneu.En nelson is dus ook wat eerder weg gegaan.Lekker aardig dacht ik weer,ik heb hem gister alleen nog maar heel even gezien en ik zou zaterdag nog ff gaan,appeltje geven knuffelen enzo,maar dat kan niet meer... Verdrietig
ik vindt het maar een slechte zaak....

We verwachten niets maar toch..
WoW-addict ^.^


ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-01 19:55

zeker wel l*llig van ze...

Love the life that you live, live the life that you love


Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-01 19:56

Jeetje, wat flauw! Das echt gemeen! Heb je hem niet eens meer dag kunnen zeggen... Scheve mond\ Sterkte!

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

Annemieke
Berichten: 2952
Geregistreerd: 18-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-01 19:58

Ja, zeer banketstaaflig
* is ook verkocht en zaterdag weg gegaan, maar ik heb ruim van te voren gehoord dat hij weg ging en heb goed afscheid kunnen nemen
Laatst bijgewerkt door Annemieke op 05-02-22 20:58, in het totaal 1 keer bewerkt

party-girl

Berichten: 1161
Geregistreerd: 03-11-01
Woonplaats: Ter-Idzard (vlakbij wolvega)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-01 20:05

jemig wat L*llig dat doet heeel zeer!! Heel veel sterkte! en echt flauw....

joyce B

Berichten: 16375
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-01 20:23

Niet zo aardig van ze... Op deze manier krijgen eigenaren van verzorgpaarden wel een slechte naam! Ik heb wel eens gehad dat ik mijn pony moest verhuizen en dat mijn verzorgster van haar ouders niet mee mocht verhuizen ( nieuwe stal 25 minuten fietsen) maar zoiets hadden ze toch wel eerder kunnen aangeven... Ga je dar nu een ander paard verzorgen? Of zoek je naar een andere plek?

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-01 20:28

idd banketstaaflig, maar wel het lot van een verzorgster

Lieke

Berichten: 11350
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-01 20:34

Best wel ***** kun je hem niet meer een keer opzoeken?

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-01 20:37

hij is naar ermelo en daar woont een nicht van mij dus misschien dat ik dat doe,ik weet het nog niet.
En ik denk wel dat ik een ander vzpaard ga zoeken,ik mag hun volgende paard wel weer verzorgen van hun maar die komt pas in de zomer(of de zomer erop,je weet maar nooit)

We verwachten niets maar toch..
WoW-addict ^.^

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-01 20:58

Tinne is ook verkocht (naar Zweden Verdrietig Huilen ) En ze zeiden tegen mij dat ik er de volgende dag nog op kon rijden om goed afscheid te nemen.... Verdrietig Kom ik de volgende dag....is ze al weg Huilen Verdrietig Huilen Verdrietig Huilen Verdrietig ! Ik vond het echt belachelijk Boos! , ze wisten daar allemaal dat ik hartstikke veel van Tinne houd Lovers en dan kunnen ze niet eens even de moeite nemen om te bellen Frusty . BOOS WAS IK! Boos! Boos! Boos! Ik weet ook niet waar ergens in Zweden ze staat, want dat hebben ze ook niet gevraagd Boos! Frusty Boos! Boos! . Dus waarschijnlijk zie ik Tinne NOOIT meer Huilen Verdrietig Huilen Verdrietig Huilen Verdrietig Huilen Verdrietig Huilen Verdrietig ...
Ik weet dus precies hoe je je voelt!

xxxSanne Verdrietig

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-01 21:39

Jeetje, dat is zeker l*llig zeg...ik zal nooit snappen dat er mensen zijn die zo met andere mensen omgaan hoor! Verward

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-01 21:47

ik ook nie...

Ik snap niet dat die mensen niet snappen, dat wij er UITGEBREID (ik iig dan) afscheid van willen nemen!

xxxSanne

divana

Berichten: 948
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-01 21:57

IDD ERRUG banketstaafLIG

KUSZIES SASKIA HOEFJES DIVANA!

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-01 22:05

Gemeen van ze zeg!
Dat ze niet eens de moeite nemen om je even op te bellen, dan had je nog gedag kunnen zeggen.. Sneu, maar er is helaas niets meer aan te doen! Verdrietig

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-01 22:37

ze hebben niet alleen jouw ermee maar ook hun,want nu durven ze vast jouw niet meer op te bellen als ze bv een nieuw paard hebben en daarvoor een bijrijdster zoeken
erg erg flauw van die eigenaren, ze hebben niet eens 5 minuten de tijd genomen, als ze dat wel hadden gedaan was de situatie veel anders gweest

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

ikke

Berichten: 37519
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-01 23:32

In die mensen zou ik dus geen tijd meer steken, je werk wordt duidelijk toch niet gewaardeerd, dumpen dat volk!

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Christel1, dazai, femkepien, Glenda, ikkedus, Jihama, kouwene, marjor en 103 bezoekers